Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sparda
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-08-2019
Ik ben nu al een geruime tijd op zoek achter een mp3 speler en heb mijn uiteindelijke
keuze laten vallen op een van de onderstaande mp3 spelers.

Zen Vision M 30
iRiver Clix 4 GB
Cowon iAudio D2 (heb een gig SD kaartje!)

Mijn doel is om hoofdzakelijk muziek te luisteren, met daar af en toe een episode
van Family guy tussen, of een film voor de langere ritten. Mijn maximumprijs ligt op 225 EUR.

Graag jullie mening over de bovenstaande spelers en indien je denkt een beter
alternatief aan te kunnen reiken, go ahead!

Alvast bedankt!

(Ik heb besloten om niet voor iPod te kiezen omdat ik simpelweg enorm geïrriteerd
geraak door iTunes!)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De keus tussen de ZVM en de andere 2 is puur persoonlijk. Het is een grote hdd speler vs. een kleine compacte flash speler. Elk met z'n voor en nadelen.
Ook post je niet je precieze eisen, zodat wij hier weinig over kunnen zeggen. Bovendien, als je naar meningen zoekt, moet je in de desbetreffende topics van deze spelers zijn:

-[HDD] Het Creative Zen Vision:M topic deel 3
-[Flash] Cowon iAudio Flash MP3 spelers
Van de Clix is er helaas weinig te vinden. Wel zou je als alternatief op de Clix eens naar de X20 kunnen kijken:
-[Flash] Het iriver X20/S10 topic

• sparda
Ok wat ik dus eigenlijk zoek is een mp3-speler met een goede batterij duur, met goeie muziek kwaliteit
en een scherm groot genoeg(, en kwalitatief genoeg!) om films op te kijken.
Zoals eerder vermeld, hoewel het hoofdzakelijk voor muziek bestemd is, zal ik hem zonder twijfel ook
gebruiken voor het bekijken van films/series!

• RoD
  • Niet online

RoD

Batterijduur kun je in de specs vinden. Qua kwaliteit zit het bij alle 3 de spelers wel goed, waarbij de iriver en de iAudio er qua audiofeatures bovenuit steken. Scherm is bij alle 3 weinig verschillend qua omvang en qua kwaliteit zit het ook goed.
Je hebt hier te maken met 3 kwaliteitsspelers, je zult toch echt scherpere eisen en dergelijke moeten stellen, want zo kom je er niet. Probeer je daar dus eerst een beeld van te vormen. Sowieso zul je moeten beslissen of je een speler met meer capaciteit en dus hdd wilt, of een speler met flash, en dus minder capaciteit (wel uitbreidbaar bij de D2 en de X20)

Een speler die "hoofdzakelijk voor muziek is, maar ook voor films/series" is veel te on-specifiek. Dus, als ik jou was zou ik eerst je eisenpakket wat specifieker opstellen, daarna de desbetreffende topics doorlezen, en mocht je dan nog specifieke vragen hebben, ze in die topics stellen. Mocht je daarna nog niet uitkomen, dan horen we het wel :)

• sparda
Ok, alvast bedankt voor de hulp :) _/-\o_

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

[HDD] Het Archos Gmini 500 topic <= Momenteel ERG goedkoop voor wat het biedt :)

40 GB = rond de 200 €
80 GB = rond de 300 €

Zelf heb ik ook nog eens een 20 GB Samsung YH-J70 voor 249 € ongeveer een jaar geleden gekocht, maar ik denk niet dat je die nog zal vinden helaas ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• RoD
  • Niet online

RoD

De Archos Gmini 500 is wel goedkoop, maar is ook wat meer gericht op video, dan op audio. Als de TS een speler zoekt primair voor audio, maar ook voor video, dan is een flash speler (met uitbreidbaar geheugen) zoals de D2 (of X20... Meizu M6, etc) een beter keus, imo.

• sparda
Inderdaad, de extentie's die draaien op de Gmini zijn mij iets te beperkt!

Zodadelijk eens naar de MM gaan om ze daar in de hand te nemen!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

RoD schreef op woensdag 11 april 2007 @ 14:33:
De Archos Gmini 500 is wel goedkoop, maar is ook wat meer gericht op video, dan op audio. Als de TS een speler zoekt primair voor audio, maar ook voor video, dan is een flash speler (met uitbreidbaar geheugen) zoals de D2 (of X20... Meizu M6, etc) een beter keus, imo.
Tja hij wil een groot scherm, maar eigenlijk ook weer niet een video speler 8)7
Zoals je zelf al zei : Hij is niet bepaald specifiek en daarom dacht ik ook van "Nou ja deze is tenminste goedkoop dus misschien is het wat voor hem" :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• sparda
UIteindelijk heb ik besloten om toch voor de x20 te kiezen. Hij kan min of meer dienst doent als
videospeler voor langere films, biedt kwaliteit aan als het op muziek aan komt en biedt voor een gelijke
prijs aan de D2 6 GB meer!

Alvast bedankt voor de links en hulp!

• RoD
  • Niet online

RoD

Goeie keus :) Post je ervaringen even zodra je em hebt, in [Flash] Het iriver X20/S10 topic :Y)

• sparda
Zal ik sowieso doen :D
Pagina: 1