Toon posts:

Op afstand het volume beheren

Pagina: 1
Acties:
  • 196 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om op afstand het volume van een andere computer in het lokale netwerk te beheren?

De situatie is als volgt: we hebben hier op kantoor een pc staan die we gebruiken als (web)radio en het is vaak handig als je het volume kan beheren vanaf je werkplek.
Zodat je dus heel snel het volume kan aanpassen als je vb telefoon krijgt, iemand binnen komt of bij een interresant nieuws bericht.

Ik ben bekend met oplossingen als remote desktop en VNC en dat soort tools.
Wat ik zoek is bij wijze van spreken een knop op mn desktop van mijn eigen pc waarmee ik het volume op de radio pc kan aanpassen.

Kent er iemand een tool dit dit kan?
Bij voorbaat dank !!
AvdL

• Boel-Shit
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:49
Wat voor software gebruik je om die webradio af te spelen? Als het bijvoorbeeld winamp is kan je hele leuke plugins installeren zodat je de pc op afstand kan besturen, playlist aanpassen etc...

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-02 12:00
via bluetooth... puppetmaster? (met je mobieltje?)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:28

Nakebod

Nope.

Wat denk je van letterlijk een afstandsbediening? :)
Hang aan de pc een IRMan of vergelijkbaar iets (http://www.evation.com/irman/) en je kan met een afstandsbediening je geluid bedienen. En andere dingen zijn er uiteraard ook mee mogelijk.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• hopjesvla6
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2010
is er ook zoiets mogelijk voor RF? ik zit precies met hetzelfde probleem!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:26

FeaR

In GoT we trust

hopjesvla6 schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:28:
is er ook zoiets mogelijk voor RF? ik zit precies met hetzelfde probleem!
Crossposten is op GoT niet toegestaan. Vandaar gaat dit topic ook dicht en mag deze vraag beantwoord worden in je eigen topic.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.