website constant offline / active24

Pagina: 1
Acties:

• Marinus-Roro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 09:39
Wij hebben een website die wordt gehost door de firma Ladot.
Dit is een onderdeel van http://www.active24.nl/ (active 24.)

Nu gebeurt het de afgelopen periode regelmatig dat onze site slecht of
helemaal niet bereikbaar is. Als we dan gaan klagen bij de helpdesk krijgen
we standaard het antwoord, ja we zijn er al mee bezig. De server wordt geconverteerd,
of de e-mail server geeft problemen, of we hebben een storing gehad.
Ook krijg ik wel eens te horen dat onze site toevallig op een oudere server draait
en die geeft nu eenmaal wel eens problemen. Al met al mededelingen waar ik geen
boodschap aan heb, en niet verder mee wordt geholpen.

Vermoedelijk nemen zij hun klanten niet geheel serieus want als de problemen
zich vrijdag middag voordoen, (al een paar keer voorgekomen) dan laten ze de boel lekker
het hele weekend op z'n reet liggen en pakken ze het probleem pas weer op maandag ochtend
verder op. Ik krijg er nu eigenlijk wel een beetje genoeg van maar mijn vraag is zijn er niet
meer NL gebruikers die met dit zelfde probleem kampen, want anders moeten we eens
gezamelijk een klachtenbrief schrijven. Want als eenling is het vechten tegen de bierkaai.

Moet zo niet langer doorgaan, want dan gaan wij verhuizen naar een andere aanbieder.

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:09

Cyphax

Moderator LNX
Dan zou ik maar vast gaan verhuizen. :P
Zie hier maar eens:
\[ladot/active24] Jullie ervaring met deze hostingprovider?
Wegwezen dus. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• Tuvow
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-11 13:46
Ik denk dat http://www.webhosters.nl/providers/01986/Active_24/ genoeg zegt. Ik ben niet geheel onpartijdig natuurlijk, maar ik zou snel wegwezen als ik jou was.

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:58

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Wat voor SLA is er overeengekomen?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Marinus-Roro
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-07 09:39
Question Mark schreef op maandag 26 maart 2007 @ 13:13:
Wat voor SLA is er overeengekomen?
Bij goedkope hosting pakketten wordt geen SLA afgesproken. Maar wordt er geleverd
volgens het best effort principe. Maar als een site server op vrijdag ochtend al down gaat en
je laat je klanten tot maandag 10.20 uur (zomertijd :-) in de kou staan dan kun je hier niet van een al te beste prestatie spreken. Kijk als dit nu het enige geval was, ja dan konden wij er nog mee leven.
Maar dit sukkelt nu al vanaf het 2e kwartaal 2006 zo voort. En ook de naam active24 suggereerd dat er 7x24 uur servercontrole en ondersteuning zou zijn. maar niets is minder waar. :+

All in one - touch desktop. *en de benodige overige spullen - anders looptieniet :-) *

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik ben met je eens dat het geen beste prestatie van de hoster is, maar ben bang dat je geen poot hebt om op te staan...

Als jullie het geld er niet voor over hebben om harde afspraken met betrekking tot uptimes van je site en reactie-/oplostijden van storingen, dan houdt het een beetje op.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

• Tuvow
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-11 13:46
Question Mark schreef op maandag 26 maart 2007 @ 14:57:
Ik ben met je eens dat het geen beste prestatie van de hoster is, maar ben bang dat je geen poot hebt om op te staan...

Als jullie het geld er niet voor over hebben om harde afspraken met betrekking tot uptimes van je site en reactie-/oplostijden van storingen, dan houdt het een beetje op.
Eens, echter als je niet tevreden bent met de huidige "best effort" en ook niet dik wil betalen voor een SLA kan je natuurlijk ook verhuizen naar een ander provider met een betere "best effort" ;)

• Question Mark

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

En da's natuurlijk helemaal waar... :)

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-11 12:46

RammY

Dát!

1 oplossing..... verhuizen.
Active24 kan jou dus niet van diensten voorzien die jij graag wilt.
Lijkt me dan duidelijk.....

Je zou eventueel wat kunnen proberen met de rechtsbijstand..

Deze advertentieplaats is te huur!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

RammY schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:00:
Je zou eventueel wat kunnen proberen met de rechtsbijstand..
Gheh.
Nobele gedachte maar dat gaat je geen resultaat opleveren.
Er staat vast iets in de AV over werkdagen.
En dan wordt het weekeinde dus niet meegerekend bij best-effort.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-11 17:24

jep

Ik hoop wel dat het een .nl domein betreft, want andere extenties laten ze amper weg gaan. Ze verstrekken geen domainsecrets of unlocken domeinen niet. Da's een ramp. :)
Pagina: 1