Hallo,
ik ben op dit moment een beetje aan het rondkijken naar nieuwe hardware in verband met een defect moederbord en toen dacht ik dus slim te zijn en een vraag te sturen naar 4launch. Dit heeft me echter alleen maar meer aan het twijfelen gebracht en dus zou ik graag uitsluitsel willen verkrijgen op deze manier.
Het gaat om het volgende: mijn vraag aan 4launch was:
En dan nu waarom ik in de war raak:
Het antwoord van 4launch was als volgt:
Alvast bedankt
ik ben op dit moment een beetje aan het rondkijken naar nieuwe hardware in verband met een defect moederbord en toen dacht ik dus slim te zijn en een vraag te sturen naar 4launch. Dit heeft me echter alleen maar meer aan het twijfelen gebracht en dus zou ik graag uitsluitsel willen verkrijgen op deze manier.
Het gaat om het volgende: mijn vraag aan 4launch was:
Nu gaat iedereen zeggen dat dit niet in V&B hoort maar.... Ik had nog een vraag over een videokaart met turbocache of dat uit kon (nee natuurlijk, maar wilde het zeker weten).Is het handig om pc6400 geheugen te nemen of is er een betere meer compatibele (qua snelheid) keuze te maken (pc4200 of pc5300) in combinatie met een AMD AM2 4200+?
En dan nu waarom ik in de war raak:
Het antwoord van 4launch was als volgt:
Dus nu zit ik te denken; moet ik gaan letten op de snelheden van het RAM de processor EN de videokaart en dan een goeie combo kiezen, of is dit alleen belangrijk als je een videokaart neemt die turbocache/hypermemory gebruikt. Of is het uberhaupt niet echt nodig om te kiezen tussen pc6400/pc5300/pc4200 RAM omdat je processor dat regelt en je videokaart zich daar toch wel op aanpast?Gezien de videokaart adviseer ik u te kijken naar PC5300 / 5400 geheugen.
Alvast bedankt