Júist! Dat mis ik nu, spanning, knalwerk, contrast op je onderwerp! Als ik heel eerlijk ben vind ik dit toch net niet showcasewaardig nl. #6 is koel, lekkere diepte, mooie kekke kleurtjes, prima

#1 is ook wel koel, leuk contrast tussen de lichte wagen en de rest van de wereld.
#2 érg centraal geplaatst, geen detail in de lucht, geen leven in de auto of het benadrukken van de lijnen
#3 lekkere snelheid, maar het rood in het bord trekt erg de aandacht door het grote contrast. De auto valt een beetje weg
#4 To be blunt: gaat het om de muur of de auto? Vaak werkt het ook lekkerder om een foto in te laten komen ipv eruit te laten gaan

#5 Auto valt volledig weg in het tegenlicht.
#6 Koel

#7 Uitgebeten lucht die de contrastverdeling verstoort en de aandacht wegtrekt van je onderwerp
#8 Leuk gevonden, alleen stoort het stuur wat out of focus is nogal en de toerenteller had ik toch liever ook wat scherper gezien
#9 Mooi contrast op de auto

Beetje veel omgeving tov de auto, maar soit, leuke foto
#10 Vage lichtvlekken doen het hem weer niet helemaal,
In zijn algemeenheid mis ik een beetje lekkere licht/contrastverdelingen in je foto's. De aandacht wordt geregeld naar de achtergrond getrokken ipv naar de auto

Nog een tip: bekijk je sharpening-instellingen nog eens goed, bijvoorbeeld bij #3 zie je diagonaal van de gril echt enorm kartelen.