De beste 'point and shooter'

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• sandervdheide
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-01 14:18
Ook al is een digitale spiegelreflex misschien wel beter, hij is voor mij onpraktisch (gewicht, grootte, instellingen). Ik zoek de beste 'point and shooter' of in ieder geval een hele goeie. Prijs maakt niet zoveel uit, maar hij moet vooral goed zijn in ruimtes met weinig licht (bijv bij concerten of huiskamer in de avond).

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:54

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

er zijn hier een paar lopende topics die waarschijnlijk je informatie wel kunenn geven, of anders kun je het misschien gewoon daar vragen, zo blijft de informatie hier op got een beetje centraal te vinden. Kijk even hier:

camera's onder 250 euro
camera's van 250-500 euro
welke camera voor toneel fotografie
etc...kortom, kijk even goed rond en vraag even in de bovenstaande topics. Dan kan de volgende met soortgelijke vraag als jij hebt de informatie wat centraler vinden.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Verwijderd

Canon G7
Sigma DP1 met 28mm prime en Foveon APS-C sensor
Nikon P5000.

Dat zijn toch redelijk goede cams?

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07:54

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ik geef nou net aan dat deze vraag beter in een algemeen topic gesteld kan worden, zodat mensen later alsnog deze info weer kunnen vinden en dan ga je alsnog hier de info geven. Dat is toch niet handig of ligt dat aan mij?

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-01 11:54

YellowCube

Wait...what?

zie de eerste post van nomad85.
Welke dig. camera onder de 250 euro? Deel 3
Welke digitale camera tussen de 250 en 500 euro? - deel 3

die hadden met m.b.v. de search best gevonden kunnen worden
Topic wordt bij deze dan ook gesloten.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Dit topic is gesloten.