Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Wat meer eigen initiatief wordt hier wel gewardeerd, dus doe zelf de volgende keer ook even wat moeite om iets te vinden voordat je gelijk een topic opent.
[CiP] Le Régional Built To Last.
Ik heb me al rotgezocht op het internet, alleen omdat ik het niet vermeld betekent het nog niet dat ik zelf al niets heb gedaan. Ik loop hier trouwens al wat langer rond dan jou, dus eigen initiatief tonen weet ik genoeg vanGoesiman schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:48:
Ga eens langs de lokale bouwmarkt, wellicht hebben ze daar iets.
Wat meer eigen initiatief wordt hier wel gewardeerd, dus doe zelf de volgende keer ook even wat moeite om iets te vinden voordat je gelijk een topic opent.
Ik zie daar niet bijstaan wat ik zoek maar de term 'handy tube' die zij aan de profielen geven kan mij misschien verder helpen.
[ Voor 19% gewijzigd door NitroX infinity op 03-04-2007 21:55 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Misschien eens bij de bouwmarkt kijken.
Misschien een tip: meel de bedrijven! Heel vaak worden extrusieprofielen op maat gemaakt, bedrijven hebben vaak honderden soorten extrusiemallen, zo niet duizenden. Dus ze kunnen vaak al veel maken. Of vragen of ze toevallig wat hebben liggen.
Anders kan je altijd nog vouwen op een kantbank.
Verwijderd
aangezien elk bedrijf een leverancier nodig heeft heb je ze snel
http://www.aqua-computer-...sabemlj0pgsm6uq20cmugf1o1
en de vebinders in dezelfde webshop hier
http://www.aqua-computer-...sabemlj0pgsm6uq20cmugf1o1
Nope, mod van ediejo; Lian Li met waterkoeling.Die profielen heb je denk ik in mijn worklog gezien.
Zo te zien een zeer gelimiteerd aanbod, mist wat essentiële profielen.Wil je dunnere profielen dan moet je hier maar eens kijken.
...
en de vebinders in dezelfde webshop hier
...
Okee, het kwam alleen wel zo over. Never mind.NitroX infinity schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 21:50:
[...]
Ik heb me al rotgezocht op het internet, alleen omdat ik het niet vermeld betekent het nog niet dat ik zelf al niets heb gedaan. Ik loop hier trouwens al wat langer rond dan jou, dus eigen initiatief tonen weet ik genoeg van
[CiP] Le Régional Built To Last.
EDIT: Anders lees ik gewoon ook je laatste zin nog ff
[ Voor 27% gewijzigd door Janoz op 04-04-2007 16:28 ]
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'