Hello beste Tweakers,
Hier heb ik een mooie aanbieding gevonden,
althans, zo lijkt het me toch.
'k Heb niet veel verstand van, maar toen ik dit zag zei ik meteen: "Dat ga ik kopen!".
Mijn vraag naar jullie is nu, is dit effectief een (heel) goede televisie?
Moest er iemand zich geroepen voelen om me te overtuigen waarom ik voor LCD of Plasma, dit model of een ander model zou gaan, wees dan zeker vrij om me een woordje uitleg te geven.
Prettige avond verder.
Met vriendelijke groeten, en alvast bedankt.
NiTroXiuS.
PS: Als dit topic niet comform zou zijn met de regels, gelieve het me dan te laten weten hé.
'k Heb dit vlug hier gepost, omdat ik er anders morgen om ga.
We zijn allemaal maar mensen, hé.
EDIT: Hoe ver is de minimum afstand tussen zo'n 42 inch (106cm) Televisie en de kijker(s)?
Is er daar een regel'tje voor, ofzo?
't Is wel voor in een relatief kleine ruimte, met waarschijnlijk slechts 3 meter tussen de kijker(s) en het Televisietoestel.
Hier heb ik een mooie aanbieding gevonden,
althans, zo lijkt het me toch.
'k Heb niet veel verstand van, maar toen ik dit zag zei ik meteen: "Dat ga ik kopen!".
Mijn vraag naar jullie is nu, is dit effectief een (heel) goede televisie?
Moest er iemand zich geroepen voelen om me te overtuigen waarom ik voor LCD of Plasma, dit model of een ander model zou gaan, wees dan zeker vrij om me een woordje uitleg te geven.
Prettige avond verder.
Met vriendelijke groeten, en alvast bedankt.
NiTroXiuS.
PS: Als dit topic niet comform zou zijn met de regels, gelieve het me dan te laten weten hé.
'k Heb dit vlug hier gepost, omdat ik er anders morgen om ga.
We zijn allemaal maar mensen, hé.
EDIT: Hoe ver is de minimum afstand tussen zo'n 42 inch (106cm) Televisie en de kijker(s)?
Is er daar een regel'tje voor, ofzo?
't Is wel voor in een relatief kleine ruimte, met waarschijnlijk slechts 3 meter tussen de kijker(s) en het Televisietoestel.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2007 21:06 ]