[voeding] waar moet ik op letten?

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• bluppfisk
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Waar moet ik op letten bij het kopen van een voeding?

Ik heb een fatal1ty moederbord, een 3500+ processor, een geforce 7800GT op PCI-Ex met dus een extra voeding, twee sata schijven en daar kunnen er nog wel een aantal bijkomen. Op dit moment zit ik met een crappy 550W voeding van een of ander obscuur merk, maar blijkbaar maakt wattage helemaal niet zo uit in deze kwestie.

Ik ga mijn voeding vervangen omdat ze vervelend lawaai maakt, maar waar moet ik dan wel op letten, als het niet wattage is? Zijn er types die je me aanraadt? Ik wil niet boven de 100 euro gaan voor een voeding, ze moet bij voorkeur muisstil zijn en ze moet natuurlijk mijn systeem op een stabiele wijze kunnen doen draaien...

S

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Voor zulke vragen is er het topic Welke Voeding heb ik nodig?. Deel 16 intussen, dus als je dat eerst doorleest en zoekt in de vorige 15 delen, dan heb je waarschijnlijk al je antwoorden :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

1x coolermaster 430watt is al voldoende
Gebruik ik namelijk ook voor vergelijkbare systeem (wel amd x2 3800+@2500mhz)

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Voor een erg stille voeding zou ik de Zalman 460W aanraden. Die heb ik zelf icm waterkoeling voor een erg stil systeem. Had hier voor een Coolermaster iGreen 500W maar die maakt veel meer herrie dan wat op de doos staat. Idle was ie nog wel redelijk stil maar onder load alles behalve stil.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welke voeding heb ik nodig? Deel 16 idd :z

Het wiel hoeven we op GoT niet meermaals opnieuw uit te vinden

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.