Vraag DVD Brander

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-02 13:01
Geachte forum leden,

Ik heb al een half jaar deze computer, en er zat altijd een combo drive in. maar ik dacht dat hij kapot was omdat als ik er een cd of dvd in deed ging mijn hele pc traag lopen muziek werd vertraagd muis begon te stotteren. Dus ik dacht noujah moet toch dvd's branden dus even een dvd brander halen. Maar hiermee heb ik precies het zelfde probleem. Mijn vraag is kan dit aan de jumper liggen van de dvd brander? of is het moederbord kapot?

MVG

- iRacing profiel | Ryzen 9800x3d | 4070 | 32GB DDR5 | -

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
kijk eens bij eigenschappen in apparaatbeheer. Op wat voor modus staat de brander? PIO/DMA?

Wat voor specs heb je verder? Misschien nforce chipset? Altijd de standaard windows IDE drivers behouden, niet die van nforce installeren.

Maar zonder meer info wordt het gewoon gokken zoals hierboven.

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-02 13:01
Dit is mijn Moederbord
En dit is mijn DVDBrander
Voor de rest heb ik:

Intel core 2 duo e6400 2.13
2 Gig ddr2 533mhz g.skill
xfx Nvidia 7900GT/GTO

Ik kan de modus niet echt vinden..
Als ik in device manager zit en druk op properties van mijn dvd brander zie ik nergens een modus staan?

[ Voor 37% gewijzigd door Xentor op 30-03-2007 15:49 ]

- iRacing profiel | Ryzen 9800x3d | 4070 | 32GB DDR5 | -

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-02 08:55
Je moet kijken bij je ide kontroller.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

We kunnen helaas niet uit je topicstart afleiden wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. Dat is hier op GoT niet de bedoeling. Begin hier: OM FAQ / Beleid » Mijn CD/DVD lezer/brander werkt niet goed?

Dit topic is gesloten.