en nee, ik houd niet van voetbal... :)
ja ik zit met de postcode 3742
Ze hebben blijkbaar de guide file nog niet aangepast, betekent dat hij er vanuit gaat dat alles nog op de plek staat voor de drastische kanaalwijzigingen van jongstleden.
Ik heb geen idee of mediacenter met een service van casema of een service van microsoft verbind bij het downloaden van de guide en tv signal informatie, dus is het moeilijk te bepalen wie de verantwoordelijke partij is hiervoor.
Ze hebben blijkbaar de guide file nog niet aangepast, betekent dat hij er vanuit gaat dat alles nog op de plek staat voor de drastische kanaalwijzigingen van jongstleden.
Ik heb geen idee of mediacenter met een service van casema of een service van microsoft verbind bij het downloaden van de guide en tv signal informatie, dus is het moeilijk te bepalen wie de verantwoordelijke partij is hiervoor.
Casema en (vista) Media Center dusVerwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 21:22:
Hier nog ewentopic :Casema en (vista) Media Center
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Ik zit in dus in postcode 3573. Het gekke is alleen dat Casema op 27 maart bij ons de zenders heeft omgezet en alles het goed heeft gedaan. Mediacenter heeft tot gisteren de goede zenderindeling gehad. Mijn TV heb ik op 28 maart ook opnieuw ingesteld en die staat nog wel goed! Het lijkt er (bij mij iig) dus op dat ik de oude en-of verkeerde indeling weer terug heb gekregen na 2 weken!Phorze schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 21:19:
ja ik zit met de postcode 3742
en nee, ik houd niet van voetbal... :)
Pagina: 1