Dat vraag ik me wel eens af : Hoe groot is GoT, in verhouding met andere Nederlandse fora.
Is het een top10-forum van Nederland? Top5? Top3? 2? 1?
Enig idee?
Is het een top10-forum van Nederland? Top5? Top3? 2? 1?
Enig idee?
Verwijderd
Verwijderd
Ah, the Usual Suspects, goede film.Verbal Kint: "One man said: I don't believe in God, but i'm afraid of him... Well I do believe in God, but the only thing i'm afraid of is Keyser Söze"
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
en hoeveel is dat zonder alle dubbel geregistreerde en inactieve members?Op dinsdag 06 februari 2001 03:43 schreef AntonT het volgende:
Wij nu op 18.330...
Verwijderd
Is dit na of voor de grote schoonmaak actie van zondag....waar ik redelijk van baal:(Op dinsdag 06 februari 2001 03:31 schreef Obi het volgende:
DFF zit nu op de 13.000 geloof ik..
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Dat geldt voor alle forums gok ikOp dinsdag 06 februari 2001 11:35 schreef rick_h het volgende:
[..]
en hoeveel is dat zonder alle dubbel geregistreerde en inactieve members?
HeheOp dinsdag 06 februari 2001 11:45 schreef MarCusL het volgende:
[..]
Is dit na of voor de grote schoonmaak actie van zondag....waar ik redelijk van baal:(
Eigenlijk wel m'n eigen schuld dat ik er niet meer op kom, had ik maar meer moeten posten...|:(
Bericht hierboven
reken daar maar niet op, alhoewel zij het misschien pretenderen..Op dinsdag 06 februari 2001 13:04 schreef Kaj. het volgende:
Misschien dat het er net om spant met Webwereld...
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Bericht hierboven
Hee, loop jij 's niet zo te patsen met die HTML-rechten van je! ';)Op dinsdag 06 februari 2001 13:47 schreef Floris_Diemel het volgende:
Blablabla, GROOOOTE letters, blablabla/
Moehahah wel cool ja dat ik er glassies haalOp dinsdag 06 februari 2001 14:28 schreef Tom het volgende:
hmm
* Tom is gewoon modje op het grootste forum van Nederland
Klinkt lekker
hoevveel wil je ervoor hebben?Op dinsdag 06 februari 2001 14:58 schreef Capoeiristas het volgende:
<font size=3>HTML rechten te koop.</font>
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Ik sta op 5Op dinsdag 06 februari 2001 15:12 schreef IceStorm het volgende:
Als iedereen toch zijn ego aan het opvijzelen is...
Damn it feels good to be the 6th top poster
Hyper Markup Text Language, dat weet je toch wel...Op dinsdag 06 februari 2001 16:08 schreef HlpDsK het volgende:
BTW .. WTF is HMTL??
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
NOG wel jaOp dinsdag 06 februari 2001 16:06 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Ik sta op 5
En ik post haast nix meer hier..
LOL, ja jij ook??Op dinsdag 06 februari 2001 16:12 schreef Mr. B. het volgende:
[..]
Hyper Markup Text Language, dat weet je toch wel...![]()
Verwijderd
Verwijderd
Dat is een (hang)plek voor illegale praktijken, links en etc erover zijn verboden (dan weet je dat alvast)Op maandag 10 december 2001 22:47 schreef Nielsz het volgende:
wtf is DFF?
39
Lekker veel dus!34158 gebruikers, 3254745 berichten in totaal 303551 topics.
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Verwijderd
leuk dus!Op maandag 10 december 2001 22:48 schreef KixAss456 het volgende:
[..]
een niet egt helemaal 100% volledig goed en legaal forum
Dat zijn er 34151 minder dan hier...Op maandag 10 december 2001 22:50 schreef KixAss456 het volgende:
nu @ WebWereld: Er zijn: 7 gebruikers online
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Kees kan best een query bouwen om te kijken hoeveel 'actieve' users hier zijn.Op maandag 10 december 2001 22:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat zijn er 34151 minder dan hier...
Maar die 34158 van ons zijn niet allemaal online, natuurlijk.
Op dinsdag 06 februari 2001 16:08 schreef HlpDsK het volgende:
BTW .. WTF is HMTL??
