[Win/Lin/Mac] Urban Terror 4

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 13.949 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-06 11:30
dafz0r schreef op woensdag 18 april 2007 @ 15:23:
hehe, ik ken nu een bank in belgië die een interne server heeft draaien op een test atm :p *evil grin*
Ik heb hier anders ook nog wel een paar servers staan, maar ik denk dat mijn baas niet blij zal zijn als ik daar UrT op laat hosten. tenzij hij natuurlijk ook een fan is :p

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Dit is bij velen van jullie vast al bekend, maar ik ergerde me nogal aan iemand die mij ging fakenicken (of is het nickfaken?) en constant mensen in mijn team begon af te schieten totdat ze bijna doodbloedden en dan het andere team joinen zodat hij kills krijgt. Na een tijdje stond hij iets van 30-3, zag er de humor er wel van in hoewel ik 2-7 stond aangezien iedereen mij ging doodschieten omdat ze dachten dat ik de TK'er was.. :z.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Ik hoop dat er gauw een update komt. De fps_drops zullen ze dan wel wat aan doen en hopenlijk iets aan de hits. HIj rendert namelijk alles, dus ook wat je niet ziet. Daar ligt het probleem volgens mij.

Ook hoop ik dat ze wat aan de hitcode doen. Ga maar eens van die noobs speccen, die slechte aim hebben en de engine qua snelheid en dergelijke niet benutten. Die f*ckers staan gewoon bovenaan en schieten je constant headshots.

Ik vind het jammer dat mensen met goede aim en movement 'tricks' niet meer in het voordeel zijn.

Verder vind ik de sr8 persoonlijk minder geworden. Liever die van 3.7 terug, zeker met 5kogels. Als je goed bent kan je meer dan 3 mensen binnen afzienbare tijd neerknallen en tegelijkertijd niet campen maar rushen. Ook kan je nog mensen afknallen met secondary en pistol(DE). 3kogels is te weinig door het reloaden ga je dood en dan maar keihard weg rennen is mietjes-achtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
In versie 4.1 worden die fps_drops gefixed. Dit was een van de eerste (massaal) gereporteerde bugs van urt4. Die hitcodes weet ik niet zo zeer.
Maar ik moet zeggen dat ik eigenlijk helemaal geen last heb van die framedrops. Moet ik dan wat anders zien/voelen?

The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:57

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

dafz0r schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:24:
kleine toevoeging voor de GLW_StartOpenGL() - could not load OpenGL subsystem errors

- mensen met widescreens die een custom resolutie ingeven (1650x1080) maak geen fouten hierin (zoals 1680x1050) want dan krijg je deze error.
dafz0r schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 10:29:
en aan de TS, ja widescreen + fov 105 is super :) Had ergens iemand berekend op urt forum dat 1650x1080 + fov 105 = +19% gemiddeld dat je meer ziet van de map op abbey :)
Is UT4 gewoon raar of maken jullie hier beide dezelfde fout? De standaard 16:10 resolutie is 1680x1050 (reken maar na: 1680/1050*10 = 16), niet 1650x1080 :). De 1080 komt van 1920x1080, wat een 16:9 reso is (en full HD).

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
.oisyn schreef op maandag 23 april 2007 @ 15:53:
[...]

[...]

Is UT4 gewoon raar of maken jullie hier beide dezelfde fout? De standaard 16:10 resolutie is 1680x1050 (reken maar na: 1680/1050*10 = 16), niet 1650x1080 :). De 1080 komt van 1920x1080, wat een 16:9 reso is (en full HD).
TS aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:08

aerofreak

Steve Jobs

net even met Deadknight gevochten :/

ik was vreselijk slecht vanavond of de rest was zo goed :P

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
  • Laatst online: 11:44
De server waar we op zaten was ook flooded met baserapers :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
aerofreak schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:07:
ik was vreselijk slecht vanavond of de rest was zo goed :P
Ik denk het laatste :+
Ik zit overigens altijd te kutten met de gear. Normaal neem ik altijd een m16 + silencer + extra kogels mee, en een DE voor de noodgevallen. Maar heelveel mensen nemen ook kevlar, en al hoewel ik lekker rondjes kan gaan springen om ze heen, duurt het wel langer om ze dood te krijgen.
9 van de 10x ga ik dus ook eerder dood dan mn tegenstander.
Gebruiken jullie kevlar? En hoe de fuck kan ik zie wie wie is als ik nightvision op heb... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Xardas schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 08:39:
[...]

Ik denk het laatste :+
Ik zit overigens altijd te kutten met de gear. Normaal neem ik altijd een m16 + silencer + extra kogels mee, en een DE voor de noodgevallen. Maar heelveel mensen nemen ook kevlar, en al hoewel ik lekker rondjes kan gaan springen om ze heen, duurt het wel langer om ze dood te krijgen.
9 van de 10x ga ik dus ook eerder dood dan mn tegenstander.
Gebruiken jullie kevlar? En hoe de fuck kan ik zie wie wie is als ik nightvision op heb... |:(
Meestal gebruik ik g36 of LM300 dat zijn de meeste all-rounders, Als het een beetje grote map is de SR8 *Headshot!*

Kevlar heb ik eigenlijk altijd op en een silencer of helmet, Ga gewoon full-armor om UT een beetje te leren spelen.. Als je het redelijk kan aimen, ga je gewoon zonder kevlar rond lopen meestal heb ik dan laser/silencer.

