Toon posts:

windows herstelinstallatie lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, mijn windows miste het bestand c:\windows\system32\config\system . Nu heb ik geprobeerd dat vanuit de repair map terug te zetten, maar dat hielp niet. Daarna heb ik de herinstallatie gestart van windows XP Pro SP2 . Nu gaat hij wel iets verder met opstarten, maar geeft dan in alle modussen een scherm met titel LSASS.EXE (als deze status word opgegeven als u probeert een wachtwoord bij te werken betekent dit dat de waarde die u hebt opgeven voor het huidige wachtwoord niet juist is) dit verschijnt ong 1 seconde en dan reboot de pc weer.

Het is niet ISASS.EXE, want ik heb de hdd al in een andere pc gehangen en nogmaal op visrussen gescand.

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:38
Wellicht heb je hier iets aan ?

[XP] lsass.exe popup error, Windows blijft rebooten*
Onderin dit topic wordt een oplossing gegeven, misschien kan je hiermee verder

2250 WP Zuid PVoutput

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01:37
En anders kun je natuurlijk altijd nog een verse herinstallatie van Windows uitvoeren, door te booten vanaf de Windows CD, en dan te kiezen voor het formatteren van de systeempartitie.

Als je geen documenten op de Windows partitie hebt staan is dit best goed te doen. Je hoeft dan alleen geinstalleerde programma's opnieuw te installeren.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:04
FreddyFish schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 08:15:
En anders kun je natuurlijk altijd nog een verse herinstallatie van Windows uitvoeren, door te booten vanaf de Windows CD, en dan te kiezen voor het formatteren van de systeempartitie.

Als je geen documenten op de Windows partitie hebt staan is dit best goed te doen. Je hoeft dan alleen geinstalleerde programma's opnieuw te installeren.
'
Als je de geinstalleerde programma ook op een andere partitie heb staan is het helemaal ideaal,dan staan je instellingen er nog hoe je alleen ff verse install te doen en klaar ;)
Zou idd zoals freddyfish zegt schone install doen.
Mocht je alles op 1 partitie hebben Tip, voor de geinstalleerde programma's en documenten aparte partitie scheelde heel veel na werk na een schone install ;)

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-03 08:45
of je zegt dat je NIET je hdd wilt formateren, dan smijt ie alleen de windows installatie aka, de Windows Map van je systeem af :), en miss doc's & settings maar dat laatste weet ik niet 100% zeker...

Verwijderd

Topicstarter
MdO82 schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 08:09:
Wellicht heb je hier iets aan ?

[XP] lsass.exe popup error, Windows blijft rebooten*
Onderin dit topic wordt een oplossing gegeven, misschien kan je hiermee verder
Heb ik geprobeerd, maar het is een S-ATA schijf en daar werken die bootcd's om het wachtwoord te resetten weer niet mee.
Pagina: 1