CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850
Kortom, gevalletje kapotte cardreader.
Niet zo gek ook overigens, MS-Tech maakt net zulke troep als Trust, Target etc..
In de handleiding staat ook dat je voor xp drivers moet installeren.
Overigens heb ik de fabrikant een mail gestuurd
[ Voor 13% gewijzigd door the squaler1 op 26-03-2007 20:49 ]
Heb er ook zo een. Werkt ALLEEN als je de install cd ff draait. En dan doet ie het ook heel goed. Helaas is die alleen voor XP. Dus nadat ik geupgrade ben naar vista doet ie het niet meer.mad-dog schreef op maandag 26 maart 2007 @ 19:12:
Een USB cardreader heeft alleen onder Win98 een driver nodig. Vanaf ME en hoger is een stuurprog niet nodig en wordt dan ook gewoon herkend als 4 verwisselbare schijfstations.
Kortom, gevalletje kapotte cardreader.
Niet zo gek ook overigens, MS-Tech maakt net zulke troep als Trust, Target etc..
Weet iemand of die driver al beschikbaar is? Ik kan 'm niet vinden.
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Verwijderd
mijn oplossing:
kreeg melding dat stuurprogramma's niet konden worden gevonden. ik heb aangegeven dat hij op locatie C:\ moest gaan zoeken. duurt even maar dan vindt Vista ineens de drivers wel.
Nou de cardreader leg al een week of 2 op de built en heb er een uit een andere pc gesloopt en in min pc gedaan en werkt prima onder xp en zowel als vista zonder driversVerwijderd schreef op maandag 27 augustus 2007 @ 20:05:
Bij mij was hetzelfde aan de hand.
mijn oplossing:
kreeg melding dat stuurprogramma's niet konden worden gevonden. ik heb aangegeven dat hij op locatie C:\ moest gaan zoeken. duurt even maar dan vindt Vista ineens de drivers wel.
Verwijderd
Ik weet dat dit topic oud is maar toen ik zelf een nieuwe probeerde te plaatsen maakte ik een domme fout. Ik hoop dat deze repost in de vorm van een reactie wel de goedkeuring van de Admins kan verdragen.
Mijn systeem specificaties kun je hierrrr downloaden (PDF-alert)
Mijn Vista ziet op dit moment 1 verwisselbaar station, maar als ik een SDCard in de reader stop wordt deze niet geactiveerd. Normaal zouden er 4 verwisselbare drives moeten komen (tenminste, dat deed het onder XP)
Wat mij op valt is dat meer mensen die op het internet met dit probleem komen ook regelmatig een Asus P5* moederbord hebben. Ik heb een P5K Pro zoals je in de specs kunt lezen.
Sweex zelf biedt uiteraard geen enkele ondersteuning qua drivers, de leverancier van mijn hardware zegt dat als het apparaat wel een lampje geeft zodra je er een kaart in stopt en ook de USB ingang van de cardreader het gewoon doet, het dus geen hardware probleem betreft en verwijst me dus weer in de software richting.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem? Ik vind het echt heel lastig, want alle andere USB apparaten doen het wel gewoon (Printer, Camera, USB-Stick etc)
Vista zegt trouwens wel de drive te herkennen, maar blijkbaar is de vista driver brak Vista noemt het een: Flash Reader Fabrikant: Multi... En zegt de: Windows WPD Filesystem Volume Driver te gebruiken.
ik heb uiteraard al automatisch geprobeerd een andere driver te krijgen maar dan zegtie dat ik al de meest recente versie heb. Ik heb ook al via een lelijke hack geprobeerd om dan in godsnaam maar XP drivers te pakken, maar dat pikt ie niet uiteindelijk.
Daarin staat dat het niet op prijs wordt gesteld een topic te openen nadat je vorige op slot is gegaan. Hetzelfde geldt uiteraard om het dan maar in een oud topic te plaatsen. Neem contact op met de moderator die je topic op slot deed als er nog iets niet duidelijk is, maar plaats de post niet zomaar opnieuw
Het topic gaat daarom ook op slot.
Dit topic is gesloten.
![]()