Hallo allen,
Heb eens een vraagje voor u allen.
Ik heb internet afgezocht kon het niet op nederlandsche pagina's vinden.
Het volgende is het geval:
Ik had een Intel D975XBX moederbord (verkocht) deze heb ik vervangen voor een D975XBX2.
Op mijn harde schijven staat belangrijke informatie, deze dacht ik dus met mijn nieuwe bord wel te kunnen compenseren.
NIET DUS.
Op mijn 1e bord had ik namelijk mijn 2 Maxtor 250GB Daimondmax 10 geconfigureerd in RAID 0 met een silicon driver.
Op mijn nieuwe bord dacht ik dus deze RAID config "gewoon"
even aan te sluiten restore eroverheen en klaar.
Wat nu blijkt is dat mijn nieuwe bord gewoon een Marvell controller heeft en zo ook niet mijn RAID 0 configuratie herkent.
Mijn vraag: Wat zijn mijn mogelijkheden om bij mijn informatie op deze schijven te komen?
Deze informatie is voor mij heel belangrijk.
Heb eens een vraagje voor u allen.
Ik heb internet afgezocht kon het niet op nederlandsche pagina's vinden.
Het volgende is het geval:
Ik had een Intel D975XBX moederbord (verkocht) deze heb ik vervangen voor een D975XBX2.
Op mijn harde schijven staat belangrijke informatie, deze dacht ik dus met mijn nieuwe bord wel te kunnen compenseren.
Op mijn 1e bord had ik namelijk mijn 2 Maxtor 250GB Daimondmax 10 geconfigureerd in RAID 0 met een silicon driver.
Op mijn nieuwe bord dacht ik dus deze RAID config "gewoon"
Wat nu blijkt is dat mijn nieuwe bord gewoon een Marvell controller heeft en zo ook niet mijn RAID 0 configuratie herkent.
Mijn vraag: Wat zijn mijn mogelijkheden om bij mijn informatie op deze schijven te komen?
Deze informatie is voor mij heel belangrijk.