Toon posts:

Goede Deal?

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan voor 300 euro een Xbox 360 Premium kopen, met GeOW, een bon voor 1 jaar garantie bij mediamarkt, en 3 jaar garantie bij MS. Is dit een goeie deal? Ik heb een Samsung F71 (1080p) en vraag me af of er veel beeldverschil is met HDMI? (aangezien de nieuwe versie over een tijdje uitkomt) 20GB HDD is voor mij genoeg, ik download geen films of whatsoever. Moet ik dit doen!? (ik kan de 360 spelend zien, en zelf ophalen)
Mvg, Floris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, hier is GoT niet voor bedoeld. Lees de FAQ nog maar eens (goed) door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil alleen weten of het slim is hem te kopen, je kan tog gwn je mening geven?
Ik weet dat ik me aan de FAQ moet houden, maar als dit al niet meer mag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Dit hoort meer in het XBox 360 topic thuis maargoed;

Dit is best een goede deal ja, Gears of War is een super spel en het verschil tussen HDMI en Component zal je waarschijnlijk niet eens merken (zeker gezien de beperkte opslagcapaciteit van een DVD waardoor 1080p content in games nog toekomstmuziek lijkt). Let er echter wel op dat een XBox 360 met een Samsung DVD drive krassen kan maken op je schijfjes, dit kan behoorlijk vervelend zijn voor je portomonaie. Ik zeg: doen! je krijgt er geen spijt van, zeker niet met GoW erbij!

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Je start twee topics over hetzelfde onderwerp, wat niet op GoT thuishoort!

Als ik jouw posts soms zie dan denk ik echt: 'What the hell, al 190 posts en begrijpt er nog steeds niks van' |:(

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-10 16:12

SkyStreaker

Move on up!

Ik tel de muisklikken...... *klik*, *klik* ... op slot.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen de mensen op tweakers nou niets anders dan een topic te bekritiseren, te trollen en te zeuren ipv gewoon een normaal andwoord te geven zodat ik in 10 minuten klaar ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:36

DukeBox

loves wheat smoothies

Was 1 niet genoeg ? Gewoon Doen?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:26:
Kunnen de mensen op tweakers nou niets anders dan een topic te bekritiseren, te trollen en te zeuren ipv gewoon een normaal andwoord te geven zodat ik in 10 minuten klaar ben?
Waar het om gaat is dat dit soort topics niet gewenst zijn. Als iedereen voor elk vraagje een topic gaat openen wordt het hier een zooitje. Ook kan je zelf genoeg dingen uitzoeken zodat je zelf antwoord kan geven op je vraag. We zijn hier wel om elkaar te helpen maar dit is geen gratis helpdesk waar je zo elke vraag kan neer gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-06 11:37
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:26:
Als jij gewoon een topic maakt die wel volgens de regels is hoor je niemand zeuren.

Zoek is wat info over wat hdmi is, zo kan je er toch makkelijk achter komen of dat extra beeld kwaliteit geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-10 06:53
Wat zeg je zelf van deze optie?? Ik mis wat eigen input.

het gaat hier om 2 punten
1 Wat voor waarde hecht je aan HDMI en het geld wat je er voor neer leg.
2 Denk je zelf dat beeld beter zal woorden en hecht je hier waarde aan.

Als je hier op kan antwoorden kan je keuzes maken.

daarnaast 2 topics's over 1 onderwerp door dezelfde persoon is beetje ongepast

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet zelf moderatortje spelen, als je iets te melden hebt doe je dat maar via een TR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1. Sorry voor de Dubbelpost.
2.Advertentie:

Xbox console:
+ 20 gb harde schijf
+ headset voor online gamen
+ wireless controller
+ gears of war (spel)
+ internetkabel
+ bijbehorende scartkabel
+ bijbehorende boekjes

Wil mijn xbox360 wegdoen, omdat ik ps3 ga halen. Hij is in perfecte staat en is weinig gebruikt (3 maanden geleden gekocht).
leverbaar in de originele doos, met garantie voor een jaar.

3.

Beste Floris,

De xbox die ik heb is in nieuwstaat, met aankoopbonnetje 1 jr garantie bij de mediamarkt en dan nog 3 jr garantie bij microsoft. U kunt hem uiteraard komen bekijken. U krijgt dan de xboxpremium met gears of war als spel erbij. Ik vroeg er E320 voor dus voor 280 euro ga ik hem zeker niet verkopen. U krijgt hem wel mee voor 300 euro, ik ga niet lager dan dit bedrag.

Met vriendelijke groet,

Karim

4. Ik heb een Full HDTV dus ik hecht wel waarde aan beeldkwaliteit. Maar als het een verwaarloosbaar verschil is.......ik ben daar niet heel kieskeurig in

Bvb Dank!

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Lekker die advertentie hier linken, is die straks opeens 'verkocht' :9

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees vooral dat het verschil tussen HDMI en Component afhankelijk is per tv. Ik denk zelf dat het wel meevalt. Met mijn tv en Dolby 5.1 zal ik niet gaan zeuren van: hoe zou het in hdmi zijn? Voorlopig denk ik dat ik het ga doen, of er moeten echt nadelen aan zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees reviews en topics door, bekijk andere aanbiedingen en bepaal of dit iets voor jou is, het blijft jouw keuze om hier iets mee te doen.

Daarnaast is het ook geen goed plan opmerkingen te plaatsen over andere mensen, zo word je natuurlijk nooit geholpen.

Dit topic doe ik dicht.

[edit]
Zou ik het bijna vergeten, ook al is het al gezegd: als je iets ziet aan een topic waar je het niet mee eens bent, plaats dan een topic report.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 21:44 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.