intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX
Mijn mod punten zijn ook opOp dinsdag 06 februari 2001 11:31 schreef ecteinascidin het volgende:
Uw modpunten zijn op. Zie TMF-FAQvoor tips om nieuwe modpunten op te doen
.
Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR
Dat kan dus niet.
mopperen heeft ook niet veel zin trouwens.
Hmm, ik zie het reageren eigenlijk ook als een noodzakelijk "kwaad". Maarja, je moet toch watOp dinsdag 06 februari 2001 11:59 schreef ecteinascidin het volgende:
Dus je wilt wel modpunten maar niet reageren ?
Dat kan dus niet.
mopperen heeft ook niet veel zin trouwens.
Yup ook mijn mening. Maar ik ga geen onzinnige postings plaatsen waardoor de andere mod's weer meer werk krijgenOp dinsdag 06 februari 2001 12:04 schreef Jaymz het volgende:
[..]
Hmm, ik zie het reageren eigenlijk ook als een noodzakelijk "kwaad". Maarja, je moet toch wat
en onzinnige reacties staan er toch al te veel op. Dus reageer ik alleen als ik wat zinnigs te melden hebt
Ik loop niet te mopperen ik vindt ut best zo. Niet te veel mod punten kan ik ook niet te veel tijd besteden met het modden
Back In Black!
Mod punten op of niet kunnen modden is in mijn mening 2 heel verschillende dingen.Op dinsdag 06 februari 2001 12:35 schreef Gordijnstok het volgende:
Ik kan ook niet modden
(sorry jongens, kon het niet laten)
Er zijn genoeg mensen die wel mod punten hebben maar niet KUNNEN modden..
er zijn ook een paar mensen die wel kunnen modden maar geen mod punten hebben
disclaimer:
(sorry jongens, kon het niet laten)
Back In Black!
1 +4 posting gaat richting 100 punten, dus met 20 postingen kan je zo de top-10 der modereters komen.
nee ik probeer geen draden te modden waarin ik gereageerd heb
en het lijkt me zeer sterk dat mijn modpunten op zijn
dat krijg je met devaluatieOp dinsdag 06 februari 2001 13:31 schreef D-RiSe het volgende:
ik had zondag nog 80 modpunten ofzow
Back In Black!
Dat ik er nog 111 heb, is toeval. De optie dat je kan zien hoeveel je bebt, is er al.Je hebt nog 111 moderator punten in je broekzak liggen.
mmmmmm, ondanks het feit dat ik zojuist 30 gram cyankali heb aangezuurd schijn ik nog de enige levende moddereter te zijn op dit forum.
* Delerium zoekt nieuwe vriendjes
Verwijderd
Gewoon je aantal modpunten door 2,20371 delen en dan heb je je huidige modpunten...
euraka, de verdwenen modpunten zijn terecht
Merde, ik woon in Frankrijk, moet ik nu door 6.56 delen of hoe zit dat nu.....Op dinsdag 06 februari 2001 14:41 schreef Gordijnstok het volgende:
Het komt allemaal door die Euro
Gewoon je aantal modpunten door 2,20371 delen en dan heb je je huidige modpunten...
* Ralph Smeets snapt er niks meer van
en geen tijd om ze op te maken...... ('k mot ook werken)Je hebt nog 221 moderator punten in je broekzak liggen.
Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.
Verwijderd
Alhoewel, modden is ook werken.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Log ik vanochtend in: 29. 'k ga binnenkort een psycholoog bezoeken.
Femme, kan ik bij jouw een bonnetje inleveren ?
[edit: the name is Jaymz- typo Jaymz]
Bonneje? Declaratie(s) zul je bedoelen. Dat worden zeker 25 sessies van 45 min. á f 100,- p/consultLog ik vanochtend in: 29. 'k ga binnenkort een psycholoog bezoeken.
Femme, kan ik bij jouw een bonneje inleveren ?
O.K. Jaymz, dit is (voorlopig) de laatste grap die ik over typo's maak. Kon ik je maar wat modpoints e-mailen om het leed te verzachten.
Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]
Verwijderd
Erm.... ben niet eens een moderator, dus hoe kan ik nou modden, kortom ik ben een harde werkerOp woensdag 07 februari 2001 09:22 schreef testcase het volgende:
Dan werk je dus eigenlijk niet de gehele dag.
Alhoewel, modden is ook werken.
Verwijderd
Wij zijn allen modderators, sommigen op GoT en iedereen op t.netOp woensdag 07 februari 2001 10:32 schreef Gordijnstok het volgende:
[..]
Erm.... ben niet eens een moderator, dus hoe kan ik nou modden, kortom ik ben een harde werker
Verwijderd