Op zondag 02 december 2001 15:58 schreef HlpDsK het volgende:
<DIV STYLE="filter: blur(Strength=50); width:540";>
<FONT SIZE="8" FACE="arial" COLOR="#682F76">
Het is gewoon tekst! Geen GIFje!</FONT></DIV>
Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Selecteer de boel maar eens
Op zondag 02 december 2001 15:55 schreef HlpDsK het volgende:
<DIV STYLE="filter: glow(Color=#6495ed,Strength=6); width:540";>
<FONT SIZE="8" FACE="arial" COLOR="#ff0000">
WOEIEEEOEOEOEI</FONT></DIV>
Mensen... het crew forum staat er helemaal vol meeOp zondag 02 december 2001 16:01 schreef HlpDsK het volgende:
<strong><FONT COLOR="lime"><FONT SIZE="6">L</FONT></FONT><FONT COLOR="brown"><FONT SIZE="6">a</FONT></FONT><FONT COLOR="fuchsia"><FONT SIZE="7">l</FONT></FONT><FONT COLOR="magenta"><FONT SIZE="6">a</FONT></FONT><FONT COLOR="green"><FONT SIZE="4">l</FONT></FONT><FONT COLOR="olive"><FONT SIZE="5">a</FONT></FONT><FONT COLOR="maroon"><FONT SIZE="5">l</FONT></FONT><FONT COLOR="brown"><FONT SIZE="5">a</FONT></FONT><FONT COLOR="navy"><FONT SIZE="7"> </FONT></FONT><FONT COLOR="brown"><FONT SIZE="4">w</FONT></FONT><FONT COLOR="fuchsia"><FONT SIZE="6">o</FONT></FONT><FONT COLOR="lime"><FONT SIZE="7">e</FONT></FONT><FONT COLOR="orange"><FONT SIZE="3">i</FONT></FONT><FONT COLOR="orange"><FONT SIZE="7">e</FONT></FONT><FONT COLOR="fuchsia"><FONT SIZE="4">o</FONT></FONT><FONT COLOR="red"><FONT SIZE="4">e</FONT></FONT><FONT COLOR="red"><FONT SIZE="3">i</FONT></FONT><FONT COLOR="gray"><FONT SIZE="7">o</FONT></FONT><FONT COLOR="lime"><FONT SIZE="7">e</FONT></FONT><FONT COLOR="fuchsia"><FONT SIZE="5">i</FONT></FONT><FONT COLOR="purple"><FONT SIZE="7">e</FONT></FONT><FONT COLOR="fuchsia"><FONT SIZE="4">o</FONT></FONT><FONT COLOR="teal"><FONT SIZE="5">e</FONT></FONT><FONT COLOR="olive"><FONT SIZE="7"> </FONT></FONT><FONT COLOR="lime"><FONT SIZE="4">d</FONT></FONT><FONT COLOR="brown"><FONT SIZE="6">u</FONT></FONT><FONT COLOR="red"><FONT SIZE="5">m</FONT></FONT><FONT COLOR="blue"><FONT SIZE="7">d</FONT></FONT><FONT COLOR="maroon"><FONT SIZE="5">a</FONT></FONT><FONT COLOR="orange"><FONT SIZE="7">d</FONT></FONT><FONT COLOR="brown"><FONT SIZE="4">u</FONT></FONT><FONT COLOR="gray"><FONT SIZE="4">m</FONT></FONT><FONT COLOR="fuchsia"><FONT SIZE="6">d</FONT></FONT><FONT COLOR="navy"><FONT SIZE="5">a</FONT></FONT><FONT COLOR="maroon"><FONT SIZE="7">d</FONT></FONT><FONT COLOR="fuchsia"><FONT SIZE="4">u</FONT></FONT><FONT COLOR="aqua"><FONT SIZE="3">m</FONT></FONT><FONT COLOR="green"><FONT SIZE="7"> </FONT></FONT><FONT COLOR="olive"><FONT SIZE="6">w</FONT></FONT><FONT COLOR="maroon"><FONT SIZE="3">o</FONT></FONT><FONT COLOR="yellow"><FONT SIZE="5">e</FONT></FONT><FONT COLOR="teal"><FONT SIZE="5">h</FONT></FONT><FONT COLOR="navy"><FONT SIZE="7">a</FONT></FONT></strong>
HTML is fun
D0h, GoT heeft ook een crewforum met onze speciale crew-only warez sectie en onze pr0n-galleryOp dinsdag 06 februari 2001 13:37 schreef Femme het volgende:
GoT heeft meer topics dan bijv. AnandTech, hoewel AnandTech meer users heeft (bijna 45.000).
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

niet?Op maandag 10 december 2001 22:53 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
D0h, GoT heeft ook een crewforum met onze speciale crew-only warez sectie en onze pr0n-gallery
Voor iemand dit serieus neemt, dit is dus _niet_ waar
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
hehe... laat die modjes maar schuiven...Op maandag 10 december 2001 22:53 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
D0h, GoT heeft ook een crewforum met onze speciale crew-only warez sectie en onze pr0n-gallery
Australie is misschien wel groot, maar volgens mij wonen er minder mensen dan in NL.Op dinsdag 06 februari 2001 13:05 schreef Floris Diemel het volgende:
Ik denk dat je niet alleen naar de geregistreerde gebruikers moet kijken, maar ook naar de pageviews, wij hebben gemiddeld zo'n 280k-300k views per dag. Ik denk niet dat er veel forums zijn die dat redden.
