Heb een AMD Atlhon (tm) 64 processor 300+ , moederbord Gigabyte MB K8VT800 Pro S754 /AGP/DDR400 , 1x Adata geheugen 512MB DDR400 Retail module, heb een zelfde geheugen er bij gekocht, wanneer ik deze er bij plaats start de pc op licht en koel vinnen gaan aan, maar het beeld bijft zwart, geen tekst,
wat ik heb uit geprobeerd is het volgende:
module A in slot 1 pc start gewoon op,
module B in slot 1 pc start gewoon op
Module A in slot 1 module B in slot 2 pc start licht en koel vinnen gaan aan, beeld blijft zwart
Module B in slot 1 module A in slot 2 pc start licht en koel vinnen gaan aan, beeld blijft zwart
module A in slot 2 pc start licht vinnen gaan aan, beeld blijft zwart geen opstart tekst,
Module B in slot 2 het zelfde
dit ook gedaan in slot 3 geen resultaat
Batterij uit moederbord gehaald, 15 min gewacht, batterij terug gezet stroom er weer op. fail safe defailts in bios. geheugen module bij geplaatst.Mocht niet helpen, zit nog steeds met het zelfde probleem.
Dacht eerst dat het aan het moederbord lag, heb deze dus vervangen, zit nog steeds met het zelfde probleem
Wie weet de oplossing...............................
wat ik heb uit geprobeerd is het volgende:
module A in slot 1 pc start gewoon op,
module B in slot 1 pc start gewoon op
Module A in slot 1 module B in slot 2 pc start licht en koel vinnen gaan aan, beeld blijft zwart
Module B in slot 1 module A in slot 2 pc start licht en koel vinnen gaan aan, beeld blijft zwart
module A in slot 2 pc start licht vinnen gaan aan, beeld blijft zwart geen opstart tekst,
Module B in slot 2 het zelfde
dit ook gedaan in slot 3 geen resultaat
Batterij uit moederbord gehaald, 15 min gewacht, batterij terug gezet stroom er weer op. fail safe defailts in bios. geheugen module bij geplaatst.Mocht niet helpen, zit nog steeds met het zelfde probleem.
Dacht eerst dat het aan het moederbord lag, heb deze dus vervangen, zit nog steeds met het zelfde probleem
Wie weet de oplossing...............................