Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Assesment Tests

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Kan iemand me vertellen waar ik (online) tests kan vinden m.b.t. Abstract denken en cijferreeksen
Geen 'algemene' IQ test dus maar specifiek gericht op genoemde punten

Bvd.
Jellin

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:15

mulder

ik spuug op het trottoir

oogjes open, snaveltjes dicht

Verwijderd

Topicstarter
Thx, maar die had ik zelf ook al gezien en dit zijn juist de 'algemene' iq testen en niet specifiek gericht op cijferreeksen en abstract denken
Zijn er nog andere/betere sites misschien

• Iblies
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-02-2023
Misschien beter om naar een bibliotheek te gaan en kijken of daar een boek te vinden is. Over het algemeen kosten dergelijke testen geld en als je een boek hebt weet je gelijk waar je op moet letten en/of dat er truukjes voor te vinden zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:59:
Thx, maar die had ik zelf ook al gezien en dit zijn juist de 'algemene' iq testen en niet specifiek gericht op cijferreeksen en abstract denken
Zijn er nog andere/betere sites misschien
Als je nu even post wat je allemaal al zelf hebt gedaan? Scheelt onnodig werk voor je mede-tweakers

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2007 16:10 ]

Verwijderd

Je moet je hand zien te leggen op de NAT test van Drenth (komt uit de DTHI testreeks). Die is pittig en wordt veel bij wervings- en selectiebureaus gebruikt (oa Ebbinge).

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:47

Wish

ingwell

Er zijn legio boekjes te vinden in de betere boekhandels of inderdaad in de bibliotheek. De testen op het internet zijn matig verkrijgbaar en meestal net iets te makkelijk. Vind ik, zei de gek.

En anders doet google wonderen. http://test.startpagina.nl/

No drama

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:17
Dit is niet meer dan een zoekvraag. Dit topic gaat daarom dicht.

Jellin, op Het algemeen beleid vind je de regels van het forum :)

[ Voor 41% gewijzigd door Rukapul op 26-03-2007 18:30 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.