Het antwoord hiervoor zal waarschijnlijk heel simpel zijn, maar ik weet niet waar/hoe er voor te zoeken... vandaar hier de vraag.
Kwestie: Ik wilde m`n computer met 1 harde schijf (2 partities) en Win2000 compleet wissen om er vervolgens WinXP op zetten. Als volgt heb ik gehandeld....
- WinXP CD er in, reboot
- In de setup heb ik de bestaande 2 partities verwijderd
- vervolgens 1 partitie van de volledige ruimte gemaakt
- de partitie is volledig geformateerd voor NTSF
- WinXP geinstalleerd
Wanneer nu de computer opstart krijg ik echter nog steeds de keuze tussen WinXP en Win2000? Echter, als er voor Win2000 gekozen word krijgen we erorrs omdat dit OS er feitelijk niet op staat.
Vraag: hoe krijg ik dat laatste stukje van Win2000 weg zodat WinXP opstart zonder eerst dat keuzemenu te krijgen?
Bij voorbaat dank
Kwestie: Ik wilde m`n computer met 1 harde schijf (2 partities) en Win2000 compleet wissen om er vervolgens WinXP op zetten. Als volgt heb ik gehandeld....
- WinXP CD er in, reboot
- In de setup heb ik de bestaande 2 partities verwijderd
- vervolgens 1 partitie van de volledige ruimte gemaakt
- de partitie is volledig geformateerd voor NTSF
- WinXP geinstalleerd
Wanneer nu de computer opstart krijg ik echter nog steeds de keuze tussen WinXP en Win2000? Echter, als er voor Win2000 gekozen word krijgen we erorrs omdat dit OS er feitelijk niet op staat.
Vraag: hoe krijg ik dat laatste stukje van Win2000 weg zodat WinXP opstart zonder eerst dat keuzemenu te krijgen?
Bij voorbaat dank