Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:06
Heeft iemand ervaring met VX Company als werkgever, en dan met name richting Microsoft - .NET Ontwikkeling groep?

Ik hoor er veel goede verhalen over en neig om daar gewoon eens mee te gaan praten. Bij mijn huidige plek heb ik het een beetje gehad. Ik werk nu bij een relatief klein bedrijf (30 man) en die hebben niet de meest hoogstaande projecten die ik zou willen doen. Tevens heb ik het idee dat ik niet echt serieus geworden word. Ik word naar klanten gedetacheerd waar mijn werkgever werk in kan vinden (C++ etc) en niet waar mijn hart ligt (.NET / C# / Architectuur).

Ik kon op GOT nergens een topic vinden over VX, indien die al wel bestond hoor ik het graag.

Alvast bedankt,

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:06
Zou een modje misschien mijn tikfout in de koptekst willen corrigeren? Ik heb de fout gemaakt om daar VC in te vullen i.p.v. VX.

Alvast bedankt.

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:38

SmartDoDo

Woeptiedoe

offtopic:
Hiervoor kun je de TR (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif <= clique) gebruiken. Dat is een stuk beter dan je topic binnen 24 uur kicken :)

Titel aangepast iig