Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Casemodders opgelet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zit net het foldertje van de Kruidvat te lezen.

Daar hebben ze digitale fotolijstjes voor €59.99.

7" en dus 18cm.
Wellicht ideaal voor lui die een goedkoop schermpje zoeken.

Als dit niet goed staat, gooi het dan maar dicht of verplaats het :')

Verwijderd

Hm, das niet duur. Aansluitmogelijkheden?

• brinkdinges
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-10 11:03
Ik zag het ook staan, lijken me leuke dingetjes :) Ik ben benieuwd hoe ze aangestuurd worden, want er kan een memorykaartje in met pics.

Beetje gare topictitel trouwens ;)

Casemod: Cubeleon

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ik dacht al "Al kaida heeft het voortaan voorzien op casemodders?" of "casemodden word illegaal".. Maar een 7" voor €60 is goed nieuws!

btw: is er niet een manier om mijn grafisch tablet (eentje zonder scherm erin) er voor / achter te krijgen?

[ Voor 29% gewijzigd door link0007 op 02-04-2007 20:34 ]

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ja, die heb ik ff bekeken... Beeldkwaliteit is echt om te :'(

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgens mij gewoon zo'n low-res mp4 spelertje die alleen pics kan laten zien.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Ik zit idd ook al naar die fotolijstjes te kijken voor mijn volgende mod maar die goedkope merken/dingen zijn erg slecht van kwaliteit, jammer. Het liefst zou ik zoiets dan via b.v. USB aansturen en dat je er ook filmpjes op kan afspelen :) Dan moet 'ie ook nog goede beeldkwaliteit hebben en < € 100,- zijn >:)

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik ga in een half uurtje even kijken bij de kruidvat, ben benieuwd :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Fried
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 16:25
deze zijn echt slecht, ik heb er 1 gekregen voor kerst, maar toch vriendelijk voor bedankt. misschien dat het beter te doen is als je er altijd 5m vanaf staan, maar van dichtbij is het niet om aan te zien.

die van philips daarentegen is wel übermooi :9~

• jeroenzelle
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-11 14:02
Fried schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 12:09:
deze zijn echt slecht, ik heb er 1 gekregen voor kerst, maar toch vriendelijk voor bedankt. misschien dat het beter te doen is als je er altijd 5m vanaf staan, maar van dichtbij is het niet om aan te zien.

die van philips daarentegen is wel übermooi :9~
Probeer eens je foto's te resizen op 640 x 480. Dan krijg je mooiere kwaliteit.

Ik heb verschillende resoluties geprobeerd, maar 640 x 480 is de beste resolutie. Dan krijg je het scherpste beeld.

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Goed.. :/ Kom je daar, niets te vinden. Vraag je dat netjes aan iemand die wat vakken staat bij te vullen, wordt je 3x gewezen op een hoekje waar 'fotolijstjes' hangen, maar geen digitale (ik zei toch duidelijk de digitale fotolijst uit de folder). Gezien er verder geen medewerkers liepen, maar weer weggegaan.

Pagina: 1