VIPTWEAK WERELD TWEAKER OF WANNEBEE ??

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-08 01:30
Voor degenen die het niet gevold hebben beweert VIPTWEAK een manier gevonden te hebben die de gehele TWEAKERS gemeenschap op zijn kop te zetten!! Hij heeft een manier gevonden om met een Bepaald ASUS mobo de p3 te UNLOCKEN!! :? Hij beweerd met enige agresieve reacties zijn standpunt kracht bij te zetten, en hij achijnt VANAVOND 6-2-2001 het bekend te maken!!

Wel is het zo dat als die gelijk heeft hij meteen de bekenste TWeaker op aarde is, waar menig goeie overclocksite en hardware engineer op zit te wachten!! Dat worden werledrijzen en patent aanvragen... Echter faalt die , dan gaat die wel hard op zijn bek >:), maar eerlijk is eerlijk, hoewel menigeen hem voor gek zet, mocht die gelijk hebben dan zijn we hem wel wat verschuldigd, zoo erlijk moeten we dan ook wel weer zijn..

zie ook:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/120112/1

lees wel ff door totaan het 5 of 6e postje waarin hij het beweerd...

En nee ik geloof er zelf NIX van!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

En dat geloof jij? Na 2jaar p3?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-08 01:30
Op dinsdag 06 februari 2001 11:41 schreef tineau het volgende:
En dat geloof jij? Na 2jaar p3?
ha ha beter lezen, want dan had je ook mijn reacties kunnen lezen... tuurlijk geloof ik het nier...maar hij beweet het zo hard, en hij zal het wel ff vertellen.. nee die gaat erg hard op zijn bek >:)
als die al terugkomt... als....

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:55

mvds

Totally awesome!

Volgens mij noemen ze dit een cross-post!

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Wat heb ik toch een populaire topic gemaakt. Na 1 dag al 70 replys :)

• ezwizard
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 15:20
ok, alles gelezen... tsjonge jonge zeg, wat een ophef... ik hoop voor KIPTweak dat ie het kan bewijzen en geen onzin gaat uitkramen, anders gaat ie het nog moeilijk krijgen...

Maar los van alles; waarom niet gewoon meteen delen? Das toch de hele gedachte achter GoT? Beetje flauw idd om dan de patser uit te hangen en maar te blaten naar iedereen... beetje kinderachtig...

DUS: Laten zien wat je hebt of anders gewoon oprotten !

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-08 15:14
Nu maar hopen dattie niet kan photoshoppen ;)

Verwijderd

Deze kan dicht aangezien je ook al elders dit hebt gepost, dit verstaan we onder crossposting, een waarschuwing dus...
Ik laat hem {url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/121039]hier[/url] staan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.