Livebox Port forwarding

Pagina: 1
Acties:
  • 3.610 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Aionios
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:53
Ik heb sinds kort een Orange Livebox, met erachter een Sitecom DC-202. Ik heb op mijn PC een aantal Servers draaien die poorten open moeten hebben, zoals een Teamspeak server.

Ik heb al geprobeer op mijn Livebox een aantal poorten te openen, maar dit lukt niet. Eerst had ik een Speedtest Modem met dezelfde router/switch erachter, dit werkte prima.

Hoe kan ik nou Poorten opzetten op mijn Livebox?

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-03 13:41
Er zit een bug in de nieuwte firmware van die livebox.. Mij lukt het namelijk ook niet meer om porten te forwarden met de livebox.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

• StM
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:17

StM

Ik vermoed dat het exacte model hier wel tussen staat: http://portforward.com/en...orwarding/routerindex.htm

(Waarschijnlijk kan je ergens op een stickertje de precieze informatie vinden)

• Aionios
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:53
Niet egt een sticker gevonde waar die gegevens opstaan is er een andere manier op het op te zoeken?

en Hoe zit et met die BUG, als da idd zo is dan w8 ik tot er nieuwe Firmware is

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Hier werkt het goed.
Overigens is dit niet de juiste plek; je zou het bijvoorbeeld hier beter kunnen proberen: [Orange] ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel XV) :)

Goedkoop bellen via VoIP

Verwijderd

als je in dat deel moet kijken lol maar vind ook niet echt dat daar een oplossing tussen staat heb ook alles al onderzocht

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2007 11:58 ]

Pagina: 1