Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CIP] Three of a kind.

Pagina: 1
Acties:
  • 518 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• noks
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-11 10:10
Na al jaren lang een hele hoop plannen in mn hoofd en op tekening gehad te hebben leek het me nu toch wel eens tijd om een mod ook echt uit te voeren. Na altijd alles in het overdreven bedacht te hebben leek me het nu eens leuk om dat niet te doen. Ik weet enkel de grote lijnen waar ik heen wil en verder zien we alles onderweg wel.

Ik heb wel enig casemod ervaring maar dit is heel miniem, meestal kwam het niet veel verder dan een window & paintjob. Tevens is het al weer een paar jaar geleden.
Ik zit studeer momenteel HTS Werktuigbouwkunde (4e jaars) dus ben wel beetje handig.

De grove planning is een case te vormen uit 3 losse cases. Dit ala ExtremeLi van Ediejo (ik weet het Ediejo heft maar 1 lian-li case gebruikt ..). Dit is wel een hele extreme mod en zo gaat de mijne dus niet worden. Ik zit nog altijd wel met een studentenbudget.
De case die bij mij het slachtoffer gaat worden is de CoolerMaster Centurion 5. Deze heb ik al 1 in mijn bezit dus dat scheelt weer in de kosten, ook omdat de case maar 50euro kost.

Momenteel ben ik nog in het bezit van een S-939 X2 4600+ setje, maar gezien de extreme koeling moet ik natuurlijk wel naar de c2d overstappen.
Onderstaand komt er allemaal in:
- CPU: Core2Duo E6600
- Mem: Crucial DDR2 BallistiX PC5300 2048MB
- Mobo: Asus P5B-Deluxe (fully modded)
- Gfx: Asus 7950GX2
- PSU: Zalman 600W
- HDD: 2x WD740GD Raptor
- HDD: 4x 250GB (3x Maxtor, 1x WD)
- Optisch: 2x NEC DVD-RW
- Geluidskaart: X-Fi ExtremeMusic
- TV-kaart: Hauppauge WinTV PVR-150

Overige HW:
Monitor: Dell 2407
Muis: Razer Diamondback
Tobo: Logitech Ultra Flat (oid)
Speakers: Logitech Z-680

Enigste wat ik hier nog voor moet aanschaffen is een 2e raptor. De rest heb ik al of komt er aan.

Nog even over de mod zelf. De case gaat dus uit 3 delen bestaan

Afbeeldingslocatie: http://i168.photobucket.com/albums/u165/knubbe64/schets.jpg

Deel 1:
Hierin komt de koelinstallatie van een oud Kryotech systeem. Deze heb ik via marktplaats gekocht voor 80 euro. Heeft altijd vanuit de fabriek af een AMD Duron 900 gekoeld. Deze moet dus op de E6600 komen dus hier zal nog het een en ander aan ombouwwerk aanzitten. Koeling getest en koelt tot ongeveer -50° graden.

Deel2:
Hier komt uiteraard de pc zelf in. Echter wil ik in plaats van 5x5.25” en 5x3.5” wil ik 10x3.5”. Gezien ik niet van drukke dingen hou wordt de mod vrij rustig. Voorin zullen dus alleen 2 DVD-RW’s komen, alleen deze komen in deel3.

Deel3:
Zoals al vermeld komen hierin 2 DVD-RW’s, deze komen gewoon helemaal bovenin waar ze horen te zitten. De rest van de ruimte wordt waarschijnlijk nog gebruikt voor waterkoeling. Alleen na al de nieuwe hardware & mod-spullen aangeschaft te hebben zit ik eventjes krap bij kas.

Alle3 de delen zullen afzonderlijk te openen zijn. Vanaf de zijkant zal de case dus duidelijk uit 3 delen bestaan. Voor de voorkant is het de bedoeling om 1 geheel te vormen wat doorloopt over de 3 cases.
Dan nog even over de kleuren van de mod, die worden waarschijnlijk zwart & wit.

Maar zoals elke [CIP] is deze thread waardeloos zonder de piccies!

Afbeeldingslocatie: http://i168.photobucket.com/albums/u165/knubbe64/SNC10039Small.jpg
De enorme doos (33KG!) met daarin het oude systeem incl. koeling.

Afbeeldingslocatie: http://i168.photobucket.com/albums/u165/knubbe64/SNC10043Small.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i168.photobucket.com/albums/u165/knubbe64/SNC10042Small.jpg
Koeling gedemonteerd incl huidige hardware.

Afbeeldingslocatie: http://i168.photobucket.com/albums/u165/knubbe64/SNC10048Small.jpg
Kast waar de koeling in moet komen, kast al gestripped alleen nog ietsie te groot.

Afbeeldingslocatie: http://i168.photobucket.com/albums/u165/knubbe64/SNC10050Small.jpg
Nog even een pic van de werkplaats :P waar hopelijk het meeste werk wordt verricht (ligt aan het weer)

Afbeeldingslocatie: http://i168.photobucket.com/albums/u165/knubbe64/SNC10052Small.jpg
Kast op maat gemaakt, achterkant komt uit het oude systeem.

Afbeeldingslocatie: http://i168.photobucket.com/albums/u165/knubbe64/SNC10057Small.jpg
Kast incl. de koeling gemonteerd.

Afbeeldingslocatie: http://i168.photobucket.com/albums/u165/knubbe64/SNC10056Small.jpg
Slachtoffer #2.

Afbeeldingslocatie: http://i168.photobucket.com/albums/u165/knubbe64/SNC10058Small.jpg
Nu met 10x 3.5".

Afbeeldingslocatie: http://i168.photobucket.com/albums/u165/knubbe64/SNC10059Small.jpg
Even overzichtspic, zo staat het er momenteel bij.

Ondertussen ook al wat WC onderdelen gekocht, naja ik ga ze binnenkort ophalen. Bestaande uit pomp, reservoir, rad & chipsetblok. De bedoeling is dat ook de videokaart aan de WC gehangen wordt. Echter denk ik niet dat ik een WC blok voor mijn huidige 7950GX2 ga kopen. Omdat deze kaart 2 core’s heeft zijn de koelblokken ook meteen een 50euro duurder dan bijvoorbeeld de blokken voor de G80. Voorlopig dus alleen de chipset, en misschien over een hele poos een G80 erbij.

Nog steeds verwacht ik de meeste HW spullen deze week, ik hoop dat het ook echt deze week gaat worden gezien vanaf woensdag ik geen complete systeem meer heb. Tevens moet ik binnenkort nog wat mod onderdelen bestellen als ; ccfl’s, fan’s, radgrill, thumbscrews, cable mesh en nog wat kleine dingen wat vast wel weer op gaat lopen tot 80-100euro ;\

Tot slot nog even een grove planning van wat er staat te gebeuren:
- 3e case kopen & ombouwen naar klein caseje
- Voorkant 1 geheel maken
- Alles demonteren & spuiten
- Koeling aanpassen voor S-775
- WC testen en monteren
- Alles monteren en draaien maar ;X

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

In bespreking.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

En allowed. Veel succes d'rmee.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gaaf idee. Hoe wil je echter die koeler weg gaan werken. Er loopt nogal wat van de onderste kast naar de middelste toe als ik het zo zie. Laat je dat buitenlangs gaan of doe je dat helemaal intern?
En wat wil je doen met 10 3.5" dingen, ga je er werkelijk zoveel disks inhangen?

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-11 19:58
Ziet er tof uit! Fijn idee ook =)

Vraag me alleen af: die enge compressorkoeler koelt tot -50, maar dat is zonder belasting, denk ik? (Je hebt 'm aangezet en daarna even gemeten met d'één of andere thermometer) Want dan zou het kunnen zijn dat het ding niet voldoende vermogen heeft om een (ge-oc'de) C2D te koelen (hoewel ik vermoed dat je koeler die wel koel houdt aangezien ze onder normaal gebruik niet eng heet worden ofzo).

Verwijderd

Centurion 5, geweldige kasten zijn dat. Dit weekend ook een modje mee gedaan (bijna klaar), zal wel pics posten als ik eraan denk (in kleine mod topic ofzo).

