Onverklaarbare objecten in de lucht in Japan & USA

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
In Japan en de USA zijn al vele meldingen geweest van mensen die objecten
in de lucht hebben gezien, die 'brandden' en die een 'brandende staart' hadden.

In zowel Japan als de USA zijn er meldingen binnengekomen vanaf midden November 2006
die vooral in de avond/nacht goed te zien zouden zijn volgens sommige bronnen.

Ook hebben verschillende bronnen verklaard dat ze tientallen zoniet honderden van deze objecten hebben zien crashen op het vaste land en in de zeeen/ oceanen waar Japan en Amerika door worden omringd. Vele van deze objecten zijn door verschillende onderzoekscommissie 'opgeruimd' en meegenomen voor nader onderzoek.

Professor Robert Kennicutt van de Universiteit van Cambridge doet het af als 'meteorietenregens die eenmaal in 'n decennia zo erg voorkomen, dat er overal ter wereld meldingen van worden gemaakt' en ook 'dat we er blij mee moeten zijn, omdat dit werkelijk prachtige objecten zijn'.

De eerste 'regens' die ook echt goed onderzocht zijn, zijn volgens hem gesignaleerd rond de midden jargen 90. Een reden van de 'regens' zou kunnen zijn dat: 'er zich soms zo'n grote energie vormt in het Universum, dat deze implodeert en er zich zodoende miljoenen kleine delen afsplitsen (lees: nader te verklaren objecten) die dan door de ruimte zweven, waarbij ze onder andere door het middelpunt van zwaartekracht van de aarde worden aangetrokken en hier zo door worden aangetrokken dat ze langs de aarde schieten of zelfs op de aarde crashen'.

De objecten die op aarde terecht zijn gekomen zorgen volgens Kennicutt voor 'een nieuwe energie, waarvan men de krachten nog niet 'goed kent, maar die zeker een impact voor de gehele mensheid zullen hebben'.

Na bestudering van verschillende van deze gevonden objecten zijn ze het er op de Universiteit van Cambridge mee eens dat deze objecten 'voor een evolutionaire revolutie hebben gezorgd en dat de uit de objecten verkregen informative werkelijk verbluffend is.
De krachten die deze objecten herbergen zijn nergens anders in terug te vinden of zelf te creeeren. Iets wat nog bijna nooit op de gehele aarde is voorgekomen'.
Ik ben benieuwd of deze objecten ook al in Europa of zelfs Nederland zijn gesignaleerd!
Zou wel erg gaaf zijn om ook meteorietenregens in Nederland te kunnen bekijken vind ik zelf.

Ook ben ik benieuwd naar de genoemde 'krachten' in de verschillende artikelen..

Volgens mij brengt het iets wat we ons bij lange na nog niet kunnen voorstellen, maar nu toch
al op beperkte schaal bekend is. Ik zou 't precieze ervan dus weleens willen weten en ervaren.

Ik heb vandeweek ook een site gevonden waarop enkele plaatjes en zelfs een fimpje stond!
Momenteel zit ik achter 'n computer op school, dus zal ze hier zo snel mogelijk bijplaatsen!

Bron: Wikipedia
Zelf grotendeels vertaald naar NL

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:19
Het omniversum?
Omniverse: Infinity, all possible attributes and modes are in play, multiverses are categorized by the attributes/modes active in its child universes.

This can be visualized by thinking of this as a tree structure: the omniverse is the trunk, the multiverse is branch, and the universe is a secondary branch.

Alternatively, the omniverse is the forest, a multiverse is a tree in the forest, a universe is a branch on that tree, and all further branches are further subset horizons within that universe.

Obviously it goes without saying that this model itself must be limited by a horizon. Thus, it is at best incomplete.
Tsja... Een bekende van me is compleet overtuigt dat Intelligent Design dé uitleg over de wereld is en vertelt al jaren ook dit soort verhalen.

Veel meer dan stripboeken-onzin kan ik het ook niet noemen.

Verbouwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 09:06
Allemaal mooi en wel, maar dit vind ik echt zinloze wetenschap. Ik zou het op dezelfde lijn plaatsen als godsdienst.
Het is een beetje het eeuwige 'Bewijs dat ik fout denk of dat het niet bestaat, en zolang je dat niet kan klop hetgeen ik zeg'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandeweek ook een site gevonden waarop enkele plaatjes en zelfs een fimpje stond!
Momenteel zit ik achter 'n computer op school, dus zal ze hier zo snel mogelijk bijplaatsen!
offtopic:
School? Op goede vrijdag?? Zijn er dan scholen open?

En tja, samenstelling van materialen zullen anders zijn op andere locaties in 'de ruimte' en het is onderzoek waard.. Wie weet wordt er een bepaalde samenstelling gevonden die echt nuttig voor de mensheid kan zijn
edit:
wel jammer dat 'we' waarschijnlijk te dom zijn om de gegevens te gebruiken of gewoon niet in staat zijn dit te imiteren

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:18

Sharky

Skamn Dippy!

welk gedeelte van 'vandeweek' is je nog niet helemaal duidelijk?

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sharky schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:59:
welk gedeelte van 'vandeweek' is je nog niet helemaal duidelijk?
Het gedeelte
waarin momenteel staat

ps. bij dergelijke artikelen vraag ik me altijd af hoeveel er wel niet op de wereld is waar de gemiddelde aardbewoner helemaal niks van af weet.. Wie weet wat sommige regeringen/bedrijven/mensen allemaal al wel niet hebben en voor elkaar kunnen krijgen

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2007 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Uhm ja dat stond der volgens mij, even napluizen...
jvvv schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:51:
Allemaal mooi en wel, maar dit vind ik echt zinloze wetenschap. Ik zou het op dezelfde lijn plaatsen als godsdienst.
Godsdienst vind ik niet echt 'n wetenschap... dat is meer uhm ja 'gebrabbel'
Als ze zulke 'objecten' die echt in 'reallife' bestaan kunnen onderzoeken, vind ik dat toch
wel wetenschap... En 'zinloze' wetenschap bestaat imho niet.. je kunt het zinloos vinden...
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 17:55:
[...]
offtopic:
School? Op goede vrijdag?? Zijn er dan scholen open?
offtopic:
Dat blijkt ;) Ik heb bv. ook geen enkele vakantie, ligt aan m'n opleiding
En tja, samenstelling van materialen zullen anders zijn op andere locaties in 'de ruimte' en het is onderzoek waard.. Wie weet wordt er een bepaalde samenstelling gevonden die echt nuttig voor de mensheid kan zijn
Lijkt mij ook wel erg interessant, you never know what's coming!
edit:
wel jammer dat 'we' waarschijnlijk te dom zijn om de gegevens te gebruiken of gewoon niet in staat zijn dit te imiteren
Nou er zijn al dingen 'ontdekt' en aan de hand daarvan gemaakt waar ik u tegen zeg hoor.

@ Sharky: 8)7

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caipirinha
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

caipirinha

The boy from brazil

Gewoon meteorieten niks bijzonders aan (wel mooi).
En het omniversum is een bioscoop in den haag :+

No self-respecting engineer should have to close a game to run a circuit simulation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:10
offtopic:
Meer iets voor W&L. SG->WL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Wat is de exacte link naar de bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

De Donald Duck

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drooger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:06

drooger

Falen is ook een kunst.

