Toon posts:

Gewoon Doen?

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
(Ik weet dat dit in het verkeerde topic staat, maar hier vben ik verzekerd van snelle replay)

Ik kan voor 300 euro een Xbox 360 Premium kopen, met GeOW, een bon voor 1 jaar garantie bij mediamarkt, en 3 jaar garantie bij MS. Is dit een goeie deal? Ik heb een Samsung F71 (1080p) en vraag me af of er veel beeldverschil is met HDMI? (aangezien de nieuwe versie vN DE 360 ((zwart HDMI 120GB)) over een tijdje uitkomt) 20GB HDD is voor mij genoeg, ik download geen films of whatsoever. Moet ik dit doen!? (ik kan de 360 spelend zien, en zelf ophalen)
Mvg, Floris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nXXt
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-10 11:11

nXXt

Carpe omnia

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:27:
(Ik weet dat dit in het verkeerde topic staat, maar hier vben ik verzekerd van snelle replay)
De meest belachelijke reden ooit. Er is een reden waarom er topics zijn.
Ik kan voor 300 euro een Xbox 360 Premium kopen, met GeOW, een bon voor 1 jaar garantie bij mediamarkt, en 3 jaar garantie bij MS. Is dit een goeie deal? Ik heb een Samsung F71 (1080p) en vraag me af of er veel beeldverschil is met HDMI? (aangezien de nieuwe versie over een tijdje uitkomt) 20GB HDD is voor mij genoeg, ik download geen films of whatsoever. Moet ik dit doen!? (ik kan de 360 spelend zien, en zelf ophalen)
Mvg, Floris
Klinkt op zich als een goede deal. Weet zelf niet wat HDMI voor verbetering biedt qua beeldkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geert1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-10 11:21
300 euro met GoW, dat scheelt je 160 euro. HDMI is wel mooier (digitaal signaal) maar die versie zal nog wel duurder zijn dan de huidige 360. Dus ik zou deze deal wel aanpakken. Ik neem aan dat het om een etalage-exemplaar gaat ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nXXt schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:32:
[...]

De meest belachelijke reden ooit. Er is een reden waarom er topics zijn.

[...]

Klinkt op zich als een goede deal. Weet zelf niet wat HDMI voor verbetering biedt qua beeldkwaliteit.
ja en nog crossposten ook :X

Goede Deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee, 2ehands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
twee topics ook nog?
je kent de bedoeling van GoT toch wel mag ik hopen? Eerst zelf uitzoeken, en daarna de juiste info in het juiste subforum.

Als je zo graag een mening wilt, vraag je pa ofzo.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Murcielago schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:15:
twee topics ook nog?
je kent de bedoeling van GoT toch wel mag ik hopen? Eerst zelf uitzoeken, en daarna de juiste info in het juiste subforum.

Als je zo graag een mening wilt, vraag je pa ofzo.
haha, grapjas. me pa, tuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:06
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:16:
[...]

haha, grapjas. me pa, tuurlijk.
Ik zou het gewoon niet doen.

Het is voor ieder zelf een afweging, een topic hierover plaatsen heeft denk ik weinig nut.
Je weet zelf al op te sommen wat er gaat gebeuren en hoeveel dit je gaat schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Scheelt 160 euro. Is er veel verschil tussen HDMI en Component op een 40" op 3 meter afstand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ja bestwel... Ik zou het niet doen :) 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Bertus op 26-03-2007 20:26 ]

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:01
veels te veel geld...een gebruikte? weet je de nadelen wel van een gebruikte 360?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
vertel......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-10 00:19
Vertel jij is waarom je het niet zou doen?
Neem aan dat je zelf denkt dat dit een goede deal is, waarom niet?

Als iedereen hier NEE zegt, wat doe je dan? Koop je het dan niet en haal je het in de winkel?

Ik zou zeggen. Als jij een Xbox 360 wilt en GoW lijkt je leuk, koop het dan gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-10 06:53
Wat zeg je zelf van deze optie?? Ik mis wat eigen input.

het gaat hier om 2 punten
1 Denk je zelf dat beeld beter zal woorden en hecht je hier waarde aan.
2 Wat voor waarde hecht je aan HDMI en het geld wat je er voor neer leg.

Als je hier op kan antwoorden kan je keuzes maken.

daarnaast 2 topics's over 1 onderwerp door dezelfde persoon is beetje ongepast

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1. Sorry voor de Dubbelpost.
2.http://computer-hardware.marktplaats.nl/spelcomputers-xbox-360/81428165-nieuwe-xbox360-te-koop.html
3.

Beste Floris,

De xbox die ik heb is in nieuwstaat, met aankoopbonnetje 1 jr garantie bij de mediamarkt en dan nog 3 jr garantie bij microsoft. U kunt hem uiteraard komen bekijken. U krijgt dan de xboxpremium met gears of war als spel erbij. Ik vroeg er E320 voor dus voor 280 euro ga ik hem zeker niet verkopen. U krijgt hem wel mee voor 300 euro, ik ga niet lager dan dit bedrag.

Met vriendelijke groet,

Karim

4. Ik heb een Full HDTV dus ik hecht wel waarde aan beeldkwaliteit. Maar als het een verwaarloosbaar verschil is.......ik ben daar niet heel kieskeurig in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:04

Thandor

SilverStreak

:w

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.