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-10 16:10
mooi zou zijn als je die koelpijp (wanneer je deze niet binnenom kan / wil doen ofc) buitenom te laten lopen door een roestvrijstalenpijp oid, een beetje een uitlaat idee van onder naar boven

• TEAMIKKE
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ben benieuwd naar het eindresultaat :) Blijf het altijd erg mooi vinden zo'n groot ding. Zorg alleen wel dat je alles goed opmeet. Ik heb eenzelfde soort kast gebouwd alleen toen bleek dat de radiator langer was 8)7

• noks
En allowed. Veel succes d'rmee.
Dankje !
Terw_Dan schreef op zondag 15 april 2007 @ 16:24:
Gaaf idee. Hoe wil je echter die koeler weg gaan werken. Er loopt nogal wat van de onderste kast naar de middelste toe als ik het zo zie. Laat je dat buitenlangs gaan of doe je dat helemaal intern?
En wat wil je doen met 10 3.5" dingen, ga je er werkelijk zoveel disks inhangen?
Er loopt niet zoveel van de onderste case naar de middelste. Alles wordt intern doorgevoerd, dit is overigens de koeling zelf naar de cpu en een paar (max 3) kleine draaidjes voor bv. fans. et kleine spul zal achter de 3.5" bays doorgevoerd worden, dus uit het zicht.
Ik ga niet daadwerkelijk 10 disks erin hangen. Maar de kans dat ik meer dan 5x 3.5" nodig heb is vele malen groter dan dat ik 5x 5.25" nodig heb :] Zoals je bij de hardware ziet komen er momenteel al 6 disks in (2x raptor 74, 4x 250), dat werd al lastig met de originele opstelling. Bovendien vind ik het mooi als mijn optische drives helemaal bovenin zitten.
Ziet er tof uit! Fijn idee ook =)

Vraag me alleen af: die enge compressorkoeler koelt tot -50, maar dat is zonder belasting, denk ik? (Je hebt 'm aangezet en daarna even gemeten met d'één of andere thermometer) Want dan zou het kunnen zijn dat het ding niet voldoende vermogen heeft om een (ge-oc'de) C2D te koelen (hoewel ik vermoed dat je koeler die wel koel houdt aangezien ze onder normaal gebruik niet eng heet worden ofzo).
-50 is idd zonder belasting. (zit een sensor in die het meet, zichtbaar op lcd). Dit moet meer dan voldoende zijn om een ge-oc'de c2d koel te houden lijkt me.
Ben benieuwd naar het eindresultaat Blijf het altijd erg mooi vinden zo'n groot ding. Zorg alleen wel dat je alles goed opmeet. Ik heb eenzelfde soort kast gebouwd alleen toen bleek dat de radiator langer was
Haha, dat jij grote kasten mooi vind is volgens mij algemeen bekend hier. Moet wel bekennen dat mn eerste 'meetfoutje' er al ingeslopen is. Ik ging er vanuit dan een dual (2x120mm) rad wel achter een DVD-RW zou passen. Dit bleek niet zo te zijn, dus de inrichting van het bovenste deel gaat iets anders worden dan dat ik oorspronkelijk in mn hoofd had. Gelukkig heb ik de bovenste kast pas op maat gemaakt toen ik de fout al ontdekt had.

Verwijderd

Die dingen lijken verdacht veel op de standaard Norrod kast...

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 21:02:
Wie weet gebruikt Norrod standaard de Centurion 5... :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 april 2007 @ 21:02:
Afbeeldingslocatie: http://www.norrod.nl/product_images/NoRRoD/cassiopeia.jpg

Norrod.nl.

Ze gebruiken gewoon CM kasten :') !!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2007 01:58 ]

• Strikertje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-11 09:22
Geef ze eens ongelijk, het is gewoon een mooie en degelijke kast met goede koelingsmogelijkheden.

Ik wens Noks veel plezier & succes met modden. Je gebruikt dan geen Lian Li maar wel een andere goede kast!! _/-\o_

• Frenkie123
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-05 22:27

Frenkie123

Lets Mod the World !

