Windows geeft aan dat ik 94,5gb ingebruik heb. Als ik alle bestanden selecteer (inclusief de verborgen bestanden) kom ik uit op 81,7 gb. Dit verschil vond ik een beetje groot aangezien je pagefile ongeveer 1500mb zou moeten zijn (niks aan verandert dus is 1,5x je werkgeheugen) en hibernate staat nog aan. Dat zou ongeveer 260mb moeten zijn als ik me dit goed herinner.
na een beetje zoeken op GoT kwam ik dit topic tegen. Ik ben 2 GB kwijt.....
dat ging alleen over "maar" 2gb en in windows xp.
Dan nog even in de FAQ kijken.
Verborgen bestanden - jup staan aan en zijn meeberekend.
Slackspace - gedefragmenteerd, en zou dus zo klein mogelijk moeten zijn, maar dat kan volgens mij geen 10gb schelen
Prullenbak / Recyclebin - ja is leeg
Norton Utilities / Norton Antivirus - staat er niet op.
Beschadigingen van je file systeem - lijkt me vrij onwaarschijnlijk laptop is is net nieuw (en ja al die standaart zooi is eraf door een reinstal) ga ik zo even kijken.
PageFile / Swapfile - zoals ik net al zei, is maar 1,5gb
Beveiligde directories - ik heb er maar 1 gebruiker opstaan, en heb nooit met administrator ingelogt, dus lijkt mij ook niet dat daar die 10gb heen is
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
na een beetje zoeken op GoT kwam ik dit topic tegen. Ik ben 2 GB kwijt.....
dat ging alleen over "maar" 2gb en in windows xp.
Dan nog even in de FAQ kijken.
Verborgen bestanden - jup staan aan en zijn meeberekend.
Slackspace - gedefragmenteerd, en zou dus zo klein mogelijk moeten zijn, maar dat kan volgens mij geen 10gb schelen
Prullenbak / Recyclebin - ja is leeg
Norton Utilities / Norton Antivirus - staat er niet op.
Beschadigingen van je file systeem - lijkt me vrij onwaarschijnlijk laptop is is net nieuw (en ja al die standaart zooi is eraf door een reinstal) ga ik zo even kijken.
PageFile / Swapfile - zoals ik net al zei, is maar 1,5gb
Beveiligde directories - ik heb er maar 1 gebruiker opstaan, en heb nooit met administrator ingelogt, dus lijkt mij ook niet dat daar die 10gb heen is
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
No signature required.