Omdat mijn oude pc kennis heeft gemaakt met vuur ga ik een nieuw systeem aanschaffen. Dit plan had ik al vanaf de zomervakantie maar dan ga je toch weer wachten op onderdelen en sparen ect.
Nu moet ik dus wel een nieuwe pc. Btw, als je je afvraagt hoe dat met dat vuur zit moet je dit maar even door lezen Mobo power pin verbrand.
Dit ben ik van plan te bestellen bij azerty
Asus P5W DH Deluxe, Retail, 178
Een goede basis voor een systeem. Ik wil er eerst een 8800GTX in steken en later nog een als mijn systeem aan een upgrade toe is. Ook wil ik gebruik maken van raid dus die controller (on-board) is handig. Wat ik met die on-board audio doe weet ik nog niet. Als het me niet bevalt kan ik er altijd een creative kaartje insteken die ik nog heb.
E6600 293
Heeft zich meerdere malen bewezen, wil hem clocke naar 3ghz
Kingston 2048mb ddr2 PC5300 105
Op 3 ghz loopt hij mooi gelijk met de proc.
3x Seagate Barracuda 7200.10, 250 GB, 7200 RPM, 16 MB, SATA II 3x 68
Ik wil er 2 in raid 0 laten draaien en 1 voor backup houden.
Asus 8800GTX 560
Ik wil gamen met alles op high en direcktx10 voor vista. Heb geen goeie verhalen gehoord over de GTS en daarom heb ik ook besloten om voor het topmodel te gaan.
Windows Vista Ultimate 64 bit 165
Na jaren lang een ''geleende'' OS te hebben gebruik wil ik het nu op de officiele manier doen. Omdat het toch de boxed versie is heb ik er geen problemen mee.
Zalman 9500 LED 42
Gewoon een goede koeler, hij past op bijna ieder systeem en daarom vind ik het handig om hem sowiso in huis te hebben.
onderstaande producten heb ik al in huis omdat ik ze voor 50 euro kon overnemen van een vriend, het paste bij hem niet en ze zijn nog ongebruikt.
Coolermaster 600watt green power --
Puike voedig die genoeg vermogen heeft.
AeroCool ExtremEngine 3T, Zilver --
Mooie case alleen jammer dat er geen floppy in kan maar daar kan ik mee leven
ook al die fans zien er netjes uit. Die fan controller vind ik handig en USB aan de voorkant vind ik ook een pluspunt.
Ik wil deze pc gaan gebruike voor multimedia, school en vooral gamen. Ik heb er een hekel aan als games schokken of dat ik het niet op high kan zetten omdat ik dan het gevoel heb dat ik niet 100% terug krijg voor die 50 euro
.
Nu is mijn vraag vooral hoe het zit met dat geheugen in combinatie met dit systeem. Goed advies is altijd welkom
Dit systeem komt op 1550 euro + verzend kosten.
Nu moet ik dus wel een nieuwe pc. Btw, als je je afvraagt hoe dat met dat vuur zit moet je dit maar even door lezen Mobo power pin verbrand.
Dit ben ik van plan te bestellen bij azerty
Asus P5W DH Deluxe, Retail, 178
Een goede basis voor een systeem. Ik wil er eerst een 8800GTX in steken en later nog een als mijn systeem aan een upgrade toe is. Ook wil ik gebruik maken van raid dus die controller (on-board) is handig. Wat ik met die on-board audio doe weet ik nog niet. Als het me niet bevalt kan ik er altijd een creative kaartje insteken die ik nog heb.
E6600 293
Heeft zich meerdere malen bewezen, wil hem clocke naar 3ghz
Kingston 2048mb ddr2 PC5300 105
Op 3 ghz loopt hij mooi gelijk met de proc.
3x Seagate Barracuda 7200.10, 250 GB, 7200 RPM, 16 MB, SATA II 3x 68
Ik wil er 2 in raid 0 laten draaien en 1 voor backup houden.
Asus 8800GTX 560
Ik wil gamen met alles op high en direcktx10 voor vista. Heb geen goeie verhalen gehoord over de GTS en daarom heb ik ook besloten om voor het topmodel te gaan.
Windows Vista Ultimate 64 bit 165
Na jaren lang een ''geleende'' OS te hebben gebruik wil ik het nu op de officiele manier doen. Omdat het toch de boxed versie is heb ik er geen problemen mee.
Zalman 9500 LED 42
Gewoon een goede koeler, hij past op bijna ieder systeem en daarom vind ik het handig om hem sowiso in huis te hebben.
onderstaande producten heb ik al in huis omdat ik ze voor 50 euro kon overnemen van een vriend, het paste bij hem niet en ze zijn nog ongebruikt.
Coolermaster 600watt green power --
Puike voedig die genoeg vermogen heeft.
AeroCool ExtremEngine 3T, Zilver --
Mooie case alleen jammer dat er geen floppy in kan maar daar kan ik mee leven
Ik wil deze pc gaan gebruike voor multimedia, school en vooral gamen. Ik heb er een hekel aan als games schokken of dat ik het niet op high kan zetten omdat ik dan het gevoel heb dat ik niet 100% terug krijg voor die 50 euro
Nu is mijn vraag vooral hoe het zit met dat geheugen in combinatie met dit systeem. Goed advies is altijd welkom
Dit systeem komt op 1550 euro + verzend kosten.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2007 11:36 ]