Ik denk dat veel mensen jouw case gaan vergelijken met Ediejo's case, hoeveel argumenten je ook aan draagt. Neemt niet weg dat ik het een hele prestatie vind, en wat ik nu al gezien hebt ziet er perfect uit. Keep it up en maak er iets moois van !

My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc

• noks
Frenkie123 schreef op maandag 16 april 2007 @ 13:34:
Ik denk dat veel mensen jouw case gaan vergelijken met Ediejo's case, hoeveel argumenten je ook aan draagt. Neemt niet weg dat ik het een hele prestatie vind, en wat ik nu al gezien hebt ziet er perfect uit. Keep it up en maak er iets moois van !
Ik mag alleen maar hopen dat mijn case vergeleken wordt met die van Ediejo ! Tis al lang mooi om in zijn schaduw te mogen staan ;X

Ik heb trouwens niet altijd een camera tot mijn beschikking, dus soms zie je alleen (tussen)eindresultaten. Gisteren weer een stuk verder gekomen met de mod, pic's komen soon (mn E6600 heeft nogal vertraging dus wacht even op prijsverlagingen, nu even zonder (eigen) pc dus.)

• mx518
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-07 08:05
deze ga ik ff volgen... succes met je mod ;)

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

EB cardetailing tot aan uw huis

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-11 19:24
Wooot..
damn ik heb weer een projectje wat ik tijdens me werk rustig kan volgen!
de plannen zijn erg goed en mooi!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-11 15:59

Huig

Merino Fanatic

Wauw! Wat een vet idee zeg. Ik heb zelf ook een Centurion 5, en wilde eigenlijk gaan waterkoelen. Dat past natuurlijk niet, dus ik volg jou mod op de voet, misschien breng je mij nog op ideeën :Y).
(Ik vind het eigenlijk te duur om een stacker te kopen en daar de zooi in te bouwen)

Maar met een studenten budget heb je wel een vette rig iig.

Succes! :)

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

• Extera
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 16:02
Ziet er netjes uit kerel, zal best wel mooi worden :)

Ik hoop dat je E6600 een beetje wilt, mijne haalt de 4,5ghz op een koeler die ook -50*C doet.
succes d:)b

Mijn Serverrack - iRacing Profiel

• Berenkoud
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-11 20:40
Huig schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 09:51:
Wauw! Wat een vet idee zeg. Ik heb zelf ook een Centurion 5, en wilde eigenlijk gaan waterkoelen. Dat past natuurlijk niet, dus ik volg jou mod op de voet, misschien breng je mij nog op ideeën :Y).
(Ik vind het eigenlijk te duur om een stacker te kopen en daar de zooi in te bouwen)

Maar met een studenten budget heb je wel een vette rig iig.

Succes! :)
Waterkoeling, veel kabels en inverters, HD's, DVD speler, past allemaal in een Centurion 5. En dan ook netjes weggewerkt.

PS2 Snow White SRSM 20"

• noks
Allereerst bedankt voor alle succes wensen van iedereen !

Dan eerst de mededeling dat de E6600 nog even op zich laat wachten, leverancier had problemen waardoor ik nu maar wacht op de prijsverlagingen. Ondertussen voor tijdelijk even een Celeron D 2.80ghz aangeschaft. Inmiddels wel al een 2 raptor aangeschaft.

Hieronder nog een kleine update van de mod;

Afbeeldingslocatie: http://i168.photobucket.com/albums/u165/knubbe64/SNC10210Small.jpg
Ook een belangrijk ingredient voor deze mod :] moet wel wakker blijven natuurlijk

Afbeeldingslocatie: http://i168.photobucket.com/albums/u165/knubbe64/SNC10206Small.jpg
Dit is wat er terecht gekomen is van het inmiddels al weer 3e slachtoffer. Hij zit nog niet helemaal vast.

