Meuktracker

Pagina: 1
Acties:

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:58
Ligt het aan mij, of wordt er steeds minder meuk in de meuktracker gemeld? Donderdag bijvoorbeeld al de nieuwe drivers van Nvidia gesubmit, maar nog steeds niets te zien.....Sterker nog, sinds de 31e is er al geen enkele driver meer gemeld....
Wat is er aan de hand?

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

offtopic:
Oud topic hierover: Waar blijven de drivers, BIOS-en en firmwares. Daar staan wel wat verklarende posts in.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Drie keer raden welk weekend het nu is ;) . Dat is de volledige verklaring :) .

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
We hebben ook nog een sociaal leven dat veel tijd vraagt, vooral als er iemand hard werkt om te verhuizen, de andere druk met school bezig is en de derde weekend heeft.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:26

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Robin schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:05:
We hebben ook nog een sociaal leven dat veel tijd vraagt, vooral als er iemand hard werkt om te verhuizen, de andere druk met school bezig is en de derde weekend heeft.
In hoeverre is dat nog een goed argument sinds T.net commercieel / onderdeel van VNU is? Niet dat ik je geen sociaal leven gun (of uberhaubt een prive leven) hoor ;) Ik denk alleen dat T.net voorbereid moet zijn op gevallen waarin de normale meukposters / beoordeelders etc niet voldoende tijd hebben. Kan iemand anders niet bijspringen? Hoort het immers niet gewoon wij het product dat geleverd word? Waarom in een commercieel bedrijf steeds weer verschuilen achter de opmerking dat veel vrijwillig gebeurt? Niet direct naar jou als punt maar het is een argument wat vaak voorbij komt wanneer mensen afname in activiteit constateren.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Tot op zekere hoogte streven we natuurlijk wel naar continuïteit, maar het gaat een beetje ver om tijdens feestdagen een volle (reserve)bemanning klaar te zetten voor de meuktracker. Het mag dan wel onderdeel van 'het product' zijn, maar als je dan toch zo graag de kreet 'commercieel bedrijf' erbij wil trekken, zie het dan maar zo dat we even gesloten zijn ;).

[ Voor 3% gewijzigd door Wouter Tinus op 07-04-2007 19:37 ]

Professioneel Hyves-weigeraar

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Bor de Wollef schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:13:
[...]

In hoeverre is dat nog een goed argument sinds T.net commercieel / onderdeel van VNU is? Niet dat ik je geen sociaal leven gun (of uberhaubt een prive leven) hoor ;) Ik denk alleen dat T.net voorbereid moet zijn op gevallen waarin de normale meukposters / beoordeelders etc niet voldoende tijd hebben. Kan iemand anders niet bijspringen? Hoort het immers niet gewoon wij het product dat geleverd word? Waarom in een commercieel bedrijf steeds weer verschuilen achter de opmerking dat veel vrijwillig gebeurt? Niet direct naar jou als punt maar het is een argument wat vaak voorbij komt wanneer mensen afname in activiteit constateren.
Ik ken een hoop bedrijven die met de paasdagen dicht zijn ;)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:26

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wouter Tinus schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 19:31:
Tot op zekere hoogte streven we natuurlijk wel naar continuïteit, maar het gaat een beetje ver om tijdens feestdagen een volle (reserve)bemanning klaar te zetten voor de meuktracker. Het mag dan wel onderdeel van 'het product' zijn, maar als je dan toch zo graag de kreet 'commercieel bedrijf' erbij wil trekken, zie het dan maar zo dat we even gesloten zijn ;).
Duidelijke uitleg, thanks. Je maakt een goed punt met de sluiting idd. Ik denk dat het een beetje is dat mensen verwachten dat een online bedrijf automatisch 24x7 (of in ieder geval 12x7) dienstverlening biedt wat natuurlijk niet altijd gewaarborgd kan worden (zonder grote investeringen). Het was ook niet direct als hard commentaar bedoeld maar mede als vraag.

[ Voor 4% gewijzigd door Bor op 07-04-2007 20:11 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:58
Het viel mij gewoon op dat er sinds de 31e al niets meer bij de drivers was geupdate.....Kon natuurlijk ook een 'foutje' zijn.......uiteraard begrijp ik dat jullie ook weleens ongefilterd zonlicht nodig hebben, was gewoon benieuwd.......
Pagina: 1