[Vista] Alle kanalen weg in Media Center?

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-03 07:08

Willem2

Ω is futile

Topicstarter
Sind vanochtend zijn in een keer al mijn kanalen overhoop in Vista MCE! Zijn er meer mensen die daar last van hebben in stad Utrecht (Casema, analoog)?

De tuner doet het nog wel goed, want als ik met de hand frequenties toevoeg ontvang ik ze wel allemaal... Opnieuw Vista installeren bleek niet te baten; het is na een verse install net zo slecht als daarvoor. Iemand tips of iedeeen?

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

• Phorze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-02 22:35
ja ik zit met de postcode 3742
Ze hebben blijkbaar de guide file nog niet aangepast, betekent dat hij er vanuit gaat dat alles nog op de plek staat voor de drastische kanaalwijzigingen van jongstleden.

Ik heb geen idee of mediacenter met een service van casema of een service van microsoft verbind bij het downloaden van de guide en tv signal informatie, dus is het moeilijk te bepalen wie de verantwoordelijke partij is hiervoor.

Verwijderd

Hier nog ewentopic :Casema en (vista) Media Center

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 21:22:
Hier nog ewentopic :Casema en (vista) Media Center
Casema en (vista) Media Center dus :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Willem2

Willem2

Ω is futile

Topicstarter
Phorze schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 21:19:
ja ik zit met de postcode 3742
Ze hebben blijkbaar de guide file nog niet aangepast, betekent dat hij er vanuit gaat dat alles nog op de plek staat voor de drastische kanaalwijzigingen van jongstleden.

Ik heb geen idee of mediacenter met een service van casema of een service van microsoft verbind bij het downloaden van de guide en tv signal informatie, dus is het moeilijk te bepalen wie de verantwoordelijke partij is hiervoor.
Ik zit in dus in postcode 3573. Het gekke is alleen dat Casema op 27 maart bij ons de zenders heeft omgezet en alles het goed heeft gedaan. Mediacenter heeft tot gisteren de goede zenderindeling gehad. Mijn TV heb ik op 28 maart ook opnieuw ingesteld en die staat nog wel goed! Het lijkt er (bij mij iig) dus op dat ik de oude en-of verkeerde indeling weer terug heb gekregen na 2 weken!

• Willem2

Willem2

Ω is futile

Topicstarter
Postcode uit Soest gepakt (3761DS) en probleem is opgelost voor mij... Foutje bij MS dus...

Pagina: 1