Goeiendag!
Vandaag kreeg ik te horen van mijn ouders dat ze het zat waren dat het hele huis vol draden zit.
Beetje logisch, want ik heb een UTP kabel van beneden naar zolder en naar de buren etc. en deze zijn niet optimaal weggewerkt en is gewoon niet mogelijk.
Nu komen ze met het volgende: Ik moet alles draadloos maken.
Ik mag maximaal 120 euro opmaken, maar iets minder zou mooi zijn.
Ik wil geen cheap-ass producten met 2 meter bereik, het liefst linksys of Zyxel.
Ook moet/mag ik een pci kaartje voor mijn eigen pc aanschaffen, deze zit bij het budget in.
Ik speel wel veel games op het internet, dus ik moet goed bereik hebben, dus geen lag.
En modem heb ik al en deze zou ik graag blijven gebruiken. Het is een kwaliteits Zyxel modem en deze heeft me al 100 euro gekost.
Er moet dus een kabel van de zyxel modem naar een wireless apparaat, het liefst zonder DHCP erop
Óf ik moet de DHCP van de zyxel uit zien te krijgen (hoe?)
Wie kan me helpen!? Ik loop nu al 4 uur op het internet te zoeken en kan niets vinden!
Nog even voor de duidelijkheid, ik heb nodig:
1x W-LAN PCI
1x W-LAN Router of Accespoint?
Zelf dacht ik hieraan:
Linksys Wireless-G Broadband Router 54 Mbps 802.11g RangeBooster 79 EURO
Beschikbaarheid 5 voorradig
D-Link DWL-G510 PCI 54Mbps Draadloos 802.11g 28 EURO
Beschikbaarheid 44 voorradig
Vandaag kreeg ik te horen van mijn ouders dat ze het zat waren dat het hele huis vol draden zit.
Beetje logisch, want ik heb een UTP kabel van beneden naar zolder en naar de buren etc. en deze zijn niet optimaal weggewerkt en is gewoon niet mogelijk.
Nu komen ze met het volgende: Ik moet alles draadloos maken.
Ik mag maximaal 120 euro opmaken, maar iets minder zou mooi zijn.
Ik wil geen cheap-ass producten met 2 meter bereik, het liefst linksys of Zyxel.
Ook moet/mag ik een pci kaartje voor mijn eigen pc aanschaffen, deze zit bij het budget in.
Ik speel wel veel games op het internet, dus ik moet goed bereik hebben, dus geen lag.
En modem heb ik al en deze zou ik graag blijven gebruiken. Het is een kwaliteits Zyxel modem en deze heeft me al 100 euro gekost.
Er moet dus een kabel van de zyxel modem naar een wireless apparaat, het liefst zonder DHCP erop
Óf ik moet de DHCP van de zyxel uit zien te krijgen (hoe?)
Wie kan me helpen!? Ik loop nu al 4 uur op het internet te zoeken en kan niets vinden!
Nog even voor de duidelijkheid, ik heb nodig:
1x W-LAN PCI
1x W-LAN Router of Accespoint?
Zelf dacht ik hieraan:
Linksys Wireless-G Broadband Router 54 Mbps 802.11g RangeBooster 79 EURO
Beschikbaarheid 5 voorradig
D-Link DWL-G510 PCI 54Mbps Draadloos 802.11g 28 EURO
Beschikbaarheid 44 voorradig
[ Voor 15% gewijzigd door Pinjataaa op 06-04-2007 20:22 ]