Toon posts:

Partities verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil Ubuntu verwijderen.Ik ben al via de bootdisk naar fdisk gegaan.
Daar deed ik 'fdisk /dev/hda' en toen 'p', maar toen zag ik geen partities, die ik blijkbaar eerst moet verwijderen voordat ik win xp wil installen.
Kan iemand mij aub helpen

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:33
Als je geen data wilt behouden gewoon XP install booten en je HDD formatteren :P

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

http://www.google.com/search?q=uninstalling%20ubuntu

Kun je zelf niet bij google zoeken?

(nou, vooruit dan:)
Windows XP 'Recovery Console'
Just put in your Windows XP install CD, and boot into the recovery console (press F8) and use the so-called 'FIXMBR' command.

[ Voor 52% gewijzigd door burne op 02-04-2007 18:28 ]

I don't like facts. They have a liberal bias.

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Beste Venik ik citeer blaataaps uit je vorige post die gesloten is en over hetzelfde onderwerp gaat
blaataaps schreef op maandag 02 april 2007 @ 13:04:
Hierover staat een stukje in NOS FAQ , en als windows een error geeft, ligt dat aan windows, ongeacht wat er op de schijf staat, en dat zou dus in Windows Clients horen, maar dan wel met wat meer informatie (welke error, wanneer krijg je die error, wat heb je zelf al geprobeerd?), je kunt eventueel proberen de partities te verwijderen met de fdisk op de ubuntu-cd, en eventueel het in het juiste subforum nog eens proberen.
Om te beginnen is het antwoord gegeven, verder is het de bedoeling dat je wat effort in je openingspost steekt en aangeeft wat je gedaan hebt, hoe je gezocht hebt op Google en wat dan nog de problemen zijn waar je tegen aan loopt.

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Dit topic is gesloten.