Toon posts:

Twee Windows XP-installaties

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lieden,

Ik zit al enkele maanden met een probleem en het wordt hoe langer hoe ergerlijker. Om een vriend van mij te helpen toen zijn PC de geest had gegeven heb ik destijds zijn harde schijf ingebouwd in mijn computer om de data te redden. Ik heb toen in een vlaag van optimisme Windows XP "alvast" op zijn harde schijf geinstalleerd, zodat deze geheel klaar zou zijn bij het opnieuw inbouwen ervan. Het werkte uiteraard voor geen meter, maar nu zit ik op mijn PC met twee Windows installaties waarvan er een dus alleen virtueel bestaat. Ik moet dus bij het opstarten telkens weer de juiste versie selecteren. In het begin was dit niet zo'n probleem (de juiste heb ik bovenaan in het menu gezet) maar nu ben ik het goed zat omdat het steeds weer tijd kost. Heeft iemand een idee hoe ik de twee "virituele" versie kan verwijderen? Alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Dutchnoel, welkom op GoT! Je hebt je vraag alleen in het verkeerde subforum gezet. Tweakers.net Moddereter Forum is voor het moddereren op de frontpage van Tweakers.net, zoals je ook kon zien in TMF FAQ.

Je vraag hoort meer thuis Windows Clients. En alvast een tip in de goede richting: boot.ini. Je kan er genoeg over vinden via Google: [google=remove entry boot.ini]

[ Voor 41% gewijzigd door mithras op 26-03-2007 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djangoster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-08-2024

djangoster

Mista D

start>uitvoeren>msconfig
ga naar tabblad boot.ini
verwijder de regel die niet meer correct is

of doe het volgende weet niet of dat werkt:
start>uitvoeren>boot.ini
Verwijder de regel die niet correct is MAAR LET OP!! verwijder niet de verkeerde...

<--Een vreemde één in de bite--> Life is not as easy as most people live it....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03-10 13:29

botoo

💀 too old to die young

Welkom op Got Dutchnoel.

Je post is in dit subforum niet op de juiste plaats,zie bovenstaande reacties van mithras en djangoster voor oplossingen en advies over waar en hoe je eventuele vervolgvragen kunt stellen.

Deze gaat hier op slot.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Dit topic is gesloten.