Goeiedag iedereen, ik ben hier nieuw op tweakers forum, ik volg de website al een tijdje, ongeveer 3 of 4 jaar denk ik...
Maar ik ben hier niet komen posten om kennis te maken...
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb gisteren mijn BIOS geupdate via speciale software op mijn Windows XP...
Nu is het probleem dat ik mijn PC niet meer opkrijg, hij krijgt stroom enz, leest even van de CD-ROM (zoals normaal is als de CD-ROM stroom krijgt), hij geeft geen bieptoon en blijft gewoon draaien hierna, zonder beeld en zonder verder te gaan...
Ik heb al geprobeerd om mijn BIOS te resetten via de Jumpers op m'n MOBO, zelfs de CMOS batterij eruit gehaald, deze handelingen op verschillende manieren geprobeerd zoals het apart te proberen, gelijkertijd te proberen, stroom op, stroom af, voedingkabel uit de pc ook,...
Geen een van deze dingen is gelukt, en zit ik nog altijd met mijn PC die niet meer opstart...
Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?
Mijn systeem is:
MOBO: ECS RC410C/800-M
CPU: Intel DualCore 2 * 3Ghz
RAM: 1 latje van 1 GB DDR2 667 Mhz
Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik weet echt niet meer wat doen!!!
Alvast bedankt en vriendelijke groeten, Alex
Maar ik ben hier niet komen posten om kennis te maken...
Ik zit met het volgende probleem:
Ik heb gisteren mijn BIOS geupdate via speciale software op mijn Windows XP...
Nu is het probleem dat ik mijn PC niet meer opkrijg, hij krijgt stroom enz, leest even van de CD-ROM (zoals normaal is als de CD-ROM stroom krijgt), hij geeft geen bieptoon en blijft gewoon draaien hierna, zonder beeld en zonder verder te gaan...
Ik heb al geprobeerd om mijn BIOS te resetten via de Jumpers op m'n MOBO, zelfs de CMOS batterij eruit gehaald, deze handelingen op verschillende manieren geprobeerd zoals het apart te proberen, gelijkertijd te proberen, stroom op, stroom af, voedingkabel uit de pc ook,...
Geen een van deze dingen is gelukt, en zit ik nog altijd met mijn PC die niet meer opstart...
Weet iemand misschien hoe ik dit kan oplossen?
Mijn systeem is:
MOBO: ECS RC410C/800-M
CPU: Intel DualCore 2 * 3Ghz
RAM: 1 latje van 1 GB DDR2 667 Mhz
Ik hoop dat iemand me kan helpen, ik weet echt niet meer wat doen!!!
Alvast bedankt en vriendelijke groeten, Alex