NV gebruik ik eigenlijk nooit want vind het nog alle een useless item op vuller eigenlijk :p

[ Voor 8% gewijzigd door DeadKnight op 24-04-2007 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
DeadKnight schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 13:03:
[...]

Meestal gebruik ik g36 of LM300 dat zijn de meeste all-rounders, Als het een beetje grote map is de SR8 *Headshot!*

Kevlar heb ik eigenlijk altijd op en een silencer of helmet, Ga gewoon full-armor om UT een beetje te leren spelen.. Als je het redelijk kan aimen, ga je gewoon zonder kevlar rond lopen meestal heb ik dan laser/silencer.

NV gebruik ik eigenlijk nooit want vind het nog alle een useless item op vuller eigenlijk :p
De g36 gebruik ik ook wel eens, maar dan wel op burst. Gewoon 1 klik > raak > frag erbij 8)
Verder heb ik geprobeerd om met full armor rond te huppelen, maar ik voel me dan absoluut niet vrij. Ik ben namelijk nu al gewendt om te strafe jumpen, en nu kom ik mijn spawnplek niet eens uit zonder eerst "rust" gehad te hebben. Laser heb ik ook een tijdje toegepast, maar ik voel geen verbetering in mijn aim gedrag, dus heb ik deze vervangen voor extra ammo.
Met nightvision spot je wel iedereen direct omdat er zo'n kader omheen komt, maar ik weet dan nooit uit welke team die persoon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online

woekele

woekele

Hey, wat leuk, een Urban Terror thread :) Zit zelf in het dev team en ben erg tevreden over hoe het tot nu toe loopt. De FPS-drops in sommige maps zijn inderdaad nogal vervelend en zouden voor een groot deel opgelost moeten zijn in volgende versie.

Ik weet niet of het probleem van de mac-gamer al is opgelost, die kreeg 'couldn't load default.cfg'. Dit komt omdat hij de ioUrbanTerror.app in de q3ut4-folder had. Dit moet dus niet. Hij moet naast de q3ut4 folder staan.

Als server zou ik ook nog graag aanraden: SNT m8ts Terror TS io/q3 4.0|16ms|ut4_toxic|130.89.175.45:27960. Heeft geen anti-cheat, dus iedereen kan erop. Mensen met en zonder quake3 en ook mac'ers. Team Survivor gametype, dus misschien iets minder geschikt voor beginners (die kunnen beter CTF of TDM of FFA gaan doen, omdat je dan tenminste direct respawnt ipv moeten wachten).

Mocht iemand nog problemen tegenkomen, geef even de exacte foutmelding en omschrijving en ik heb bijna altijd wel een oplossing voor je.

Oh, ik vind dat in de startpost wel eerder duidelijk gemaakt mag worden dat quake3 niet meer perse nodig is. Is wel een belangrijke factor vind ik :)

PS: Ik zou graag nog even mijn jump movie pimpen :o http://www.forums.urbante...dex.php/topic,7649.0.html

[ Voor 4% gewijzigd door woekele op 24-04-2007 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Zo, heb net mijn eerste potjes erop zitten en moet zeggen dat ik het wel heel erg leuk vindt, echt zoals 'back in the old days' van ProMode en Counterstrike (ik weet het, een rare combinatie). Zijn er nog servers waar mensen vaak op spelen? Zo ja, laat het even weten, kan ik ook eens wat vaker mensen tegenkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-06 22:05
ha die woekele :)
gisteren ff een fun THC vs $ gedaan. Lekker oldschool :) (al van 1.27) alhoewel dat ik van $ niemand meer kende :)
riyadh is wel een hel met die fps drops om te snipen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
woekele schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:44:
Hey, wat leuk, een Urban Terror thread :) Zit zelf in het dev team en ben erg tevreden over hoe het tot nu toe loopt. De FPS-drops in sommige maps zijn inderdaad nogal vervelend en zouden voor een groot deel opgelost moeten zijn in volgende versie.

Ik weet niet of het probleem van de mac-gamer al is opgelost, die kreeg 'couldn't load default.cfg'. Dit komt omdat hij de ioUrbanTerror.app in de q3ut4-folder had. Dit moet dus niet. Hij moet naast de q3ut4 folder staan.

Als server zou ik ook nog graag aanraden: SNT m8ts Terror TS io/q3 4.0|16ms|ut4_toxic|130.89.175.45:27960. Heeft geen anti-cheat, dus iedereen kan erop. Mensen met en zonder quake3 en ook mac'ers. Team Survivor gametype, dus misschien iets minder geschikt voor beginners (die kunnen beter CTF of TDM of FFA gaan doen, omdat je dan tenminste direct respawnt ipv moeten wachten).

Mocht iemand nog problemen tegenkomen, geef even de exacte foutmelding en omschrijving en ik heb bijna altijd wel een oplossing voor je.

