Roulatie in de Operatiekamer

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-09 16:46

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Topicstarter
Na een geruime tijd als eerst Bemiddelaar en daarna Dokter actief te zijn geweest, zal ik afscheid nemen van het rode kruisje en de rode kleur in mn nick, en terugkeren onder de gebruikers. :)

Ik heb een erg leuke tijd mogen beleven in de crew en wil daarvoor een aantal mensen specifiek eventjes noemen: de HGA's onder wie ik heb mogen dienen: de vaderlijke /me ; daarna de 'schepper' van het doktersteam zoals het nu is: * RM-rf ; de hoog-erudiete * Superdeboer en uiteindelijk de huidige HGA van het Doktersteam, de harde werker * JHS ... _/-\o_

Daarnaast ben ik veel dank verschuldigd aan collega's als * Renegade , die me ooit wist over te halen dit te gaan doen en iemand als * Jaymz , die als een mentor was en van wie ik veel geleerd heb :)
Ook natuurlijk alle andere collega-dokters in de loop der tijd, en alle mensen die in die tijd lid waren van de crew.

Maar bovenal tevens jullie, de gebruikers :) *O* veel dank en ik hoop jullie te blijven treffen op GoT, en andere delen van Tweakers.net.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen