T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
bedankt voor al het werk wat je verricht hebt.
Bedankt voor je werk @ GoT, nu kan je nog harder werken voor de Pauw en Witteman prijs @ verkiezingen
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Bij het afscheid van RM-rf.
Zo van 'een zoen op de bol',
En nog meer van die lol.
Maar ook een ferme hand,
Dat is wel verdiend want,
Hij besteedde heel veel tijd,
Aan onze 'rottigheid'.
Maar echt kwijt zullen we hem nooit raken,
Krijgen als gewoon user nu met hem te maken.
En als ik mij niet vergis,
Is dat helemaal niet mis.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
Welkom terug bij de #5C5850'en
Saved by the buoyancy of citrus
Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Las altijd met interesse je standpunten ten aanzien van gemelde zaken in o.a. LA, en zal die denk ik wel gaan missen.

ARME AOW’er
en natuurlijk blijf ik gewoon doorposten, misschien nu zelfs idd wat vaker in het publieke deel omdat ik mn tekstlapjes niet meer in de besloten fora kan bakken
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Maarehm, impliceert 'roulatie' niet echt dat er ééntje weggaat, maar er ook ééntje weer bíjkomt? Of ben ik nou zo'n begrijpend-lezen-ramp?

Zwart staat je beter
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Daar was niet iedereen het over eens zie ik net
[ Voor 33% gewijzigd door Oefening op 30-03-2007 16:39 ]
...
w00t w00t w00t
het ga je goed.
There is no replacement for displacement!
jammer om te zien dat ook jij weer terug bent gegaan naar je originele kleur. Ik heb je reacties altijd met veel plezier gelezen, en altijd het gevoel gehad dat je de userbelangen vooraan had staan. Voor mij ook een van de redenen waarom ik je zo graag als mod in het doktersteam zag!
Een waar verlies naar mijn mening, maar gelukkig zijn we je niet compleet kwijt hier op het forum (en hopelijk op de frontpage)!
Btw, gaan we nu eindelijk eens proberen elkaar te treffen deze zomer? Het is weer bijna spargelzeit...
[ Voor 11% gewijzigd door Renegade op 30-03-2007 19:23 ]
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Het ga je goed Daan, hartelijk dank voor de jaren van goede samenwerking vooral binnen het doktersteam, maar ook daarvoor al als LM's. Ik heb je uitgebreide overpeinzingen en relativeringen altijd zeer op prijs gesteld en op hun waarde geschat. Jammer dat dat nu ophoudt, maar begrijpelijk evenzeer.
Hopelijk nog eens tot ziens en bedankt voor je inzet!
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Sletje van me: bedankt voor alles, we borrelen nog een keer
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
* AW_Bos dacht hetzelfde
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Oud? Tsk, je bent nog niet eens oud genoeg voor de GoT bejaardensooscurry684 schreef op donderdag 26 april 2007 @ 09:14:
Heej ik ben oud, dan mag je extreem oude topics kicken
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Titelfix voordat ik er zelf ook in trap