Oh, ik vind dat in de startpost wel eerder duidelijk gemaakt mag worden dat quake3 niet meer perse nodig is. Is wel een belangrijke factor vind ik :)

PS: Ik zou graag nog even mijn jump movie pimpen :o http://www.forums.urbante...dex.php/topic,7649.0.html
Misschien kunnen jullie hier iets aan doen in 4.1?
Dit is bij velen van jullie vast al bekend, maar ik ergerde me nogal aan iemand die mij ging fakenicken (of is het nickfaken?) en constant mensen in mijn team begon af te schieten totdat ze bijna doodbloedden en dan het andere team joinen zodat hij kills krijgt. Na een tijdje stond hij iets van 30-3, zag er de humor er wel van in hoewel ik 2-7 stond aangezien iedereen mij ging doodschieten omdat ze dachten dat ik de TK'er was.. :z.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Dat lijkt me eerder een verantwoordelijkheid van een admin om diegene te bannen of om friendlyfire uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
woekele schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 14:44:
Klant is koning, Dev'er is god :p
druk es op F5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Xardas schreef op woensdag 25 april 2007 @ 10:28:
[...]

Klant is koning, Dev'er is god :p
druk es op F5?
tnx man. Was trouwens vergeten te zeggen dat de startpost er erg slick uitziet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
woekele schreef op woensdag 25 april 2007 @ 13:34:
[...]

tnx man. Was trouwens vergeten te zeggen dat de startpost er erg slick uitziet :)
Dank je :) Ben er trots op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-06 22:05
ja, ni slecht

gistere ff op men project geurt'd en dan zie je wel dat de Q3 engine niet meer zo jong is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireWood
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-06 22:36
Download link van ioUrbanTerror van linux is dood.

Misschien beter te linken naar:
http://www.urbanterror.net/page.php?6

Noobs don't use "F1", Pro's do, but they can't find the information they needed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
h.edink schreef op donderdag 26 april 2007 @ 23:02:
Download link van ioUrbanTerror van linux is dood.

Misschien beter te linken naar:
http://www.urbanterror.net/page.php?6
Shite, ok. Alle links zijn nu geforward naar de downloadpage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

-opgelost- BE stond aan

[ Voor 87% gewijzigd door Falcon op 30-04-2007 22:42 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131383

hoe moet je hem eigelijk voor linux istaleren moet ik nog iets er bij hebben of kan ik gewoon hem gewoon spelen zonder dat ik ergens anders nog een programma hoef te instaleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Anoniem: 131383 schreef op maandag 30 april 2007 @ 21:21:
hoe moet je hem eigelijk voor linux istaleren moet ik nog iets er bij hebben of kan ik gewoon hem gewoon spelen zonder dat ik ergens anders nog een programma hoef te instaleren
Gewoon de 2 downloads downloaden. Eerste de IO installer draaien, en daarna de map in de install directory plaatsen. Easypeasy B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

toevallig liep ik tegen dit topic aan. Ziet er wel goed uit dit spel. Ik ga het direct proberen. Mooie startpost ook trouwens!

Ik heb jaren True Combat Elite gespeeld (total conversion mod op basis van Enemy Territory, kleine scene, erg goed spel en gratis) in een europese topclan. Kent iemand dit spel, want hoe staat het tot dit spel? Lijkt erg op elkaar te lijken? Nou ja ik bevind het zelf wel even :)

En wat waren de voorlopers van dit spel? want ik meen vroeger ook een spel met deze naam gespeeld te hebben maar ik haal altijd alles door elkaar ;) Die UT mod, die Quake mod en wat had je nog meer...

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

De sfeer is wel ongeveer gelijk aan true combat, maar het speelt veel sneller. En het is inmiddels versie 4, er zijn dus al 3 andere versies geweest ;) Sinds 2000 ofzo al in development.

Tijmen: Op linux installeren komt neer op 2 .zip's downloaden en ze extracten naar dezelfde dir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik heb het toevallig net geprobeerd. Moet de brightness nog even oppoetsen en ik probeer nu de ASE filters werkend te krijgen. Speel onder [GoT]Guerilla. Waar hangen jullie uit?
Na mijn eerste proefrondje weet ik wel dat TCE niet bang hoeft te zijn dat men naar dit spel over loopt. Niet in termen van beter/slechter maar het is zooo anders. Dat het het woord realistisch in de mond durft te nemen als men springend in rode pakjes rond rent haha. Wel heel leuk, daar niet van!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Capture the flag in een drukke server das het leukst >:) knallen, rossen, nades werpen, veel lol hebben :P af en toe heb ik zo'n bui O-)

[serieus mode]
meestal speel ik CTF dat vond ik toch het leukst (heb je een doel) en gewoon aanpassen aan de game.

[GoT]Aerofreak is de ingame naam :9

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Meestal speel ik ook CTF of TS :)

Loop nu ook rond met een nieuwe naam Boom|Headshot beetje CS achtig maarach :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
DeadKnight schreef op zondag 06 mei 2007 @ 12:33:
Meestal speel ik ook CTF of TS :)

Loop nu ook rond met een nieuwe naam Boom|Headshot beetje CS achtig maarach :+
Haha, dan heb ik je net gezien. Ik ben [GoT]Jedi_Pimp welke ik bijna nooit gebruik, nu heet ik 'jewbie'. CTF vind ik echt de domste gamemode, speel alleen maar FFA/TDM omdat ik actie wil en niet wil wachten à la CS/CSS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Jedi_Pimp schreef op zondag 06 mei 2007 @ 13:34:
[...]

