Toon posts:

Ongeldige verplaatsing van systeem DLL bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 2.843 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RTHDCPL.EXE - Ongeldige verplaatsing van systeem DLL bestand

Systeem DLL bestand user32.dll is verplaatst in het geheugen. De toepassing zal niet goed werken. De verplaatsing was nodig omdat DLL-bestand C:\WINDOWS\system32\HHCRTL.OCX het adresbereik in beslag nam dat gereserveerd was voor systeem DLL bestanden van Windows. Neem contact op met de leverancier van het DLL bestand voor een nieuwe versie.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bovenstaand bericht verschijnt sinds vandaag op mijn pc wanneer ik hem opstart. Ik heb door middel van systeemherstel geprobeerd een eerdere status te herstellen. Dit hielp niet. Heeft iemand een ander idee om dit probleem op te lossen?

B.V.D. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:22

Arno

PF5A

Dit schijnt voor te komen na die update van Windows van vannacht. Ik lees er al meer topics van ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Owk, thq voor de snelle reactie!

Maar wel vaag, want op andere pc's hier die de bewuste updat ook hebben geinstalleerd is er niets aan de hand! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt denk ik aan de software van je geluidskaart :) Ik heb het bewuste proces ook op m'n laptop draaien dus zal wel die Windows update niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hmhm, tsja als het een massaal probleem is zal windows toch wel met een patch komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:10:
Hmhm, tsja als het een massaal probleem is zal windows toch wel met een patch komen?
Natuurlijk zal er een oplossing worden gevonden, gewoon even rustig afwachten. En weet niet of je wel eens een herstelpunt maakt? Maar ik neem aan dat het geen schade toe brengt maar alleen onhandig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Herstellen werkt niet, het is inderdaad alleen onhandig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reparatiemethode dat bij mij werkte...

1.Google HHCTRL.ocx ,
2. Ga naar FREE OCX downloads ,
3. Download dus HHCTRL.OCX naar een bekende plek.
4. Zoek de bestanden op om de locatie te bepalen via START/Zoeken, volgens mij zit er 1 in Windows/system32 en zit er nog 1 in Windows\ServicePackfiles\I386
5. Deze files wijzigen in de gedownloadde file, dmv. copieëren en vervangen.
Opnieuw opstarten en die vervelende mededeling komt, als het goed is gegaan, niet meer terug!

Ik kan natuurlijk geen garantie geven voor alle andere computers, maar bij mij werkte het...

Succes Allen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze patch gedownload, werkt perfect _/-\o_ ! Bovenstaand bericht (met dat stappenplan) niet geprobeerd, in ieder geval thQ voor reactie! d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:39:
Reparatiemethode dat bij mij werkte...

1.Google HHCTRL.ocx ,
2. Ga naar FREE OCX downloads ,
3. Download dus HHCTRL.OCX naar een bekende plek.
4. Zoek de bestanden op om de locatie te bepalen via START/Zoeken, volgens mij zit er 1 in Windows/system32 en zit er nog 1 in Windows\ServicePackfiles\I386
5. Deze files wijzigen in de gedownloadde file, dmv. copieëren en vervangen.
Opnieuw opstarten en die vervelende mededeling komt, als het goed is gegaan, niet meer terug!

Ik kan natuurlijk geen garantie geven voor alle andere computers, maar bij mij werkte het...

Succes Allen...
Lijkt me niet verstandig om te doen. Beter is om gewoon netjes de hotfix van Microsoft te installeren.

Ik had vanochtend deze melding ook op mijn systeem hier op het werk, kon ik dat weer gaan uitzoeken. Kwam wel mooi uit, want er belde zojuist een klant met hetzelfde probleem. Ik wist dus meteen de oplossing. Heb het ook maar meteen als een artikeltje op de frontpage van ons bedrijf (dienstverlenend bedrijf op ICT-gebied voor senioren) gemikt, scheelt wellicht weer een paar telefoontjes :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 09:42:
[...]

Deze patch gedownload, werkt perfect _/-\o_ ! Bovenstaand bericht (met dat stappenplan) niet geprobeerd, in ieder geval thQ voor reactie! d:)b
Ik ben blij dat het bij jullie is gelukt, maar bij mij sloot hij af toen ik op uitvoeren drukte (omdat mijn systeem in een andere taal is....) :?
Heeft er iemand tips voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09 11:44

.Frank

Frank.

Bij mij werkt de Engelse hotfix ook niet, naar eigen zeggen vanwege de taalincompatibiliteit. Ik heb besloten te wachten op een Nederlandse fix, maar die laat nog even op zich wachten naar ik merk...

