MSDNAA downloads starten niet

Pagina: 1
Acties:

• Darude1234
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-02 22:27
Er zijn vast wel meer mensen met een MSDNAA-Account hier.
Mijn probleem betreft het downloaden van de software via MSDNAA.
Ik kan alle software aanklikken en er verschijnt dan een venstertje klik slechts 1 maal op de link om het downloaden te starten, maar als ik die link aanklik gebeurd er helemaal niets en na lange tijd krijg ik pagina kan niet worden weergegeven. Dit gebeurd zowel met Firefox als IE6 als IE7 op verschillende machines. Ik heb ook de timeout in Firefox al een keer verhoogd, maar het probleem blijft zich voordoen.

Er wordt geadviseerd de downloadmanager getright te gebruiken. Dit heb ik ook geprobeerd, maar met hetzelfde resultaat: De download wil met geen mogelijkheid starten. Via getright staat er continue: connecting to server en waiting for reply, maar voor de rest gebeurd er dus niets.

Zijn er meer mensen met deze problemen, of hebben mensen deze problemen ook gehad en hoe hebben jullie dit opgelost?
Ik heb MSDNAA al een mail gestuurd, maar daar is nooit op gereageerd... :|

[ Voor 9% gewijzigd door Darude1234 op 29-03-2007 11:43 ]

Verwijderd

"Save File As.." Al geprobeerd? Dit helpt bij mij vaak wél, Als dit niet werkt moet je ff je cookies leeggooien en ff kijken of je je download limit op MSDNAA niet hebt bereikt (Ja, hoe rot het ook klinkt, elke linkje die je aanklint ziet ie als gedownload!, dus 2 keer klikken is dan al snel 5 GB... terwijl je niks binnen krijgt)

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-03 15:51

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

Dat is een bekend probleem, probeer vooral te downloaden als het rustig is dus nachts bijvoorbeeld.

Zie verder hier Kan een MSDNAA account Vista RTM krijgen net als MSDN?

Verwijderd

ja idd, heb hetzelfde probleem, gewoon later nog eens proberen!

• Darude1234
Ja maar ik heb het echt al tig keer geprobeerd op verschillende tijdstippen, maar het werkt voor geen meter, ik kan het vannacht om 3.00 nog een keer proberen.
Hij heeft tot nu toe nog niets van mijn download limiet verbruikt. Wel staan er 2 downloads in de downloadstatestieken:

Downloadstatistieken

20/03/2007 16:22:03 nl_windows_vista_x86_dvd.1.rar 0.0 MB 700,0 MB Download nog niet gestart
20/03/2007 15:09:14 en_vs_2005_pro_dvd.1.rar 0.0 MB 700,0 MB Download nog niet gestart

Totaal gedownload: 0,0 MB
Totaal toegestaan: 12.800,0 MB

/edit:
:) Het lukt wel om een klein bestand (88MB) te downloaden.
Zou het misschien aan de time-out instellingen van de browser kunnen liggen?

[ Voor 11% gewijzigd door Darude1234 op 31-03-2007 00:11 ]

• Mr_gadget
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-03 15:51

Mr_gadget

C8H10N4O2 powered

probeer het dan ff met een andere browser of misschien vanaf een andere locatie..

• Darude1234
Mr_gadget schreef op zaterdag 31 maart 2007 @ 12:34:
probeer het dan ff met een andere browser of misschien vanaf een andere locatie..
Het is al gelukt, hij download nu ineens als een tierelier.
Waarom hij het nu ineens wel doet en al die weken daarvoor niet is me echt een raadsel, maar het werkt :)
Pagina: 1