Haha, dan heb ik je net gezien. Ik ben [GoT]Jedi_Pimp welke ik bijna nooit gebruik, nu heet ik 'jewbie'. CTF vind ik echt de domste gamemode, speel alleen maar FFA/TDM omdat ik actie wil en niet wil wachten à la CS/CSS.
idd, jouw ben ik vanmiddag tegen gekomen ;)

Potje liep voormij niet echt bepaald goed :p

Mischien kunnen we eens een keertje met ze alle een servertje opzoeken om op te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Ik heb nog steeds geen internet thuis. En het kan nog wel een aantal weken duren voordat ik het weer heb. Tot die tijd kan ik me alleen lekker maken op het internet, want gamen kan/mag hier niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

nu al 2 GoTters gezien :)

[GoT]Veen en [GoT]Scorpion

ik zie al weer dat mapkennis weer hoog in het vaandel staat bij dit spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Laatst online: 07:40
doe vanmiddag wel een potje, kijken of we er meer kunnen strikken?

Got floods the server >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKnight
Tomino schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:53:
doe vanmiddag wel een potje, kijken of we er meer kunnen strikken?

Got floods the server >:)
mmm jammer dat mijn vriendin vroeg thuis is ;)

Anders was ik wel in voor een potje UT vanavond :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Jazzper schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 12:45:
nu al 2 GoTters gezien :)

[GoT]Veen en [GoT]Scorpion

ik zie al weer dat mapkennis weer hoog in het vaandel staat bij dit spel ;)
En ook hallo :) Als je de maps een beetje kent, en een paar leuke jumps etc. is het inderdaad wel easy n00bs fraggen :P

Zag toevallig iemand met een GoT tag op die server dus dacht ff joinen :) Speel normaal onder andere nicks.

Iemand vanaaf in voor een potje? * Veen wel iig :)

[ Voor 6% gewijzigd door Veen op 12-05-2007 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik ben er bij

zo klein uurtje geraust.

bleek dat mijn clan van TC:E en PRRM die ik al een tijd niet gesproken had ineens ook aan de UrT was :D

zit gelijk weer in een goede clan dus haha.
(BiM)

Ontopic: welke rifle is het beste?
De G36 heeft een vizier, de LR300 meer punch volgens mij, en dan heb je nog de AK103 en de M4 geloof ik.

[ Voor 92% gewijzigd door Jazzper op 12-05-2007 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

M4 is exact gelijk aan lr300. G36 heeft idd een scope, maar je moet er langzamer mee schieten om te blijven raken en volgens mij doet hij iets minder damage dan lr300. Ak103 schiet langzaam, maar doet wel meer damage. Zelf hou ik van AK-raggen, maar denk dat lr300/m4 uiteindelijk het beste zijn. Of de sr8 natuurlijk, als je daar eenmaal veel mee geoefend hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
De M4 blijft ook mijn favo wapen. Praktisch bij elk spel eigenlijk (BF:V, CS:S e.d.).
Ik zit nog steeds te wachten op mijn internetaansluiting thuis... aaarghhh!
Ik wil ook weer gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mamoritai
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-03-2021
woekele schreef op zondag 13 mei 2007 @ 22:30:
M4 is exact gelijk aan lr300. G36 heeft idd een scope, maar je moet er langzamer mee schieten om te blijven raken en volgens mij doet hij iets minder damage dan lr300. Ak103 schiet langzaam, maar doet wel meer damage. Zelf hou ik van AK-raggen, maar denk dat lr300/m4 uiteindelijk het beste zijn. Of de sr8 natuurlijk, als je daar eenmaal veel mee geoefend hebt.
meestal gebruik ik een lr300 met laser, of een g36 met silencer, g36 scopen, op single shot zetten aim, snel klikken (3 a 4 per sec) en headies maken :P gaat zoo makkelijk. lr300 is gewoon rondrennnen en korte bursts (3 a 4 kogels) raak je altijd wel iets (of je moet scheef mikken :P)

SR8 vond ik zelf in de oude versies fijner.

het is af en toe ook wel leuk om alleen met de DE +nades +extra kogels rond te rennen, zo snel rondjes om ze heen rennen dat ze niet weten waar ze moeten mikken :D

nick is nogsteeds Orin_NL (sinds beta) en zal het ook wel blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05 22:50

r0b

Ik speel het sinds gisteren ook een paar malen per dag :)

Nick: robert`
Server: Meestal BATT

Ben nu bij m'n ouders thuis waar het wel OK draait, hoop dat ook nog draait op een P-III 933 / 328MB ram laptop draait :X (Thinkpad T22) bij mij thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelly
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-06 20:38

jelly

Arch Linux

Ben nu bij m'n ouders thuis waar het wel OK draait, hoop dat ook nog draait op een P-III 933 / 328MB ram laptop draait :X (Thinkpad T22) bij mij thuis.
Dit zijn de system specs die je minimaal nodig hebt

CPU: Pentium III 500MHz/Duron 600MHz
RAM: 128MBs (256MBs highly recommended on win2k and above)
VID: Geforce class card with 32megs of ram (64MB or more highly recommended)

Keep it simple stupid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-05 22:50

r0b

jelly schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:08:
[...]