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultra
  • Niet online
De beschrijving van 123martinus blijkt te werken voor XP NL. Zoals in een ander topic is gemeld, kan installatie van de meest recente drivers ook helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Voor mijn engelse WinXP Pro werkt deze patch. Had al een image gemaakt voor het installeren van de update die het probleem veroorzaakt heeft maar deze oplossing is ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

.Frank schreef op vrijdag 06 april 2007 @ 22:00:
Bij mij werkt de Engelse hotfix ook niet, naar eigen zeggen vanwege de taalincompatibiliteit. Ik heb besloten te wachten op een Nederlandse fix, maar die laat nog even op zich wachten naar ik merk...
Excuse me? Die was er eerder deze week al hoor... ik heb er een NL XP mee gefixed eerder deze week.

[ Voor 12% gewijzigd door Wildfire op 06-04-2007 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09 11:44

.Frank

Frank.

Je hebt gelijk! Deze link verwijst nu naar een Nederlandse pagina inclusief uitvoerbare (of hij werkt heb ik nog niet getest) hotfix voor Nederlandse uitvoeringen.

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

.Frank schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 09:07:
Je hebt gelijk! Deze link verwijst nu naar een Nederlandse pagina inclusief uitvoerbare (of hij werkt heb ik nog niet getest) hotfix voor Nederlandse uitvoeringen.
Ik had afgelopen dinsdag deze fix al geïnstalleerd, dus je hebt er een paar dagen lang naastgekeken denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2007 @ 08:51:
RTHDCPL.EXE - Ongeldige verplaatsing van systeem DLL bestand

Systeem DLL bestand user32.dll is verplaatst in het geheugen. De toepassing zal niet goed werken. De verplaatsing was nodig omdat DLL-bestand C:\WINDOWS\system32\HHCRTL.OCX het adresbereik in beslag nam dat gereserveerd was voor systeem DLL bestanden van Windows. Neem contact op met de leverancier van het DLL bestand voor een nieuwe versie.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bovenstaand bericht verschijnt sinds vandaag op mijn pc wanneer ik hem opstart. Ik heb door middel van systeemherstel geprobeerd een eerdere status te herstellen. Dit hielp niet. Heeft iemand een ander idee om dit probleem op te lossen?

Geachte,
Als je dit probleem ook heb, dan had ik ook, nu is dit opgelost.

Je moet een pakket downloaden en installeren als volgt:
http://www.microsoft.com/...31-429c-8fcb-f7b3b0fd3d86

Ik hoop dat het bij U ook lukt.

Maar ik zit zelf nog met één probleempje, ik wil flash player downloaden, er staat succesful geinstalleerd en toch kan ik geen site gebruiken wanneer dat vereist is, het staat nochtans bij de software als flash player 8.

B.V.D. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 14:35:
Maar ik zit zelf nog met één probleempje, ik wil flash player downloaden, er staat succesful geinstalleerd en toch kan ik geen site gebruiken wanneer dat vereist is, het staat nochtans bij de software als flash player 8.
Misschien is het handiger daar een apart topic voor te beginnen dan andermans topic over te nemen met een ongerelateerd iets ;)
Probeer het eerst eens via http://www.adobe.com/shoc...gerpages_mmcom/flash.html ?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.Frank schreef op zaterdag 07 april 2007 @ 09:07:
Deze pagina heb ik een tijdje geleden ook al gezien ja, maar deze download zegt dus dat hij niet werkt door de taal... werkt hij bij jullie wel dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze melding kreeg ik ook op mijn computer, heb geen idee wat het betekent en wat ik nu
moet doen??!!! Heb niet zoveel kennis, als dat hier overal beschreven wordt.Kan iemand mij helpen, s.v.p.???

groetjes Edith

Systeem DLL bestand user32.dll is verplaatst in het geheugen. De toepassing zal niet goed werken. De verplaatsing was nodig omdat DLL-bestand C:\WINDOWS\system32\HHCRTL.OCX het adresbereik in beslag nam dat gereserveerd was voor systeem DLL bestanden van Windows. Neem contact op met de leverancier van het DLL bestand voor een nieuwe versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 22:34
de update van gister instaleren die de boel weer hersteld ;)

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre_Code
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22-09 14:20
Het register werd aangetast door een beveiligingsupdate want ik heb mijn systeem onmogelijk nog kunnen opstarten na een aantal updates:

Windows onopstartbaar

Na contact met Microsoft herkennen ze het probleem en zeggen op Dinsdag 10 April een patch van die update hebben vrijgegeven (wordt automatisch geupdated).

Diverse foutieve registervermeldingen zullen wellicht de oorzaak voor dit soort problemen zijn geweest. Daarom back-up ik het nu ook dagelijks ;)
Pagina: 1