Hallo mensen,
Inleiding:
Ik heb een vraag, en dat kun je al aflijden v/d titel: Als je al 8 jaar met windows werkt (in die tijd 30x10^99 format's), en je wilt nu opeens Linux erbij hebben, ZONDER dat je risico loopt dat je windows geloopt en niet meer terugkomt.
Kern:
Ik werk dus al heel erg lang met windows, ben ervaren ermee.
Maar ik wil nu ook Linux ERBIJ.. dus als ik hem wil booten wil ik kiezen uit windows of Linux...
maar ik ben een UBER NEWB in Linux ik weet er helemaal niets vanaf.. kheb wel dinngen zitten lezen op de ubuntu site.. omdat dat de makkelijkste vorm van linux is maar ik kom er niet helemaal uit... http://www.ubuntu-nl.org/download/
Systemspecs:
Processor: AMD Athlon® X2 64-Bit 4800+ 2,58 Ghz
Moederbord: Asus A8n32-Sli 16x 1000 mhz bussnelheid
Videokaart: Asus 8800 GTS 640 MB DDR3 Pci-e
HDD: Samsung Spinpoint 400GB S-ATAII 3.0 Gb/s
Voeding: OCZ 700 WATT
Geheugen: 1GB @ Dual Channel Corsair pc3200
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen Linux ook op mijn pc, naast windows werkend te krijgen?
Inleiding:
Ik heb een vraag, en dat kun je al aflijden v/d titel: Als je al 8 jaar met windows werkt (in die tijd 30x10^99 format's), en je wilt nu opeens Linux erbij hebben, ZONDER dat je risico loopt dat je windows geloopt en niet meer terugkomt.
Kern:
Ik werk dus al heel erg lang met windows, ben ervaren ermee.
Maar ik wil nu ook Linux ERBIJ.. dus als ik hem wil booten wil ik kiezen uit windows of Linux...
maar ik ben een UBER NEWB in Linux ik weet er helemaal niets vanaf.. kheb wel dinngen zitten lezen op de ubuntu site.. omdat dat de makkelijkste vorm van linux is maar ik kom er niet helemaal uit... http://www.ubuntu-nl.org/download/
Systemspecs:
Processor: AMD Athlon® X2 64-Bit 4800+ 2,58 Ghz
Moederbord: Asus A8n32-Sli 16x 1000 mhz bussnelheid
Videokaart: Asus 8800 GTS 640 MB DDR3 Pci-e
HDD: Samsung Spinpoint 400GB S-ATAII 3.0 Gb/s
Voeding: OCZ 700 WATT
Geheugen: 1GB @ Dual Channel Corsair pc3200
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om mij te helpen Linux ook op mijn pc, naast windows werkend te krijgen?