Toon posts:

[Onderzoek] Enquête Console Wars

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In verband met het vak methode bedrijfseconomisch onderzoek, dat bij mij op school wordt gegeven, wordt van mij verwacht dat ik een onderzoek houd naar de criteria die consumenten hanteren bij merkkeuze voor een spelcomputer. Een andere kwestie is: in welke mate zijn zij loyaal aan een merk en waarom?

Om hier enig inzicht in te verkrijgen, heb ik een enquête opgesteld. Dit subforum leek mij een ideale mogelijkheid om geschikte respondenten te vinden, aangezien jullie als gamers een divers en duidelijk beeld hebben van de eisen waaraan spelcomputers volgens jullie moeten voldoen. Althans, de threads die hier gewijd zijn aan de laatste generatie spelcomputers laten hier weinig twijfel over bestaan.

Daarom zou ik het zeer op prijs stellen als je enkele minuten de tijd neemt om mij te helpen met dit onderzoek met het invullen van de enquête die je op deze locatie kunt vinden: *knip

Hartelijk bedankt voor je medewerking!

Bluze

[ Voor 2% gewijzigd door Crash op 09-04-2007 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Mag ik vragen waar de stelling
Stelling: Gamen versus Buiten spelen.
op slaat bij vraag nummer 6. Want het lijkt iets dat kant noch wal raakt, gezien de eerst volgende invulvraag over het merk gaat :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is volgens mij een voorbeeld over hoe de vraagstelling werkt, had evengoed Dansen versus Tandenpoetsen kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op zondag 08 april 2007 @ 23:46:
Dat is volgens mij een voorbeeld over hoe de vraagstelling werkt, had evengoed Dansen versus Tandenpoetsen kunnen staan.
Ow, op die manier. Vind het er nogal onduidelijk staan, maar goed, dat kan ook aan mij liggen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:27

The Zep Man

🏴‍☠️

Niet dat ik de enquête heb opgestuurd of zelfs mijn echte e-mail adres heb ingevuld, ofzo... wat moet jij daarmee? ;)

Vraag 6:
Er ooit wel eens over nagedacht dat je die twee prima kan combineren? Sony PSP, Nintendo DS, lasergame...

Gestopt met invullen van de enquête wegens vage vraagstelling.

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-10 15:47
Wat een waardeloze enquete, bij vraag 1 staat geen wii, 360 of ps3....... |:(

EDIT: Ook de overige vragen sucken door hun vage opzet. Echt te slecht voor woorden, heb het afgebroken.

[ Voor 41% gewijzigd door JAHRASTAFARI op 09-04-2007 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:04
Ik kan me niet herinneren dat ik of een van mijn collega's hier toestemming voor gegeven heeft. Dit subforum is niet bedoeld voor het 'dumpen' van schoolonderzoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.