Misschien een domme opmerking, maar hoe kunnen het onverklaarbare objecten zijn, terwijl in de TS toch echt een vrij aannemelijke verklaring staat? :+

[ Voor 10% gewijzigd door drooger op 06-04-2007 22:36 ]

“A single person acting without integrity could stain the whole cause and damage everything we hope to achieve.” ― The Precipice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
caipirinha schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 19:45:
Gewoon meteorieten niks bijzonders aan (wel mooi).
En het omniversum is een bioscoop in den haag :+
Mooie bioscoop is dat, maar 't is dan natuurlijk Universum
drooger schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 22:35:
Misschien een domme opmerking, maar hoe kunnen het onverklaarbare objecten zijn, terwijl in de TS toch echt een vrij aannemelijke verklaring staat? :+
Voor de mensen die ze waarnemen zijn het 'onverklaarbare objecten' terwijl de wetenschap het ziet als 'ordinaire' meteorietenregens. Zelf denk ik wel dat het wat anders is... wat precies tsjaa.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Wanneer komt die preciezere bronvermelding, anders dan een algemene verwijzing naar Wikipedia? Het nieuws in je topicstart komt nogal over als een broodje aap-verhaal, en zonder bronvermelding denk ik niet dat iemand zich er ook maar aan waagt om überhaupt fatsoenlijke uitspraken erover te doen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caipirinha
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

caipirinha

The boy from brazil

Misschien hier bijplaatsen ?
http://www.museumofhoaxes.com/

No self-respecting engineer should have to close a game to run a circuit simulation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-09 22:18
Zelfs Ik, iemand die al die geintereseerd is in zulke berichten, en ze ook bijhield, heb niet van dit fenomeen gehoord.

Wat wel zo is, is dat door kwantumfluctuaties energie uit het niets kan ontstaan. Deze energieen drijven dan naar één plek toe en zo kan er een nieuwe ster of galaxy ontstaan. Het is misschien mogelijk, dat op het ene moment meer van deze "energie uit het niets"-fluctuaties ontstaan dan op het andere moment.

http://www.google.com/sea...=quantum+fluctuations&lr=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik zal alle door mij gebruikte linkjes even plaatsen hierzo:
http://en.wikipedia.org/wiki/Meteorites
http://tin.er.usgs.gov/meteor/
http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Kennicutt
http://www.metbase.de/home.html

Het interview met Robert Kennicutt heb ik hier in .pdf, moet ik even uploaden!

[ Voor 66% gewijzigd door CLB op 07-04-2007 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

CLB schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 12:38:
Het interview met Robert Kennicutt heb ik hier in .pdf, moet ik even uploaden!
...en wat is de bron daarvan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
een op de site van de Universiteit van Cambridge gelinkt interview over dit onderwerp

Ja mag dit topic ook op slot doen hoor, contact ik wel met je als ik de link heb ofzo...
Ik word beticht van hoaxing volgens mij en das beetje irritant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Of dit topic op slot moet weten de W&L modjes eerder dan ik. :) Ik ben alleen niet geneigd waarde te hechten aan een interview dat op zich interessant oogt maar het heeft over het "benutten van ongekende krachten" wat "ook al in bepaalde mate gebeurd is" terwijl ik er verder nog niets over gelezen heb als dat interview verder ook nog eens zonder echte bronvermelding gepost wordt. Je post hier een Nederlandstalig interview zonder enige bronvermelding en verwacht dan dat wij je verhaal geloven? :)

Ik hou me wel uit deze discussie tot je een bron hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Ik ben niet zo thuis in W&L en zulke topics, dus zodoende scheelt er nog wel wat aan |:(

Ik verwacht helemaal niet dat jullie het 'geloven', maar wil graag jullie meningen erover horen!
Wat vinden jullie ervan, denken jullie dat het meteorieten zijn of andere objecten, wat denken jullie dat er wordt bedoeld met die nieuwe 'energieen' en 'krachten' en dergelijke... dus spui het :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Confusion
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-03-2024

Confusion

Fallen from grace

Je plempt een verhaal neer met wat wazige New Age taal, zogenaamd ondersteund door een prof. van het gerenommeerde Cambridge en gaat dan vragen wat wij denken dat bedoeld wordt met die termen? I don't think so.

Wie trösten wir uns, die Mörder aller Mörder?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.