Dit zijn de system specs die je minimaal nodig hebt

CPU: Pentium III 500MHz/Duron 600MHz
RAM: 128MBs (256MBs highly recommended on win2k and above)
VID: Geforce class card with 32megs of ram (64MB or more highly recommended)
Dat wist ik van Q3, CPU/ram zit wel oké, alleen de videokaart niet ... :X

Oh well.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Om lekker te kunnen spelen, zou ik zeggen:

Een 2Ghz (of AMD 2000-achtig) CPU, 512MB RAM en een 6600GT of beter.

[ Voor 19% gewijzigd door woekele op 20-05-2007 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Mwah wel zware specs hoor ^^^

Met tweaken kun je het ook lekker laten spelen op 10x slechtere systemen. Vraag is meer: bedoel jij lekker spelen of lekker spelen met eye candy ;)

iets anders: weet iemand de gametype nummers en kunnen die in de startpost? Zo is CTF 7 en de rest weet ik niet. Dit ivm All Seeing Eye

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Gametype nummers kun je vinden in server.cfg, voor de volledigheid: 0 = FreeForAll, 3 = TeamDeathMatch, 4 = Team Survivor, 5 = Follow the Leader, 6 = Capture and Hold, 7 = Capture The Flag en 8 = Bombmode.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

thx! Begin er steeds soepeler in te worden! Ben van nature veel meer een tactical shooter dan een DM rambo maar dit zit er mooi tussenin. Had vanmiddag die andere hotte gratis fps geprobeerd: warsow.
Maar dat is met sci-fi wapens in tempo van lik me vestje.. rrrr niets voor mij.

Dit is met 'realistische' wapens en redelijk normale snelheid. Eigenlijk nog wat te DM-erig maar met CTF wel prima te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Ik bedoel lekker kunnen spelen met normale looks :P Maarja, natuurlijk kan het met lager ook. Maar dat is wat ik minimaal zou aanraden voor een plezierige ervaring. Beetje persoonlijk natuurlijk. Ik speelde het vroeger ook op een AMD 650, 256MB en Geforce1 32MB. Maar het is ondertussen ook wel iets zwaarder geworden.

Trouwens, in ASE kan je gewoon filteren op gametype toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-06 08:03
Ik speel meestal CTF op een server die rachels shootout (ofzoiets) heet. Dit omdat die server om een of andere duistere reden bijna altijd vol zit met 24 man (nick [LWD]Lucky).
Die fps drops heb ik nu veel minder last van. Eerst een p4 2.6 + een ati 9800pro en soms wel een fps drop tot 5-10 in verschillende lvl's. Nu een amd athlon 3200+ @2530mhz en een 7800GS @480mhz en soms ook wel een fps drop tot bijv 30-40. Maar die hebben bijna geen invloed op het spel nu. Deze drops zaten trouwens ook bij de oudere versies van UrT in lvl's als bijv. Swim, nu is het in meer lvl's.
Volgens mij hebben die drops ook te maken met de drukte op de server en de drukte om je heen in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

jaaaa rachels shootout is leuk!

zag gister ene [LwD]Wimpie, vast een clangenoot van je ;)

ik ben B][M Guerilla en ken de andere B][M's en iCu*NED is ook van ons.

[ Voor 28% gewijzigd door Jazzper op 21-05-2007 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Grappig ik speel meestal ook op Rachels ShootOut. [GoT] Falcon

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

tja CTF server met de minste ping en bevolkt en nederlands

kan niet missen ;)

sfeer is ook wel ok! lekker tight potjes en weinig geflame

so far dan he.. afkloppen

zag gister in een map ineens als locatie iets van Woekele's deck ofzo, kan dat? :D

[ Voor 20% gewijzigd door Jazzper op 21-05-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Jazzper schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:14:
jaaaa rachels shootout is leuk!

zag gister ene [LwD]Wimpie, vast een clangenoot van je ;)

ik ben B][M Guerilla en ken de andere B][M's en iCu*NED is ook van ons.
Ja iedereen met LWD in zjin TAG kent elkaar in reallife (lanparty's). Ook daarbij hoort een speler met de naam Scinner (een van de beste, zoniet de beste urt speler).
Gisteren zat er een het spel te verzieken met een 360 graden aimbot :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168490

Heb het gisteren ook maar eens gespeeld. Speel normaal alleen CoD2 dus moet nog even wennen aan de kleine maps en hele andere wapens maar het spel is zeer vet. Nick: [LVO]MC FEMKE. Zag gisteren iig wel een paar GoTters voorbij komen op Rachels Shootout, zeg maar gedag volgende keer. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

toen ik gister daar de naam GoT liep vallen riepen ze dat dat cheaters waren haha.
is er ooit een GoT urt clan geweest dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

niet dat ik weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

iets anders... die woestijn map. Gemaakt door ene dotEXE..
wat een mismap is dat zeg. Ik haaaat die map echt intens. Van de 24 spelers zitten er 2x 10 met SR8's sneu te sniperen en de andere 4 waaronder ik doen nog een dappre poging die kansloos is. Sowieso snipers meest sneue en trieste scum in fps games.