Afbeeldingslocatie: http://i168.photobucket.com/albums/u165/knubbe64/SNC10205Small.jpg
Voorkant verlengd, alleen nog maar dmv tape verbonden

Afbeeldingslocatie: http://i168.photobucket.com/albums/u165/knubbe64/SNC10209Small.jpg
De WC onderdelen, nu op zoek naar een 1x120mm rad ipv deze

Afbeeldingslocatie: http://i168.photobucket.com/albums/u165/knubbe64/SNC10197Small.jpg
Totaal piccie zoals ie er nu bij staat

Afbeeldingslocatie: http://i168.photobucket.com/albums/u165/knubbe64/SNC10203Small.jpg
nog 1 maar dan lekker van onder genomen om hem nog een tikkie groter te laten lijken :P

Excuses voor het feit dat niet elke foto even scherp is. Weet nog niet precies hoe de camera precies werkt :D

Verwijderd

Wow...dat wordt wel eem massive ding!
Het lijkt allemaal wel mooi te passen!...
Ga je alleen de NB koelen met die waterkoeling?...aangezien ik alleen maar een NB blokje zie liggen, en je cpu wordt gekoeld door die prom.. :)

iig ga zo door met modden! ziet er zeker goed uit! d:)b

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Hoe hoog wordt de kast nou straks? T is wel GROOT!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• noks
sjolmers schreef op donderdag 19 april 2007 @ 19:15:
Hoe hoog wordt de kast nou straks? T is wel GROOT!
Hij wordt/is 86cm. Vind ik persoonlijk wel meevallen eigenlijk :D
Wow...dat wordt wel eem massive ding!
Het lijkt allemaal wel mooi te passen!...
Ga je alleen de NB koelen met die waterkoeling?...aangezien ik alleen maar een NB blokje zie liggen, en je cpu wordt gekoeld door die prom..

iig ga zo door met modden! ziet er zeker goed uit!
Alleen de NB wordt gekoeld door de WC, eventueel later de VGA

• king of rats
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-11 09:26
Ziet er goed uit maar is het niet handigger om de aan-knop ed. hoger te plaatsen?

Wii \\ xbox 360 \\ samsung 32a656 \\ pc: e6400, hd3870, p5w dh deluxe

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 20:57
"m valt die zo niet snel om?

• Xzorby
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-11 16:12
Daar gaat mijn mod zo'n 3-4 keer in passen :p

Ziet er wel ontzettelijk gaaf uit, vooral die laatste foto. Is weer eens wat anders dan een Stacker.

• TEAMIKKE
  • Niet online
noks schreef op donderdag 19 april 2007 @ 19:19:

Hij wordt/is 86cm. Vind ik persoonlijk wel meevallen eigenlijk :D
8)7 Dat is nog groter dan die van mij 8)7 2 cm maar maar goed! Prachtig project, nu al :) Lijkt me vet om een keer naast je te staan met een wedstrijd ofzo ;)

• VINK_jr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-01-2023
damm dit wordt echt een huge case _/-\o_ echt antie lan party :+

http://specs.tweak.to/15309 mijn pc bakkie :P AMD3200+2GHz s939 @2422,9MHz 3xhyperx kingston DDR400 512mb asus a8m vm-csm s939 asus n6600 extreme 265mb PCIe16x @16x lian li G70 bigtower 1xcooremaster extr 380w 1x 300w goedkoopgevalleutje 280gb tot sata

Verwijderd

The bigger, the better. :D

• Liquid-Man
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-10 11:57
Ik heb zelf ook een Centurion 5, maar als ik dit zo zie dan vind ik het er echt wreed uit zien al! _/-\o_

Verwijderd

ziet er gevaarlijk uit ik snap het alleen niet helemaal het is een waterkoeling en het koelt tot -50 lijkt mij onmogelijk water bevriest bij 0 graden tenzij het water constant in beweging is maar dan nog -50c
het lijkt mee op een airco je hebt daar bijna alle componenten voor in plaats van water pomp je dan freon door het systeem koel je gelijk je hele kast uiteraard zou ik condensor niet in je kast hangen 8)7 ik kan niet wachten tot het werkt 8)7

• TEAMIKKE
  • Niet online
Grapjas :P In dat onderste ding (phase-change) zit een vloeistof met hele andere eigenschappen zoals idd. Freon. Die gaat tot -50 en wordt op de CPU gezet voor maximale koeling. De waterkoeling gaat de rest koelen.

