[XP] User32.dll geet fout bij openen serv-u

Pagina: 1
Acties:
  • 675 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
Sinds vanmorgen heb ik het probleem dat wanneer ik servuadmin probeer te openen ik de volgende foutmelding krijg:

Afbeeldingslocatie: http://pmensink.nl/fout.jpg

Vervolgens heb ik gekeken wat de oorzaak kon zijn, maar kan niets vinden op google wat kan helpen.
Ik heb al gekeken of de bestanden orgineel zijn van XP door "sfc /scannow" te draaien. Hier kwam niets uit.. Ook handmatig gekeken of er een verkeerde dll was ""regsvr32.exe user32.dll"

Deze melde me het volgende:
Afbeeldingslocatie: http://pmensink.nl/fout2.jpg

Totdat ik ging kijken in de system32 dir en daar viel mij op dat de Userdll 565 kb groot was en de orginele van de cd slechts 258 kb

Dus ik probeerde de user.dll te renamen dit lukt gewoon.. alleen het systeem kopieert meteen een nieuwe user32.dll op de plek van de oude die ook weer 565 kb groot is. Ook heb ik hem geprobeert te renamen door een batch file te schrijven. Dit lukt maar wanneer je refreshed staat de grote versie er weer.

Iemand van jullie een idee wat het kan zijn? Ik ben het spoor bijster :(

Verwijderd

user32.dll / HHCTRL.dll errors na windows update.

Ongeldige verplaatsing van systeem DLL bestand

oplossing
The Realtek HD Audio Control Panel may not start, and you receive an error message when you start the computer: "Illegal System DLL Relocation"

offtopic:
Je had natuurlijk ook even kunnen zoeken op GoT en via Google moet het ook niet al te lastig te vinden zijn lijkt mij

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 13:59 ]

• altec
kleine aanvullign sorry voor de kick.. heb de update van windows al ge deinstalleerd.... hielp niet het was wel inderdaad na de windows update

Verwijderd

En je hebt ook al dat bestand vanaf de Microsoft server gedownload?

• altec
Denniswerf your the man :) dank je:) ben de hele morgen al bezig geweest en kon NIETS vinden!! na jou bestandje doet die het inderdaad.. waarom kan MS haar site niet zo maken dat er ook wat te vinden is wat je zoekt!! :(

cheers _/-\o_

Verwijderd

altec schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:09:
Denniswerf your the man :) dank je:) ben de hele morgen al bezig geweest en kon NIETS vinden!! na jou bestandje doet die het inderdaad.. waarom kan MS haar site niet zo maken dat er ook wat te vinden is wat je zoekt!! :(

cheers _/-\o_
Het is raar dat Windows de betreffende update nog gewoon in deze vorm op zijn website heeft staan, en het 2e bestand ook niet als update erin stopt. Je hoeft verder mij niet te bedanken; bedank de lui die er al eerder een topic over hebben gemaakt en de mensen die daar de oplossing hebben aangedragen. Ik heb het ook letterlijk daaruit overgenomen!

Dus eerst even altijd GoT checken, dat scheelt tijd ;)
Pagina: 1