zo dat waren mijn 2 irritatiecenten ;)

positief: veeel leuke te gekke maps. Zoals die met die 2 treinen in het midden. Geniaal om als rood de silo's op te klimmen, op de trein te jumpen (de goede) en dan dwars door het level er aan de linker kant af te springen. Daar omhoog en hop je bent bij de vlag!

oe man nog paar uur werken en we kunnen weer een rondje!

had ik al gezegt dat snipers sneue harries zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Een woestijnmap door dotEXE? Is dat een officiële 4.0 map, want ik kan me niet herrinneren dat dat erin zit? Klinkt als ut_sands, wat een oude map is uit versie 2 ofzo :D

En ik ben het trouwens met je eens dat snipers lam zijn :P Maarja, er zijn wel manieren om ze te ontwijken. Nooit stilstaan, bukken als je op het punt staan je te schieten, walljumpen zodat ze moeilijk op je kunnen aimen en gewoon snel over open plekken strafe jumpen en verder zorgen dat je niet in de open plek loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

ik denk dat de map riyahd is. In normale maps kan ik snipers wel ontwijken maar als er een compleet team met hun bleke pokdalige tmf koppies met een peleton sniperrifles een open freakin vlakte in de gaten houden dan steek je die echt niet over, hoe 1337 je ook bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Oh, riyadh ja, even vergeten :) Is inderdaad nogal snipergevoelig. Maar als je de juiste route (achter heuvels en huisjes) kiest, kom je maar heel kort in hun view hoor. En als je snel genoeg strafet, kunnen ze je dan toch amper raken :)

Jammer dat jullie naar rachel's shootout gaan trouwens, 24 spelers vind ik écht teveel. Het spel en de maps zijn gemaakt voor maximaal 6on6 ofzo.

[ Voor 23% gewijzigd door woekele op 22-05-2007 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158317

Sorry als het al beantwoord is , heb niet alle 7 pagina's gelezen

"UrT is alleen on-line te spelen, met de volgende game modes....."

Hebben ze dan de bots eruit gesloopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Nee, bots kan je nog wel gebruiken, ze worden alleen niet meer officiëel ondersteund, omdat ze teveel problemen veroorzaakten, die teveel tijd kostten om op te lossen.

In de console:

/bot_enable 1

dan een map laden (map ut4_casa)

en dan /addbot chicken

[ Voor 42% gewijzigd door woekele op 23-05-2007 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
woekele schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 14:32:
Oh, riyadh ja, even vergeten :) Is inderdaad nogal snipergevoelig. Maar als je de juiste route (achter heuvels en huisjes) kiest, kom je maar heel kort in hun view hoor. En als je snel genoeg strafet, kunnen ze je dan toch amper raken :)

Jammer dat jullie naar rachel's shootout gaan trouwens, 24 spelers vind ik écht teveel. Het spel en de maps zijn gemaakt voor maximaal 6on6 ofzo.
Juist lachen man. Een grote chaos en constant actie. Urbanterror heeft toch een grote fun factor en die zie je juist met zoveel personen. TS is voor mij alleen leuk met clanwars. Op publics zit ik me altijd te vervelen als ik neergeschoten wordt en weer moet wachten tot de volgende ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Je kan snake of breakout spelen in de console :P

En natuurlijk moet je gewoon zorgen dat je niet doodgaat :)

Edit: net ook even op Rachels shootout gespeeld. Jeetje, wat een baggerserver. Constant packetloss en mega lag. Duidelijk een server die de load van 24 man niet aankan.

[ Voor 82% gewijzigd door woekele op 25-05-2007 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
woekele schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 12:59:
Je kan snake of breakout spelen in de console :P

En natuurlijk moet je gewoon zorgen dat je niet doodgaat :)

Edit: net ook even op Rachels shootout gespeeld. Jeetje, wat een baggerserver. Constant packetloss en mega lag. Duidelijk een server die de load van 24 man niet aankan.
Ja dat was inderdaad de laatste dagen zo (weken daarvoor niet). Nu is ie helemaal weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

hoe doe je dat snake of breakout dan?

van de week ook een gore aimbotter op een server. Wat is dat misselijk zeg. 178 - 30 ofzo en het was me toch een prutser. Als zijn aimbot het af liet weten (reload bv) dan was hij continue dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Jazzper schreef op zondag 27 mei 2007 @ 12:48:
hoe doe je dat snake of breakout dan?

van de week ook een gore aimbotter op een server. Wat is dat misselijk zeg. 178 - 30 ofzo en het was me toch een prutser. Als zijn aimbot het af liet weten (reload bv) dan was hij continue dood.
4.5.8 - Breakout key assignments

What's the best way to kill time while waiting to respawn? To play Breakout, what else?

\breakout_play
\breakout_reset
\breakout_pause
\breakout_left
\breakout_right

4.5.9 - Snake key assignments

What's the next best way to kill time while waiting to respawn? To play Snake, what else?

