Ik zit met het volgende probleem, ik roep vanuit een DDE commando een excel document (met daarin een aantal macro's) op om in een ander excel document een aantal dingen uit te voeren. Alleen nu blijven beide excel documenten open staan, nu wil ik dat na het uitvoeren van de macro's (via DDE) het bestand met daarin de macro's afgesloten wordt. Ik heb hier de volgende macro voor gemaakt:
Alleen nu is het probleem dat als ik deze macro vanuit de applicatie via DDE probeer te starten, dan wordt deze wel uitgevoerd, maar krijg ik een foutmelding vanuit de applicatie.
Nu heb ik geprobeerd om dit desbetreffende document te verbergen (sluiten hoeft niet eens perse), maar als ik dat doe dan worden alle openstaande documenten gesloten.
Ik heb al op google gezocht, maar ik kan er maar geen oplossing voor vinden.
Ik hoop dat iemand hier me kan helpen.
Visual Basic:
1
2
3
4
| Sub Sluiten() 'Sluit window/document met opgegeven naam Workbooks("VBA.xls").Close End Sub |
Alleen nu is het probleem dat als ik deze macro vanuit de applicatie via DDE probeer te starten, dan wordt deze wel uitgevoerd, maar krijg ik een foutmelding vanuit de applicatie.
Nu heb ik geprobeerd om dit desbetreffende document te verbergen (sluiten hoeft niet eens perse), maar als ik dat doe dan worden alle openstaande documenten gesloten.
Ik heb al op google gezocht, maar ik kan er maar geen oplossing voor vinden.
Ik hoop dat iemand hier me kan helpen.
[ Voor 4% gewijzigd door Phoolie op 05-04-2007 15:18 ]