Een website van die grootte is al enorm, kan je nagaan als je een forum hebt van die omvang. Ik denk niet dat er in NL een forum te vinden is dat net zo groot is als deze.
Op internatinaal niveau zijn er echter wel een aantal, puur en alleen omdat er veel grotere landen zijn om ons heen, zoals Duitsland, Frankrijk, Spanje etc. Om over de VS, Canada, Australië en China/Japan nog maar niet te beginnen
Dat staat onder het geheime Selecteer forum toch?Op maandag 10 december 2001 22:53 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Ik ben toch malle pietje niet!
[ Voor 99% gewijzigd door Engineer op 14-10-2018 09:56 ]
iedereen heeft html, je hoeft er alleen voor te zorgen dat een modje je quoteOp dinsdag 06 februari 2001 15:59 schreef ALH het volgende:
ja damn, * ALH wil ook HMTL !
Een mens moet toch discreet een DIV-style kunnen testenOp maandag 10 december 2001 22:52 schreef Bulldog het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Mensen... het crew forum staat er helemaal vol mee![]()
![]()
.
celwOp maandag 10 december 2001 23:07 schreef marteltor het volgende:
[..]
iedereen heeft html, je hoeft er alleen voor te zorgen dat een modje je quote
<font size=1>Dit wordt straks html als een modje me quote :7</font>
ff quoten he modje(s)! [kees]editten kan ook [/kees]
waarom lopen die grafieken in hemelsnaam terug in de tijd?Op maandag 10 december 2001 22:54 schreef Kees het volgende:
[afbeelding]
die wel
Dit zijn alleen de ingelogde gebruikers btw, EN alleen gebruikers die de afgelopen 5 minuten een page hebben opgevraagt
[afbeelding]
Hetzelfde, alleen dan over 15 minuten
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Omdat Kees geen 'growright' bij de options in z'n mrtg config heeft gezet?Op maandag 10 december 2001 23:16 schreef Flat© het volgende:
waarom lopen die grafieken in hemelsnaam terug in de tijd?
iets erger nog, geen 'Options[_]: growright'Op maandag 10 december 2001 23:24 schreef Onno het volgende:
[..]
Omdat Kees geen 'growright' bij de options in z'n mrtg config heeft gezet?
Dit is niets specifieker dan wat ik zei hoor.Op maandag 10 december 2001 23:58 schreef Kees het volgende:
iets erger nog, geen 'Options[_]: growright'
Ik dacht dat ik al een paar keer eerder had gehoord dat er meer dan 30.000 users waren geregisteerd?Op dinsdag 06 februari 2001 03:43 schreef AntonT het volgende:
Wij nu op 18.330...
Als jij nou eens naar de datum kijktOp dinsdag 11 december 2001 00:33 schreef Artwido het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik al een paar keer eerder had gehoord dat er meer dan 30.000 users waren geregisteerd?
Valt weer tegen dus
Verwijderd
trust me,Op maandag 10 december 2001 22:50 schreef TgF het volgende:
[..]
leuk dus!
Verwijderd
Mjaa, GoT is ook 2 of 3 keer de userdb-kwijtgeweest zodat we opnieuw konden beginnen.. en ik denk dat er op scholieren.com meer kloontjes zitten (die private-problemen niet onder eigen naam willen posten enz.).Op dinsdag 11 december 2001 11:26 schreef TwwT_Unexplained het volgende:
Scholieren.com heeft op dit moment 32238 leden. Nèt iets minder dan GoT dus.
(dat forum bestaat ook slechts een maand of 20, tegen meer dan 3 jaar van got)
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Verwijderd
Aantal actieve leden ligt inderdaad niet zo hoog..Op dinsdag 11 december 2001 11:29 schreef Tom het volgende:
Mjaa, GoT is ook 2 of 3 keer de userdb-kwijtgeweest zodat we opnieuw konden beginnen.. en ik denk dat er op scholieren.com meer kloontjes zitten (die private-problemen niet onder eigen naam willen posten enz.).
Komt close met aantal leden, maar vindt GoT er toch wat professioneler uitziet.Op dinsdag 11 december 2001 11:20 schreef Density het volgende:
http://www.helpmij.nl heeft 17221 leden
Localhost is where the heart is
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq