Toon posts:

Moduslink Vista Express Upgrade klachten topic

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels zijn er al enige honderden mensen hier op GoT die via Moduslink een zogenaamde Vista Express Upgrade hebben aangevraagd.

Sommige van hen hebben hun order inmiddels in ontvangst mogen nemen, terwijl andere nog steeds, ná de gestelde levertijd van 6 tot 8 weken, wachten op hun pakket.

Omdat ik (en vele anderen) dit niet acceptabel vinden, heb ik dit topic geopend, waar je je huidige status van de order kunt posten, plus de datum waarop je de order geplaatst hebt.

Vermeld er wel even bij of dat je al contact hebt gehad met Moduslink over je order. Het is tevens ook belangrijk dat je je ordernummer bij Moduslink vermeld, anders kan Moduslink er sowieso niets mee.

Het doel van dit topic is om alle klachten te bundelen, en deze eventueel in één keer door te sturen naar Moduslink, en/of deze klachten door te sturen naar consumentenprogramma's zoals Radar, Kassa en misschien zelfs de Consumentenbond.

Het is NIET de bedoeling dat we hier Moduslink gaan zitten afkraken. Andere discussies dan bovenstaande mogen alleen in het topic XP to Vista upgrade via Moduslink.

Op dit moment zijn dit de dingen die je kunt doen:

- Een brief, e-mail of fax sturen naar Moduslink waarin je even duidelijk vermeld wat de stand van zaken is, en dat je wilt dat er iets gaat gebeuren. Als ze de termijn van 8 weken al overscheden hebben, dan is het juridisch gezien zelfs mogelijk om de overeenkomst te ontbinden. Het versturen van een brief of fax is op dit moment het snelste.

Dit zijn de contact gegevens van Moduslink.

Adres waar je normaal gesproken je aankoop bewijs naartoe moet sturen:
Postbus 252
7300 AG Apeldoorn
Fax: +31 (0)55 543 3946

Adres dat op de website van Moduslink staat:
Postbus 501
7300 AM Apeldoorn
Fax: +31 (0)55 543 4444

En het e-mail adres van Moduslink:
MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com

- Contact opnemen met Microsoft. Op dit moment staat er een 'team' klaar, die alle klachten in ontvangst neemt, en deze doorspeelt naar Moduslink. Volgens diverse e-mails heeft Microsoft een contactpersoon bij Moduslink die al deze klachten in ontvangst neemt. Het e-mail adres is msnlinfo@microsoft.com

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 10:01 ]

Verwijderd

8-01 na de onbegrijpelijke en onduidelijke acties die je moet uitvoeren(upgradekaart bijna niet te lezen,had hiervoor een loep nodig) om een upgrade in handen te krijgen is dit gelukt.

13-01 mail van moduslink
Hartelijk dank voor uw bestelling van de upgrade-dvd naar Windows Vista Home Premium 32-bit DVD. U dient alle instructies in deze bevestigingsemail nauwgezet op te volgen.

17-02 mail van moduslink
Uw bestelling is goed gekeurd en zal doorgevoerd worden. U kunt binnen 5 werkdagen uw bestelling verwachten. U zult ook een bevestigings e-mail ontvangen dat uw bestelling is verzonden.

19-02 is het bedrag voor de verzendkosten middels een machtiging afgeschreven

7-03 heb ik een mail gestuurd waar vista blijft

8-03 mail van moduslink
Onze excuses voor de verkeerde informatie. Dit had moeten zijn :
Uw bestelling is goed gekeurd en zal doorgevoerd worden. U kunt binnen enkele weken uw bestelling verwachten. U zult ook een bevestigings e-mail ontvangen dat uw bestelling is verzonden.

2-04 mail van moduslink
Helaas is het voor ons niet mogelijk om uw bestelling verder te kunnen verwerken voor het verzenden van uw bestelling, aangezien we nog wachten op goedkeuring van betaling van uw bank. We verzoeken u voor alle zekerheid contact op te nemen met uw bank, zodat u het bedrag over kunt maken en dat we uw bestelling na goedkeuring van uw betaling kunnen verzenden.
Als u het verschuldigde bedrag intussen heeft over gemaakt dan kunt u dit bericht als niet verzonden beschouwen.

Vandaag meteen proberen contact op te nemen,dit na veel moeite(gelukkig wel een gratis nummer)maar helaas konden ze me niet meer vertellen alsdat ik al wist en zouden mijn klacht in het systeem gaan zetten.
Ook meteen de mail beantwoordt dat alles goedgekeurd was en het bedrag al 6 weken terug was afgeschreven.

2-04 Vandaag meteen proberen contact op te nemen,dit na veel moeite(gelukkig wel een gratis nummer)maar helaas konden ze me niet meer vertellen alsdat ik al wist en zouden mijn klacht in het systeem gaan zetten.

