Ik heb een Asus P5N32 E SLI moederbord en heb volgens mij alle nodige drivers geïnstalleerd. Ik krijg de melding dat mijn aangesloten MP3 speler aangesloten is op een tragere poort dan USB 2.0. Als ik b.v. het programma Driver Detective draai zegt hij dat er voor mijn USB-controller geen drivers zijn geïnstalleerd terwijl ik met XP SP2 werk? Mp3 speler geeft op oudere computer geen problemen dus daar ligt het niet aan. Iemand enig idee?
Wilde gok. Je mp3 speler is die wel of niet USB2.0 compatible?
Omdat het op 'oudere' computers wel goed is, misschien zijn die oudere ook 1.1 en dus geeft ie geen melding.
Omdat het op 'oudere' computers wel goed is, misschien zijn die oudere ook 1.1 en dus geeft ie geen melding.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Lijkt me van wel, anders zegt hij niet dat het een snel apparaat op een trage poort is. De overdracht op deze pc is dan ook stukke trager. Bovendien blijken er geen USB-controller drivers geïnstalleerd te zijn.
Zucht....
Dan moet je ze even weghalen en opnieuw laten herkennen. Dit is echt al zo vaak voorbijgekomen
Dan moet je ze even weghalen en opnieuw laten herkennen. Dit is echt al zo vaak voorbijgekomen
Dus waar denk je dat het probleem ligt?funnies schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 20:55:
Bovendien blijken er geen USB-controller drivers geïnstalleerd te zijn.
USB2.0 drivers halen voor je Asus P5N32-E SLi dus.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Chipsetdriver installeren...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Wat moet ik dan weg halen? Er zijn blijkbaar geen usb controller drivers geïnstalleerd......mad-dog schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:34:
Zucht....
Deze staan dus niet op de Asus site bij dit mb. En als ik usb 2.0 drivers van een ander mb download werken ze niet.cybersteef schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:39:
[...]
Dus waar denk je dat het probleem ligt?
USB2.0 drivers halen voor je Asus P5N32-E SLi dus.
Deze zijn geïnstalleerd.gambieter schreef op zondag 01 april 2007 @ 15:40:
Chipsetdriver installeren...
Ik heb dus nog steeds geen idee.....
Kijk is in je apparaatbeheer. Start > Configuratiescherm > systeem > tabblad hardware > apparaatbeheer.funnies schreef op zondag 01 april 2007 @ 22:40:
[...]
Wat moet ik dan weg halen? Er zijn blijkbaar geen usb controller drivers geïnstalleerd......
Right!!!!
Bij {usb controllers} stond niks bijzonders maar er stond wel bij {onbekend apparaat} dat er geen drivers waren geïnstalleerd. Na automatisch laten zoeken en installeren is het probleem opgelost. Toch raar dat het blijkbaar op deze manier moet??? Bedankt in iedergeval!!!
Kom ik gelijk weer aan bij het volgende probleem: Ik wil de firmware van m'n creative Zen 20GB updaten. Daarvoor moet ik m'n Zen eerst leeg halen (20GB). Maar als ik dat met de bijgeleverde software Creative MediaSource Organizer wil doen zegt dit programma na ca 3GB over te hebben gezet dat m'n schijf vol is terwijl er nog 155GB vrij is!!!! Ook op een andere pc het zelfde verhaal.
Beats me!!!
Bij {usb controllers} stond niks bijzonders maar er stond wel bij {onbekend apparaat} dat er geen drivers waren geïnstalleerd. Na automatisch laten zoeken en installeren is het probleem opgelost. Toch raar dat het blijkbaar op deze manier moet??? Bedankt in iedergeval!!!
Kom ik gelijk weer aan bij het volgende probleem: Ik wil de firmware van m'n creative Zen 20GB updaten. Daarvoor moet ik m'n Zen eerst leeg halen (20GB). Maar als ik dat met de bijgeleverde software Creative MediaSource Organizer wil doen zegt dit programma na ca 3GB over te hebben gezet dat m'n schijf vol is terwijl er nog 155GB vrij is!!!! Ook op een andere pc het zelfde verhaal.
Beats me!!!
Als dit 4GB was geweest, dan heb ik wel een verklaring: je hebt mogelijk een FAT32 schijf en deze ondersteunt een bestandsgrootte van maximaal 4GB. Je hebt dan twee opties: 1) de Zen gewoon handmatig kopieren ipv (blijkbaar) te laten comprimeren/imagen naar de schijf of 2) de FAT32 partitie converteren naar NTFS. Zie ook OM FAQ / Beleid » NTFS vs FAT32.ca 3GB
[ Voor 9% gewijzigd door BalusC op 02-04-2007 06:22 ]
Dat is het niet. De Zen schrijft gewoon mp3-tje voor mp3-tje op m'n harde schijf.
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd?
Wij kunnen hier niet veel mee...
Misschien slim om eens te kijken waar je het heen wilt schrijven heb je 2 partities? is je schijf Fat32 of ntfs. ( kan ook uitmaken bij creative)
Misschien slim om eens te kijken waar je het heen wilt schrijven heb je 2 partities? is je schijf Fat32 of ntfs. ( kan ook uitmaken bij creative)
Sja, probeer het dan gewoon handmatig via verkenner ofzo?funnies schreef op maandag 02 april 2007 @ 07:50:
Dat is het niet. De Zen schrijft gewoon mp3-tje voor mp3-tje op m'n harde schijf.
Als dit moederbord USB 2.0 moet ondersteunen zal het waarschijnlijk in de BIOS niet goed/aan staan.
Drivers hiervoor zijn namelijk niet nodig.
Drivers hiervoor zijn namelijk niet nodig.
Probleem hiermee is dat ik gegevens van de tracks kwijt raak waardoor de volgorde per geripte cd alfabetisch wordt. Bovendien zijn er gelijknamige tracks van verschillende bands die ik dan moet hernoemen.BalusC schreef op maandag 02 april 2007 @ 08:09:
[...]
Sja, probeer het dan gewoon handmatig via verkenner ofzo?
Op beide pc's waar ik het geprobeerd heb zitten NTFS schijven. Op een pc een schijf met 2 partities op de ander maar 1 partitie.adslfreak schreef op maandag 02 april 2007 @ 08:06:
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd?
Pagina: 1