\snake_up
\snake_down
\snake_left
\snake_right
\snake_pause
\snake_play
\snake_reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

net twee potjes gedaan en dat waren de verschrikkelijkste.... :(

was een jongen/gozer naam was tk'er en wat deed ie.... juist ja teamkillen... :/
eerst bij mandolin op het strand we hadden alle mensen nodig voor het defenden van de vlag en dan gaat hij een beetje zn eigen mensen doden...

toen uptown. hij kwam zelfs niet buiten... op een gegeven moment wilden we blauw naar binnen sturen was tie snel gevlogen en ging bij blauw killen, toen weer naar ons team (rood) enz....

triest joch 8)7

naja..... better luck next time :O

edit: als je em ziet schiet em dood met als opschrift wraak van [GoT]aerofreak >:) :P

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

3 x gespeeld en 3 x cheaters tegen gekomen. Ben er nu al zat van.
Zowiezo kut spel... Doe mij maar sof2 of css o.i.d

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Er zullen vast wel cheaters zijn, maar het is ook zo dat spelers met ervaring echt gewoon veel beter zijn dan beginners in het spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
woekele schreef op zaterdag 02 juni 2007 @ 23:13:
Er zullen vast wel cheaters zijn, maar het is ook zo dat spelers met ervaring echt gewoon veel beter zijn dan beginners in het spel. :)
Idd. Maar soms merk je wel dat er cheaters zijn. Zoals in de rachel server, die overigens op urt 4 draait ipv iourt.
Maargoed, heb weer internet thuis, en ben dit weekend al weer wat wezen gamen. Ik voelde me een complete n00b... Maarja, komt wel weer :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Zie Spielerij - Algemene policy :)
Werving is niet toegestaan op GoT.

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 06-06-2007 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223208

Mja, online cheats zijn hier niet welkom.

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 16-06-2007 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
Over cheaters gesproken... er komen steeds meer cheates. Laatst was er 1 die om de 3 seconden systematisch een nickchange had. erg vervelend. Het is wel jammer dat de Rachel server nog met urt4 speelt ipv io_urt. Er komen steeds meer cheaters op deze server, terwijl het 1 van de meest bezochte (en leuke) server is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Gister ook wat mafs op een onbekende UrT server. Was op de map crossing (met die 2 treinen in het midden). Ik was rood. Ik zit vlakbij de flag te defenden. Zie een blauwe incoming. Volgende moment zie ik staan "garou took the red flag" en nog een moment later zie ik hem 200 meter verderop lopen. Dat in enkele momenten. Leek op dat hij enorme lag had (dan zie je het ook wel eens) maar hij had een lage ping van 48 continue. Ook had hij in no time een punten/deads ratio van 85/8 ofzo. Leek mij vrij duidelijk verhaal, bewijzen doe je het echter nooit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Erg jammer inderdaad dat er zoveel cheaters rondlopen. Nu kun je wel zoiets gaan gebruiken als PunkBuster of BattlEye, maar die halen ook niet altijd alle cheaters eruit. Daarnaast werkt PunkBuster alleen met q3a en niet met ioUrbanTerror. BattlEye werkt dan weer wel met ioUrbanTerror, maar weer niet op een Mac.

Wat ik trouwens ook jammer vindt aan UrT, is dat het soms totaal uit balans is. Je wordt dan door de tegenpartij compleet onder de voet gelopen. Nu ligt dat ook wel aan in wat voor een team je zit :P, maar als bijvoorbeeld kijkt naar TDM in Uptown, daar heb je als rood zijnde een spawn point in een steeg. Regelmatig gebeurt het mij dat blauw op het dak van het gebouw zit om rustig al het vers gespawnde rood af te knallen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Ik speel het nu een tijdje maar moet zeggen dat de gameplay niet altijd even lekker is. Ook het spawnkillen is een bekend verhaal. Echt cheaters ben ik nog niet tegen gekomen eigenlijk, wel mensen die gruwelijk snel van a naar b komen dmv van bunnyhops en slides.

Wat ik wel fijn vind is dat je tegen een muur kan afzetten tijdens een sprong om zo hogerop te komen en dat je jezelf kan optrekken aan een richel ofzo.

Ik kom soms ook maps tegen die ik niet heb blijkbaar, kan op het net zo 123 ook niet vinden eigenlijk. Ook vind ik het soms knap moeilijk mikken, je pointer verplaatst zich veel te hakkelig imho.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aegis
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-06 21:19
@C.44 je kan op het forum van UrT zelf heel veel links vinden naar maps http://www.forums.urbante...db878b50f9e93c&board=13.0

https://bettyskitchen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

auto-dl aanzetten werkt ook goed, als de server dat tenminste netjes heeft ingesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
C.44 schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 16:27:
Ook het spawnkillen is een bekend verhaal.
Moa, ik vind het best mee vallen (als je het vergelijkt met BF2 ofzo). Ik heb heb namelijk geprobeerd (hehe), maar als ik bij de enemy in de base zit, en er spawnd iemand, dan heeft die gene altijd iets van 2/3 seconden onsterfelijkheid, waardoor ik mijn magazijn leeg heb gemaakt, en hij vervolgens mij neer kan knallen zonder maar 1 schrammetje te hebben.
Crosshair probleem heb ik nog niet echt last van gehad ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Als je team gepinpoint wordt in de spam dan ligt het deels aan je team zelf. Naast die onschendbaarheid heb je altijd een overtal. De tegenstander moet na dood immers weer de hele map door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201267

kzie dat er hier heel wat mensen op Rachel's Shootout spelen, heeft iemand een id waar ze naar toe is ? Server is precies al enkele dagen offline :s

