Welk algoritme wordt er nu gebruikt om te bepalen of een reactie gewijzigd is? Spelen de tijden dat er eventuele reacties zijn gepost een rol? Ik kan me voorstellen dat als er slechts een paar tekens zijn gewijzigd, het niet nodig is dit te meldne, maar dat gaat natuurlijk niet op als er al gereageerd is. Dan zou er altijd een melding moeten komen. in [PHP] Sterk wachtwoord eisen aan gebruiker is dat niet het geval, en het is nogal irritant dat niet te zien is dat de reactie niet is gewijzigd.
Het algorithme is puur gebaseerd op procentuele wijziging. Verstreken tijd of het feit of er al op gereageerd is wordt in ieder geval niet meegerekend.
Intentionally left blank
Mwa, het lijkt me gewoon nettiquette om niet je startpost meer te gaan veranderen als daar al op gereageerd is en een wijziging die reactie onbegrijpbaar maakt...
Intentionally left blank
Daar ben ik het op zich mee eens. Maar het is helemaal gek als iemand wél de startpost wijzigt, iemand reageert, en vervolgens is voor iemand anders niet te zien dat de post is gewijzigd. Dat vind ik redelijk vreemd, want in principe worden sommige reacties haast waardeloos. Als voorbeeld uit het topic dat ik aanhaalde: niemand kan nu nog zien wat hij fout deed.
Is het geen idee om als er een topicstart gewijzigd wordt, deze wijziging pas uit te voeren na goedkeuring van een moderator? Zo zou je ook de feature kunnen inbouwen dat de topicstarter de topictitel kan aanpassen.
Maar goed, dat gaat meteen weer erg ver. Ik stel voor om posts altijd als gewijzigd te markeren als deze niet meer de laatste post is. Dus of het nou om 0.1% gaat of niet.
Is het geen idee om als er een topicstart gewijzigd wordt, deze wijziging pas uit te voeren na goedkeuring van een moderator? Zo zou je ook de feature kunnen inbouwen dat de topicstarter de topictitel kan aanpassen.
Maar goed, dat gaat meteen weer erg ver. Ik stel voor om posts altijd als gewijzigd te markeren als deze niet meer de laatste post is. Dus of het nou om 0.1% gaat of niet.
Dan zou je dus voor iedere typo de goedkeurig van een mod moeten ontvangenVerwijderd schreef op zondag 01 april 2007 @ 18:56:
(...) Is het geen idee om als er een topicstart gewijzigd wordt, deze wijziging pas uit te voeren na goedkeuring van een moderator? (...)
Maar de wijzigingsmelding wordt toch niet getoond als het binnen 5 minuten gewijzigd is en het de laatste reactie in een thread is?crisp schreef op zondag 01 april 2007 @ 18:40:
Verstreken tijd of het feit of er al op gereageerd is wordt in ieder geval niet meegerekend.
Het wijzigingspercentage was in dit geval steeds afgerond 0 en uiteindelijk is dus het hele wijzigen 0% gebleven, met als gevolg dat de melding niet getoond wordt, ondanks dat er wel een updatetime bekend is. Doordat het een integer wordt uiteindelijk zal een 'wijziging van 0.1%' ook altijd weer 0 worden. Maar als bovenstaande inderdaad het geval is (max X tijd en anders sowieso tonen) denk ik dat we het feit dat er 0% gewijzigd is moeten negeren en wel vermelden dat de message gewijzigd is.
Ik weet niet of dat vroeger het geval is geweest, maar vziw zijn dat op dit moment geen criteria die meegewogen worden.ACM schreef op zondag 01 april 2007 @ 19:18:
[...]
Maar de wijzigingsmelding wordt toch niet getoond als het binnen 5 minuten gewijzigd is en het de laatste reactie in een thread is?
Intentionally left blank
Er is dus na ongeveer 10 minuten een paar belangrijke karakters in de startpost aangepast waardoor een belangrijk stuk van de vraag is gewijzigd.
Uit interesse volg ik dat topic al nauwlettend vanaf de eerste post...
Misschien een idee om het editpercentage naar boven afronden i.p.v. naar beneden.
Uit interesse volg ik dat topic al nauwlettend vanaf de eerste post...
Misschien een idee om het editpercentage naar boven afronden i.p.v. naar beneden.
[ Voor 16% gewijzigd door Onbekend op 01-04-2007 19:28 ]
Speel ook Balls Connect en Repeat
Of heel simpel het aantal procent met het aantal voorbij gegane minuten (afgerond naar boven) vermenigvuldigen. Dan kun je nog een typo wijzigen, maar als je dat pas laat doet wordt er wel getoond dat de post gewijzigd is. Het verandert verder niets, alleen dát er tenminste iets getoond wordt als een post na een heel aantal minuten is aangepast.
Overgenomen naar interne feature-tracker [
]
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()