Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:36

lasharor

7 december 2004

Topicstarter
Nou ja ik zoek dus een media speler voor <100 euro, Hier op moet ik dan muziek kunnen luisteren, en in mindere mate radio video en plaatjes.
Nu heb ik dus al gezocht en het volgende gevonden:

De meizu m6 1gb
+ziet er mooi uit
+groot schermpje
+goede community, vele firmware updates
+xvid ondersteuning
+ook ogg ondersteuning?

- redelijk duur voor maar 1 gb...
-maar 1 gb

Creative zen V: Plus 2gb
+niet zo groot..
+redelijk groot/goed schermpje
+ziet er ook wel redelijk uit
+ogg ondersteuning
+line in recording
+2gb

-Joystick zo niet zo handig werken

Dus iemand nog andere alternatieven, of iemand die mij kan overtuigen. Graag melden.

Verwijderd

Als je video op een goede kwaliteit wil bekijken, kost het nu eenmaal wat meer. Ik zou als je video wilt hebben gaan voor iets met goede kwaliteit, anders heb je er nog niks. Je hebt meizu 2 gb voor 30 euro meer, of overweeg de iRiver X20. De Zen V plus lijkt me niet geschikt voor video omdat de schermresolutie slechts 128x128 is. Bovendien bezitten de meizu en X20 veel extra's ten opzichte van de Zen V.

Verwijderd

Als je graag een meizu wilt zou je deze ook in Hong Kong kunnen bestellen. Dit een is een stuk goedkoper. Ik heb de 8GB versie voor maar 120,- euro aangeschaft. En hij bevalt prima en het is ook zeker geen vage kopie ofzo. Echt een geweldige mp3 speler! En de videokwaliteit is ook goed te noemen!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Meizu schijnt maar 15fps te doen, voor films kijken is dat dus niet echt handig.

Verwijderd

--->X20 is idd veel beter geschikt voro video's

• Tharoy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17-11 15:09
Ja, en bovendien nemen die video's veel minder ruimte in beslag. Het is ook een lekker compact apparaatje. De Meizu heeft maar 15 fps, en dat is echt niet fijn. De X20 zou ik voor gaan uitkijken. Iriver staat al bekend vanwege hun goed auditieve producten.

Verwijderd

Tharoy schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:57:
Ja, en bovendien nemen die video's veel minder ruimte in beslag. Het is ook een lekker compact apparaatje. De Meizu heeft maar 15 fps, en dat is echt niet fijn. De X20 zou ik voor gaan uitkijken. Iriver staat al bekend vanwege hun goed auditieve producten.
Met de nieuwere firmware speelt de meizu zonder problemen video's tot een met 20 frames per seconde af. En ik heb er zelf ook al video's mee bekeken en het ziet er goed uit. Ook geen diashow ofzo.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 20:28:
--->X20 is idd veel beter geschikt voro video's
Eens. De X20 ondersteund 30fps. 15fps is gewoon te weinig om fatsoenlijk video te kunnen kijken imo. De spelers zijn beide goed, maar als je ook "echt" video wilt kijken, zou ik toch de X20 in overweging nemen.

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:36

lasharor

7 december 2004

Topicstarter
Als we de video nou eens vergeten, het is imo leuk maar niet echt van wezelijk belang. Wat blijft er dan eigenlijk over...

Die iriver x20 is leuk maar wel 140 euro, ik moet ergens de grens trekken en dat is bij honderd euro anders kan ik nu net zo goed de zune gaan halen ofzo....

• RoD
  • Niet online

RoD

Er is zeker wel wat te krijgen voor minder dan 100 euro... Pricewatch al eens ingedoken? De Creative Zen V (dus niet de Plus versie) kun je ook erg goedkoop krijgen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 19:20:
Als je graag een meizu wilt zou je deze ook in Hong Kong kunnen bestellen. Dit een is een stuk goedkoper. Ik heb de 8GB versie voor maar 120,- euro aangeschaft. En hij bevalt prima en het is ook zeker geen vage kopie ofzo. Echt een geweldige mp3 speler! En de videokwaliteit is ook goed te noemen!
Mag ik u vragen hoe en bij wie u deze besteld heeft in Hongkong, zelf ben ik hier wat huiverig in maar als u zegt dat het u geen problemen heeft gegeven .. levertijd ??,firmware versie, etc., want 120 euro is wel erg verleidelijk ..
Bvd voor uw bericht. :*)

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik denk dat je hiervoor beter in [Flash] Het Meizu Mp3spelers topic - Deel 2 terecht kunt. Lees ook het vorige topic even door, ik meen dat er al wat over voorbij is gekomen :)
Pagina: 1