• sky-
  • Registratie: November 2005
  • Niet online

sky-

qn nna 👌

Netjes hoor, alleen "Three of a kind" is wel misleidelijk en eigenlijk ook weer niet.

De hoogte is gelijk aan 2 kasten, maar er zijn er (volgens mij?) 3 gebruikt :P
Netjes, nog niet gezien dit.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.

• The Godsha
  • Laatst online: 17-11 18:08
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:30:
ziet er gevaarlijk uit ik snap het alleen niet helemaal het is een waterkoeling en het koelt tot -50 lijkt mij onmogelijk water bevriest bij 0 graden tenzij het water constant in beweging is maar dan nog -50c
het lijkt mee op een airco je hebt daar bijna alle componenten voor in plaats van water pomp je dan freon door het systeem koel je gelijk je hele kast uiteraard zou ik condensor niet in je kast hangen 8)7 ik kan niet wachten tot het werkt 8)7
Niet alleen door het in beweging te houden is dat mogelijk, ook door bijvoorbeeld een alcohol toe te voegen is dat mogelijk.
TEAMIKKE schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 15:40:
Grapjas :P In dat onderste ding (phase-change) zit een vloeistof met hele andere eigenschappen zoals idd. Freon. Die gaat tot -50 en wordt op de CPU gezet voor maximale koeling. De waterkoeling gaat de rest koelen.
Het is toch zo dat er een vloeistof in zit welke bij de verdamper verdampt? Zodat het later ook weer een vloeistof kan worden? Dit is meer voor mijzelf, maar ik dacht eerst gelijk, Teamikke dat heb je fout, er zit namelijk een gas in. Bij nader inzien ga ik dit niet met volle zekerheid hier verkondigen. Maargoed als iemand het weet, ik heb geen zin om het na te zoeken.

• TEAMIKKE
  • Niet online
Klopt idd. Daarom heet het ook phase change ;)

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Pas maar op dat er geen vliegtuig in je toren stort :D Dat ding is echt hoog!
Hoe ga je hem neerzetten? één stootje en hij valt om denk ik..

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

• wealthy_beggar
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-06-2021

wealthy_beggar

NID'er in opleiding

link0007 schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 18:21:
Pas maar op dat er geen vliegtuig in je toren stort :D Dat ding is echt hoog!
Hoe ga je hem neerzetten? één stootje en hij valt om denk ik..
Lol dat zal toch wel meevallen he, het grootste gewicht zit onder. Alleen de vraag is meer hoe ga je dat ding vervoeren/verplaatsen, lijkt me nog al een onhebbelijk ding om te hanteren :P .

| Mijn Game PC | Mijn Laptop | Leukste mohaa clan |

• TEAMIKKE
  • Niet online
Toen ik mijn toren van 70cm in elkaar had kreeg ik ook een hoop reacties van of ie niet zou vallen. Maar het gewicht zit idd. onderin en omdat het ding redelijk diep is valt het wel mee. Maar ik zou er toch wel voorzichtig mee omgaan! Zonde als ie wel eens valt ;)

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Je moet er nu eigenlijk dat pico-itx moederbord inzetten :D

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

• floriske.nl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-11 18:43

floriske.nl

Wie ik? Echt niet!

moet zeggen dat je kastkeuze me in eerste instantie zorgen baarde, maar nu ik hem zo gedeeltelijk opgebouwd zie staan moet ik zeggen dat het enorme formaat de looks 200% ten goede komen en ik het een heel strak kastje vind worden!

ga deze zeker volgen!

Verwijderd

The Godsha schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 17:40:
[...]

Niet alleen door het in beweging te houden is dat mogelijk, ook door bijvoorbeeld een alcohol toe te voegen is dat mogelijk.

[...]