EDIT: nm ze is terug ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 201267 op 24-06-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

welke funstuff objecten zitten er trouwens standaard in UrT? Ik zie ze regelmatig met enorme roze hoeden lopen enzo, en ik wil eigenlijk ook wel een custom hoofddeksel in UrT :P

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

staat in de startpost

blijft een topspel dit. Ben net terug van vakantie maar echt tot vertrek veel gespeeld. Nu even druk maar zal weer menig rondje schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Ik ben atm ook druk, net nieuwe baan. Maar savonds speel ik een enkele keer wel een rondje :)

btw in de startpost staat wel hoe, maar niet welke objects er zijn ;)

[ Voor 30% gewijzigd door McKaamos op 09-08-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xardas
McKaamos schreef op donderdag 09 augustus 2007 @ 13:27:
Ik ben atm ook druk, net nieuwe baan. Maar savonds speel ik een enkele keer wel een rondje :)

btw in de startpost staat wel hoe, maar niet welke objects er zijn ;)
Staat net onder je "hoe":
Een overzicht met de mogelijkheden zijn te hier te vinden, per character:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Morgen bent in de HSO ioUrbanTerror League :D wooot!

http://www.hsoclan.co.uk/league/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Iemand van onze clan heeft ook 2 public servers open gezet.
Afbeeldingslocatie: http://www.game-monitor.com/server-stat-image/193.173.85.11:27960.png
Afbeeldingslocatie: http://www.game-monitor.com/server-stat-image/193.173.85.11:27961.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-06 07:46
Iemand idee? ben van een (videolkaart) 9800pro naar een 7600gs gegaan en nu naar een 8800gts en heb het gevoel dat de frames steeds minder worden? is dat niet helemaal de verkeerde kant op? Alle andere spellen worden beter deze slechter, ikke niet begrijp. Heb alle instelling al geprobeerd. Mis ik iets?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Heb je een dual core CPU? Hoeveel fps haal je? Is het constant of gaat het erg op en neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Dualcore schijnt funest te zijn ja.
Als je een AMD hebt, ff Dualcore Optimizer en C'n'Q driver installeren. Zou moeten helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Mjaw, je kan in de nvidia drivers ergens instellen dat ie geen threading moet gebruiken voor ioUrT, zie http://www.urbanterror.net/threading.html . Je kan ook proberen affinity op 1 core te zetten (ctrl + shift + escape en dan rechts klikken op ioUrbanTerror, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
woekele schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 15:10:
Heb je een dual core CPU? Hoeveel fps haal je? Is het constant of gaat het erg op en neer?
9800pro met p4 2800 (dikk voor elkaar)
7600gs met p4 2800 (al een stuk minder)
8800gts met dual core 6750 (dikke k*t)

(btw heel af en toe doet die het wel super en draait die constant max fps)

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Njah, ik zou zeggen: probeer de suggesties hierboven eens :)

Ook kan je even proberen bloed uit te zetten (via het menu of in de console: /com_blood 0), dat schijnt bij sommige mensen ook fps problemen te geven.

In http://www.urbanterror.ne...ent/content.php?content.5 (onderdeel 'fps') kun je zowat alle tips vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
super, ga dat morgen proberen. Thxs

no comment

Anoniem: 233401

ik speel dit spel nu al bijna 2 weken en raak er een beetje verslaaft aan :P

weet iemand wat het betekent als er "No Server List from Master Server" komt te staan?
want ik zie nu geen servers meer het is helemaal leeg en bovin staat dat bericht

weet iemand wat dat betekent?

• Martinus
Anoniem: 233401 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 18:37:
ik speel dit spel nu al bijna 2 weken en raak er een beetje verslaaft aan :P

weet iemand wat het betekent als er "No Server List from Master Server" komt te staan?
want ik zie nu geen servers meer het is helemaal leeg en bovin staat dat bericht

weet iemand wat dat betekent?
de verzamel server kan niks vinden, later ff weer proberen.

no comment

• woekele
  • Niet online

woekele

woekele

Als je het stelselmatig hebt, waarschijnlijk probleem met je firewall/router. Als het soms is, waarschijnlijk is de master server dan even down. Wat je kunt doen is de console openen met ~ en dan typen: /cl_master master.quake3arena.com. Deze is langzaam, maar doet het wel (bijna) altijd. Om terug te gaan naar de snellere (die wat vaker unavailable is) type je: /cl_master master.urbanterror.net.

Overigens kan je ook servers toevoegen aan je favourites in de browser, als je dat doet, kan je ze misschien wel vinden, zelfs als de master down is (weet ik niet zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

Weet iemand toevallig of Quake 3 arena nog ergens nieuw te koop is?

* FMS speelt UrT sinds 2.3 en is dit topic nooit tegen gekomen. :w
Pagina: 1 2 3 Laatste