Toon posts:

xs4all start zonder kpn abbo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus ergens xs4all start geinstalleerd met voip en de hele meuk (speedtouch 780 modem) nu dacht ik dat dit een volwaardige vervanger was voor het gewraakte IPB. Echter bij het opzeggen van KPN abbo werd verteld dat het net zo duur is met telefonie abbo.

Ik zou toch gewoon dat vaste telefonie abbo op moeten kunnen zeggen en dan betaal ik toch enkel voor adsl en loopt de telefoon via de internetverbinding?

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:47

samo

yo/wassup

dat ligt er een beetje aan wat voor abonnement je hebt: een die los van kpn kan of niet. De abonnementen die dat kunnen heten XS4ALL Only. Deze kan je alleen als huidige klant aanvragen op het moment (geloof ik), dus waarschijnlijk heb je gewoon een abonnement waar je een kpn abonnement bij nodig hebt. Een belbudget heb je al vanaf een kleine 7 euro geloof ik.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Topicstarter
maar in xs4all start zit al een tientje voor het kpn netwerk dus ik neem aan dat je dan geen bel abbo meer nodig hebt

ik zie overigens ook nergens iets op de site over xs4all only...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 22:18 ]

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:47

samo

yo/wassup

Ik weet niet wat de precieze redenen zijn maar dat tientje betaal je aan kpn voor het deel adsl van thuis naar xs4all. Daarnaast moet je daarvoor een telefoonnummer hebben waarop adsl actief is. Bij dit type pakket heb je dus minstens een belbudget nodig.
edit: meer info hier @ XS4ALL Only

[ Voor 13% gewijzigd door samo op 26-03-2007 22:20 ]

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

Topicstarter
ah die pagina verschaft een hoop duidelijkheid, blijkbaar zijn ze het nog aan het uitrollen (sort of niet zon crash implementatie zoals die van KPN :))

thx samo

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 22:26 ]

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je zult wel zelf XS4ALL Only aan moeten vragen, het is niet zo dat je automatisch wordt overgezet.

🌞🍃

• Cadezo
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
let wel even op dat als je overstap je al langer dan een jaar klant bent, want anders moet je dubbel betalen!

kijk anders even in het XS4ALL ONLY-forum: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1182908//

Verwijderd

Topicstarter
cdezoete schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:40:
let wel even op dat als je overstap je al langer dan een jaar klant bent, want anders moet je dubbel betalen!

kijk anders even in het XS4ALL ONLY-forum: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1182908//
dat klopt, ze melden nu dat ze het binnenkort (en dat is een lekker open manier van datumbepaling) voor andere klanten gaan klaarmaken

Verwijderd

XS4ALL Only is nu nog UITSLUITEND voor bestaande klanten. Dus wat jij hebt is geen Only, maar AvK. Je kunt Sales bellen om informeren.
Pagina: 1