Het is toch zo dat er een vloeistof in zit welke bij de verdamper verdampt? Zodat het later ook weer een vloeistof kan worden? Dit is meer voor mijzelf, maar ik dacht eerst gelijk, Teamikke dat heb je fout, er zit namelijk een gas in. Bij nader inzien ga ik dit niet met volle zekerheid hier verkondigen. Maargoed als iemand het weet, ik heb geen zin om het na te zoeken.
dus dan koel het phase change ding het watermengels met alcohol en dat wordt dan rondgepompt als indirekte koeling hmmm :X

• The Godsha
  • Laatst online: 17-11 18:08
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2007 @ 20:32:
[...]

dus dan koel het phase change ding het watermengels met alcohol en dat wordt dan rondgepompt als indirekte koeling hmmm :X
|:( Nee natuurlijk niet, het zijn ook 2 apparte quotes en dan drbij, de bovenste quote gaat over de mogelijkheden om te voorkomen dsat water bevriest.De tweede gaat over de theorie en pratijk achter Phase Change, dus ik weet niet waar jij aan zat te denken.

@TS. 80 euro voor zo'n unit is echt relaxed, ik wil er ooit ook nog een kopen, en dan zou zo'n prijs ideaal zijn. Voor de rest netjes afwerken en mooi strak houden ;)

• Goesiman
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-03-2024
86cm, valt inderdaad mee voor 3 units. Leuk idee, eens kijken wat je er van maakt. Probeer vooral wat originele elementen in te passen!

[CiP] Le Régional Built To Last.

Verwijderd

die heb ik gebookmarked :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 01:28 ]

• L702
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:32

L702

Eric #99

Gaaf man, zo groot ziet er gewoon ontzettend bruut uit! Veel succes!

Edit:
Alleen... wordt ie niet 'n beetje leeg?

[ Voor 26% gewijzigd door L702 op 23-04-2007 22:56 ]

• Extera
Strak man.... ik ga je stiekem nadoen :+

Nah, ik ben geen casemodder, maar wel strak gemaakt tot zover _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Extera op 24-04-2007 09:06 ]

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 21:09

trixx

-CTU- SuiZide

Verwijderd schreef op maandag 16 april 2007 @ 01:56:
[...]

[afbeelding]

Norrod.nl.

Ze gebruiken gewoon CM kasten :') !!
De centurion is een onderdeel van dit systeem.....
http://www.norrod.nl/ws_a...el=325&selsys=174&basis=2

De std norrod kast Afbeeldingslocatie: http://www.norrod.nl/product_images/NoRRoD/NoRRoD_Midi_ATX.jpg

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

• Extera
Beetje stil hier rond deze mod, komen er nog updates? ik vind mods met phase change erin wel leuk altijd :*)

Verwijderd

Damn this case gets high.

Vette mod ben benieuwd hoe je verder gaat.
Ik ga hem zeker verder volgen.

Alleen wat moet je met zoveel 3,5 drives ??

• noks
Extera schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:10:
Beetje stil hier rond deze mod, komen er nog updates? ik vind mods met phase change erin wel leuk altijd :*)
Idd beetje stil momenteel, heb net aantal tentamens achter de rug.
Tevens zit ik heeeel erg krap bij kas, maar kan als het goed is nog wel vooruit zonder geld.
Ik denk dat ik volgende week ergens weer ga beginnen !

Verwijderd

noks schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 11:44:
[...]

Idd beetje stil momenteel, heb net aantal tentamens achter de rug.
Tevens zit ik heeeel erg krap bij kas, maar kan als het goed is nog wel vooruit zonder geld.
Ik denk dat ik volgende week ergens weer ga beginnen !
en de week is voorbij ;)

• noks
Heb reeds bij de mods aangegeven dat ik voorlopig niet door ga met deze mod. Misschien als ik in de zomervakantie weer tijd heb dat ik verder ga.
Er zal heir ws dan ook een slot opkomen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

noks schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 22:10:
[...]

Heb reeds bij de mods aangegeven dat ik voorlopig niet door ga met deze mod. Misschien als ik in de zomervakantie weer tijd heb dat ik verder ga.
Er zal heir ws dan ook een slot opkomen.
Ach, niet opgeven, mooie mods hebben gewoon tijd nodig, mijn mod heeft ook maanden stil gelegen. Gewoon verder gaan als je inspiratie en zin hebt en dan weet je zeker dat je er iets moois van kunt maken.

• TEAMIKKE
  • Niet online
Ach, het begint vanzelf weer te kriebelen ;) Persoonlijk vind ik het wel een erg stoer ding :)
Pagina: 1