Toon posts:

Foto's gewist: CF

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben gister naar de Autorai geweest en heb daar op mijn nieuwe 1gb CF kaartje foto's geschoten. Maar nu heb ik per ongeluk 3 foto's gewist (meteen vanaf de camera dus niet in de prullenbak; de camera zat wel aan de computer, dus heb ze op de computer uit de map van de camera verwijderd.) en ik zou die 3 foto's graag terug hebben. Ik heb bij mijn CF kaartje een cdtje gekregen met een programmatje erop om foto's terug te krijgen. Maar dit programmatje krijgt de foto's ook niet terug. Weet iemand nog een andere manier? Ik ga hem niet opsturen naar een bedrijf, zo graag wil ik de foto's ook niet terug, dus dat hoef je me niet een te raden.

Bedankt alvast mensen!

Gijs.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Neem de OM FAQ eens door, daar staat een hoop info over dit onderwerp.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Probeer het eens met easyrecovery pro en laat hem een scan doen op je disk, grote kans dat je er nog wel iets van terugvind (mits er natuurlijk niets overheen geschreven is).

Verwijderd

Topicstarter
Terw_Dan schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 13:18:
Probeer het eens met easyrecovery pro en laat hem een scan doen op je disk, grote kans dat je er nog wel iets van terugvind (mits er natuurlijk niets overheen geschreven is).
Nee ik heb nog geen enkele foto genomen sinds ik die foto's van die kaart heb verwijderd. Ik zal het eens proberen. Bedankt allebei! Waar vind ik btw de OM FAQ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2007 13:21 ]

Verwijderd

PhotoRescue is ook een goed programma.
Wel redelijk duur, maar er zit een trial bij die zegt of het lukt om de foto's terug te halen, als je het waard vindt, dan kun je het programma kopen.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2007 13:23 ]

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 13:21:
[...]

Nee ik heb nog geen enkele foto genomen sinds ik die foto's van die kaart heb verwijderd. Ik zal het eens proberen. Bedankt allebei! Waar vind ik btw de OM FAQ?
Hier: OM FAQ / Beleid :)

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• Twister336
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Of Flash Memory Toolkit
Recovery programma's zoals deze maken gebruik van de data carving methode wat de meest effektieve methode is om bestanden terug te halen.
Het enige nadeel is dat je de originele bestandsnamen kwijt bent.

Verwijderd

Inspector File recovery 4.0 is freeware http://www.pcinspector.de/file_recovery/nl/download.htm

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-01 11:54

YellowCube

Wait...what?

met wat zoekwerk had je e.e.a kunnen vinden.
Zie ook fsfikke z'n post.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.