Ik ben eigenlijk al een tijdje op zoek naar een laptop voor school, tekenen en om dvd's te kijken.
Van de week viel er een folder in de brievenbus van dixons met op de voorkant een nieuwe laptop van HP genaamd de HP Pavilion tx1020. Het is een laptop met een 12,1 inch High defenition scherm met touchscreen.
dit zijn de specs:
Merk processor : AMD
Type processor : Turion 64 X2 TL-50
Kloksnelheid : -
Cachegeheugen : 256 KB + 256 KB
Bustechnologie : 1600 MHz
Intern geheugen : 1024 MB
Harde schijf : 120 GB
CD/DVD (RW) : double layer DVD
Diskettestation : nee
Grafische kaart : nVidia GeForce Go 6150
Grafisch geheugen : 128 MB
Shared videogeheugen : ja
Modem : 56k6 V.92
IEEE 1394 : ja
Netwerkkaart : ja
Parallelpoort : nee
Seriële poorten : nee
USB-poorten : 3x USB 2.0
TV-out : ja
Touchpad : ja
Accu : Li-ion
PCMCIA : ExpressCard/54
Schermformaat : 12.1 inch
Widescreen scherm : ja
Besturingssysteem : Win Vista Home Premium
IRDA : nee
WiFi : 802.11g
Garantie : pick-up & return
Garantieduur : 12 maanden
Bluetooth : ja
Ingebouwde webcam : ja
Nummeriek toetsenbord : nee
Geheugenkaartlezer : ja
prijs: € 1.398,00 (wel beetje prijzig dus
)
Ik vond het zelf er wel goed uit zien. Oke sommige dingen konden beter maar er zit wel een touchscreen op en dat komt wel goed uit als je bijvoorbeeld in photoshop of in painter wilt tekenen (iemand enige ervaring hiermee) Wat denken jullie er van is dit de moeite waard?
En nog een vraagje weet iemand of deze laptop gebruik maakt van de penabled technologie van wacom
. Hier heb ik zelf vrij weinig over kunen vinden. Op de zite van wacom staat wel dat de penabled wel gebruik word bij eht merk hp maar ik weet niet of het voor dit scherm geld en welke specs dit scherm heeft... Iemand meer info hierover?
En die 3d kaart ken je hier nog fatsoenlijk een dvdtje mee kijken en een spel mee spelen bijvoorbeeld half life 2 en meschien nog wat niewere spellen?
En de laatste vraag wat moet ik me bij een high definition laptop schermpje voorstellen geeft dit scherm echt betere kwaliteit weer en akn ik hier hd op kijken of...... Ik snap dit niet helemaal...
Ey mensen alvast bedankt als je op deze topic reageert
Van de week viel er een folder in de brievenbus van dixons met op de voorkant een nieuwe laptop van HP genaamd de HP Pavilion tx1020. Het is een laptop met een 12,1 inch High defenition scherm met touchscreen.
dit zijn de specs:
Merk processor : AMD
Type processor : Turion 64 X2 TL-50
Kloksnelheid : -
Cachegeheugen : 256 KB + 256 KB
Bustechnologie : 1600 MHz
Intern geheugen : 1024 MB
Harde schijf : 120 GB
CD/DVD (RW) : double layer DVD
Diskettestation : nee
Grafische kaart : nVidia GeForce Go 6150
Grafisch geheugen : 128 MB
Shared videogeheugen : ja
Modem : 56k6 V.92
IEEE 1394 : ja
Netwerkkaart : ja
Parallelpoort : nee
Seriële poorten : nee
USB-poorten : 3x USB 2.0
TV-out : ja
Touchpad : ja
Accu : Li-ion
PCMCIA : ExpressCard/54
Schermformaat : 12.1 inch
Widescreen scherm : ja
Besturingssysteem : Win Vista Home Premium
IRDA : nee
WiFi : 802.11g
Garantie : pick-up & return
Garantieduur : 12 maanden
Bluetooth : ja
Ingebouwde webcam : ja
Nummeriek toetsenbord : nee
Geheugenkaartlezer : ja
prijs: € 1.398,00 (wel beetje prijzig dus
Ik vond het zelf er wel goed uit zien. Oke sommige dingen konden beter maar er zit wel een touchscreen op en dat komt wel goed uit als je bijvoorbeeld in photoshop of in painter wilt tekenen (iemand enige ervaring hiermee) Wat denken jullie er van is dit de moeite waard?
En nog een vraagje weet iemand of deze laptop gebruik maakt van de penabled technologie van wacom
En die 3d kaart ken je hier nog fatsoenlijk een dvdtje mee kijken en een spel mee spelen bijvoorbeeld half life 2 en meschien nog wat niewere spellen?
En de laatste vraag wat moet ik me bij een high definition laptop schermpje voorstellen geeft dit scherm echt betere kwaliteit weer en akn ik hier hd op kijken of...... Ik snap dit niet helemaal...
Ey mensen alvast bedankt als je op deze topic reageert