Ander nummer gebeld(direct naar moduslink)waarbij ik een mevr aan de lijn kreeg die niets anders kon doen als mij doorverbinden met dat ene nummer wat ik al diverse keren geprobeerd had maar niet verder kwam.
Of ik dan maar contact wilde gaan op nemen met microsoft want hun gingen niet over de betalingen,hierop wees ik haar op het feit dat het bedrag af geschreven is door moduslink en niet door ms,deze heeft hier verder niets mee te maken.
Na lang doorzeuren werd ik doorverbonden met iemand die alleen engels sprak en werd me gevraagd of ik een copy van het bankafschrift wilde sturen,dit heb ik meteen gedaan.

Ook meteen de mail beantwoordt dat alles goedgekeurd was en het bedrag al 6 weken terug was afgeschreven en daarvan een copy van het bankafschrift bijgedaan.
Hier heb ik tot op heden geen bevestiging van gehad en vrees dat straks de laatste regel van hun mail van kracht gaat worden " Wanneer wij uw betaling na 10 dagen nog niet hebben ontvangen dan annuleren we uw bestelling",ik mag toch wel verwachten als ze een kwalijke fout maken ze direct een bevestigings mail terug sturen.
Moduslink maakt met deze gang van zaken op mij een onprofessionele indruk.

Dit alles duurt al veel te lang,zeker geen 4 tot 6 weken wat is aan gegeven.

Verwijderd

Topicstarter
Zou je misschien je order nummer er bij willen vermelden? Al deze order nummers verzamel ik dan, zodat ik deze in één algemene brief kan vermelden.

Het is misschien zelfs een idee (laat me even weten als jullie dit een goed idee vinden) om de brief persoonlijk op het kantoor van Moduslink in Apeldoorn af te leveren.

Eventueel zou het misschien een idee zijn dat ieder die mee wil helpen, een brief naar mij toezend (die je normaal naar Moduslink zou toesturen), deze ook netjes ondertekend, en dat ik deze dan binnen enkele dagen persoonlijk aflever op het kantoor van Moduslink in Apeldoorn. Je mag deze brief dan per post of per fax naar mij toesturen. Misschien een dom idee, maar toch..

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 11:04 ]

Verwijderd

Goed idee,alleen zul je wel even moeten wachten tot meer mensen hier hun post hebben geplaatst en ook daadwerkelijk mee willen doen.

Veiliger lijkt me het ordernummer evt naderhand te mailen je weet maar nooit met zo maar je ordernummer te plaatsen
Ik heb geprobeert mensen op te roepen hun verhaal op het forum van trosradar te zetten,helaas denk ik dat iedereen hier over heen leest.
Daar is een pol aan de gang om hiervoor aandacht te krijgen in het programma tros radar
Greetzzz

[ Voor 127% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 11:13 ]

Verwijderd

--------------------------------------------------------------------------------
Ik krijg zojuist na mijn mail van vanochtend naar msnlinfo@microsoft.com. de volgende mail terug:
Geachte heer/mevrouw ,

Wij bedanken u voor uw e-mail aan Microsoft.

Modus Link is een extern bedrijf die deze bestellingen voor Microsoft verwerkt en mocht u vragen hebben over uw bestelling
dan kunt u het beste even contact op nemen met hun via het volgende Telefoonnummer:
+31 880016102 of eventueel nog op dit nummer: + 31 0800 666 44 666

Via E-mail kunt u ook contact opnemen met Modus Link en wel via het volgende E-mail adres: MSTUPVISTAEMEA@moduslink.com

Wij hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Microsoft B.V.

Dus weer die telefoon nummers waar je niets aan hebt,IK STOP ER MEE en ga mijn geld proberen terug te krijgen,en ehhhhh microsoft windows?Die gaat eraf,het wordt tijd om linux uit te gaan proberen heb het helemaal gehad met die gasten.
Ik krijg de indruk dat ze teveel klachten gaan krijgen en de boel maar afwimpelen naar Moduslink
Ik wens iedereen nog veel succes!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2007 12:33 ]

• LockTar
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-05-2025
Ik heb dus ook diverse keren naar moduslink gemaild, gebeld enz maar ik heb nooit een reactie terug gehad. Ik heb toen een klacht gestuurd gewoon op de microsoft site. kreeg meteen antwoord van ze en bleven de hele tijd de status van hun behandeling feedbacken.
Ze hebben blijkbaar veel meer orders dan verwacht dus vandaar de vertraging maar ze zouden verder proberen.

Toen kreeg ik een mail van ja het lukt niet dus we wachten even af. Maar had net de dag er voor een mail eindelijk gehad van moduslink dat ik mijn vista binnen zoveel weken kon verwachten.

Maarja veeeeeeelste laat dus. Had begin december besteld en dat is dus 4 maanden geleden.
Pagina: 1